Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811762713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914328100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@policki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-883b658d-d89f-45a3-aaca-b8fe7dd2afa3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047322/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11747713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 i 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 18 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 18 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WORZL.272.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie posiadanej infrastruktury teleinformatycznej o elementy bezpośrednio wpływające na cyberbezpieczeństwo i ciągłość działania w ramach projektu pn. „Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego”.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pozbawiony wad fizycznych i prawnych oraz zgodny z obowiązującymi europejskimi normami bezpieczeństwa.
Zamówienie obejmuje również dostawę na koszt Wykonawcy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do Starostwa Powiatowego w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police.
Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48610000-7 - Systemy baz danych
48620000-0 - Systemy operacyjne
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
79132000-8 - Usługi uwierzytelniania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu,dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę (tj. sumę gwarancyjną) nie niższą niż 3.000.000,00 złotych.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:
1) posiada wdrożony system zarządzania jakością – na potwierdzenie do oferty należy dołączyć ważny certyfikat ISO 9001:2015;
2) posiada wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – na potwierdzenie powyższego do oferty należy dołączyć ważny certyfikat ISO 27001:2022;
3) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanych produktów musi posiadać status partnerski producenta/ów oferowanych kluczowych rozwiązań (zasilacz awaryjny UPS, deduplikator danych, macierze dyskowe, oprogramowanie antywirusowe EDR, oprogramowanie uwierzytelniające użytkowników w sieci, oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa danych) na potwierdzenie powyższego do oferty należy dołączyć odpowiednie ważne dokumenty potwierdzające autoryzacje;
4) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanego rozwiązania do tworzenia kopii bezpieczeństwa musi posiadać status partnerski producenta oferowanego Producenta co najmniej na poziomie Silver lub równoważnym;
5) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie usługi-dostawy obejmujące co najmniej:
- Dostawę zasilaczy awaryjnych UPS o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,
- Dostawa macierzy dyskowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,
- Dostawa dedupliktatora danych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto,
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto,
- Dostawa rozwiązania uwierzytelniającego użytkowników w sieci o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto,
- Dostawa rozwiązania Web Application Firewall o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto,
- Dostawa oprogramowania do tworzenia kopi bezpieczeństwa danych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się doświadczeniem w powyższym zakresie w ramach jednej lub wielu dostaw z zastrzeżeniem, że wartość pojedynczej dostawy będzie nie mniejsza niż wartości wymagane dla danej kategorii rozwiązania. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełniane warunku przez Wykonawców.
6) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier bezpieczeństwa sieciowego – minimum 1 osoba posiadająca aktualny certyfikat/zaświadczenie potwierdzający posiadanie kwalifikacji na poziomie Certified Professional Network Security w zakresie rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego oferowanego rozwiązania (aktualnej najnowszej wersji);
7) dysponuje lub będzie dysponować: Kierownik Projektu – minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat metodyki prowadzenia projektów Prince2 lub równoważny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
d) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zarządzania jakością opartych na odpowiednich seriach norm europejskich oraz certyfikowanych przez akredytowane jednostki – dotyczy pkt 3.2 lit. d) ppkt 1) i 2);
e) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające kompetencje wdrożeniowe w zakresie oferowanych produktów oraz rozwiązań do tworzenia kopii bezpieczeństwa – dotyczy pkt 3.2 lit. d) ppkt 3) i 4).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólnie ubieganie się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 3.3 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ - § 9, tj.:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy z naruszeniem niniejszego przepisu podlega unieważnieniu, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. Zamawiający nadto przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) w zakresie terminu wykonania Przedmiotu Umowy:
a) w razie wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z siły wyższej, stanu pandemii, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,
b) w razie niemożliwości wykonania Umowy z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca lub Zamawiający, a których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności.
2) W zakresie Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę urządzenia lub części przestały być produkowane przez producenta lub przestały być dostępne na rynku Unii Europejskiej. W takim przypadku Wykonawca uprawniony jest do dostarczenia urządzeń lub części, które spełniają wymagania Załącznika nr 1;
b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy;
c) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie wersji oprogramowania w przypadku zakończenia dystrybucji i braku dostępności na rynku pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania pod warunkiem że nowsza i korzystniejsza wersja oprogramowania będzie posiadała parametry nie gorsze od pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny;
d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy - wynikająca z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
3. Umowa może ulec także zmianie na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-25 08:10
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-25 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Powiatu Polickiego w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), numer naboru: FERC.02.02-CS.01-001/23
- ROZBIÓRKA I BUDOWA NOWEGO MURU OPOROWEGO WZDŁUŻ STADIONU PRZY UL. PIASKOWEJ 97 W POLICACH W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta i gminy Police, pn.: "Komunalne Police"
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę 20 sztuk komputerów AIO dla SZPZLO Warszawa-Wawer w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup wraz z dostawą do Urzędu Gminy w Celestynowie fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- Zakup subskrypcji i usług wsparcia do systemu ochrony aplikacji webowych (WF) lub oprogramowania równoważnego.
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu dla Gminy Siennica Różana
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów interaktywnych i projektorów multimedialnych z podziałem na części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.