Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364948/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie
Jabłonki - ul. Leśna, droga Matlinga.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenieJabłonki - ul. Leśna, droga Matlinga.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-223563b6-2963-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Modernizację dróg gminnych – nawierzchni asfaltowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492296,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie GminyJabłonka – ul. Leśna, droga Matlinga nawierzchnie asfaltowe” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków
Zamówienia wraz z załącznikami, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje
w szczególności wykonanie;
Część I - Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Jabłonka – ul. Leśna
- wyrównania i uzupełnienia istniejącej podbudowy
- wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego z poboczami
- dostosowanie istniejących zjazdów do nowo wykonanej nawierzchni
robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik Nr 10 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 11 do SWZ Przedmiar robót
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i
mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)
4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot: CPV 45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie
60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o
wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma
maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy
rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 327915,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenieJabłonki - ul. Leśna, droga Matlinga” zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności wykonanie
Część II - Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Jabłonka – droga Matlinga
- wyrównania istniejącej podbudowy
- wykonania podbudowy, uzupełnienie podbudowy
- wykonania nawierzchni tłuczniowej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Warunków zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik Nr 10 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 11 do SWZ Przedmiar robót
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)
4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot: CPV 45.23.31.42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg.
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 164381,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323793,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467990,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323793,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350009666
7.3.3) Ulica: Szaflarska 102
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PODHALAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323793,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263662,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA HANDLOWA I PRODUKCYJNA "PNIACZEK" ROBERT PNIACZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351129326
7.3.3) Ulica: Lipnica Wielka 800
7.3.4) Miejscowość: Lipnica Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-483
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA HANDLOWA I PRODUKCYJNA "PNIACZEK" ROBERT PNIACZEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA HANDLOWA I PRODUKCYJNA "PNIACZEK" ROBERT PNIACZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Sukcesywna dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jabłonka
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w 2025 roku
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.