Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284498/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odnawialnych źródeł energii w gminie Radziechowy-Wieprz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1ec52c4-1be2-4303-8c63-1b993fd0b99e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odnawialnych źródeł energii w gminie Radziechowy-Wieprz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1ec52c4-1be2-4303-8c63-1b993fd0b99e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Radziechowy- Wieprz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla Priorytetu: FESL.10.00-Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.06-Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1Instalacja gruntowej pompy ciepła i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Pr. St. Gawlika w Radziechowach
1. Informacje ogólne - Montaż kaskady trzech gruntowych pomp ciepła o łącznej mocy 192 kW (3x64 kW), w tym:
a) Demontaż uzbrojenia kotłowni węglowej wraz z utylizacja, przygotowanie pomieszczenia kotłowni do montażu pom ciepła wraz z niezbędnymi robotami i materiałami towarzyszącymi.
b) Montaż pomp ciepła wraz z robotami i materiałami towarzyszącymi, podłączeniem do istniejącej sieci c.o., niezbędną przebudową instalacji c.o. celem dostosowania jej do współpracy z nowym źródłem ciepła, podłączeniem z dolnym źródłem zasilania, automatyką, niezbędnymi badaniami, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej.
c) Montaż bufora o pojemności 1000 litrów wraz z podłączeniem oraz niezbędnymi robotami i materiałami towarzyszącymi.
d) Montaż zbiornika c.w.u. o pojemności 700 litrów wraz z podłączeniem wraz z niezbędnymi robotami i materiałami towarzyszącymi.
e) Montaż kompletnego zestawu stacji uzdatniania wody do prawidłowej pracy pomp ciepła, wraz z niezbędnymi robotami i materiałami towarzyszącymi.
W 2023 roku wykonano 42 otwory wiertnicze do głębokości 99,0 m każdy, docelowo do podłączenia z planowaną do montażu pompą ciepła. W związku z tym, w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie otworów wiertniczych.
2. POMPA CIEPŁA
Dla zakresu dotyczącego wykonania pomy ciepła Zamawiający udostępnia Program Funkcjonalno-Użytkowy. Zakres zamówienia obejmuje inwentaryzację faktycznego stanu technicznego pomieszczeń i instalacji C.O.+C.W.U. w obiekcie w którym zainstalowane mają być gruntowe pompy ciepła, na dzień rozpoczęcia montażu instalacji. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania technicznej dokumentacji wykonawczej, wykonawca sporządzi kompletny projekt techniczno-wykonawczy obejmujący:
• opis źródła ciepła wraz z doborem podstawowych urządzeń,
• naczyń wzbiorczych przeponowe lub stabilizacji ciśnienia instalacji
• zaworów bezpieczeństwa
• schemat technologiczny wraz ze specyfikacją techniczną urządzeń,
• projekt podłączenia kaskady pomp ciepła do instalacji CO; projekt musi uwzględniać parametry instalacji CO w budynku- temperatura zasilania 65°C,
• projekt podłączenia pomp ciepła do instalacji CWU
• dobór kabli i zabezpieczeń nadprądowych,
• karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów,
• certyfikaty potwierdzające uprawnienia wykonawcy do instalowania systemów OZE w zakresie pomp ciepła.
Dobory urządzeń wraz z charakterystykami pracy należy przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu.
W ramach prac budowlano-instalacyjnych należy:
• wykonać niezbędne prace instalacyjne mające na celu wykorzystanie gruntowego wymiennika ciepła jako źródła ciepła dla kaskady gruntowych pomp ciepła,
• zapewnić przepusty wodoszczelne na zasilaniu i powrocie
• wykonanie przejść przez przegrody (fundamenty, stropy, ściany) dla przewodów i ich zabezpieczenie,
• odprowadzenie skroplin zgodnie z wytycznymi producenta,
• uszczelnienie przepustów w miejscach przejść rurociągów,
• kompleksowa modernizacja kotłowni i podłączenie do instalacji wg. Projektu,
• uruchomienie i rozruch instalacji pomp ciepła,
• przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych, ciśnień i nastaw regulatora,
• szkolenie użytkowników z zakresu obsługi i eksploatacji instalacji pomp ciepła.
Należy także wykonać prace porządkowe mające na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego.
W zakresie maszynowni pomp ciepła wchodzić będą m.in.:
• dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych na realizację zadania (kompletny układ kaskadowy pomp ciepła o mocy min. 3x64kW do zasilania instalacji grzewczej (CO), produkcji c.w.u.);
• prace przygotowawcze związane z montażem źródła ciepła;
• montaż kaskady pomp ciepła, zaworów przełączających zasilania i powrotów, wymienników ciepła CWU, zbiornika buforowego, zasobników CWU, pomp obiegowych;
• wykonanie rurarzu połączeniowego i obiegów pompowych;
• montaż urządzeń i armatury towarzyszącej;
• wykonanie izolacji termicznych oraz prac zabezpieczających;
• wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane);
• wykonanie układu pełnego sterowania;
• kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji pomp ciepła.
Opis wymagań Zamawiającego dotyczących systemu automatyki, zarządzania i monitorowania pompy ciepła zawarty jest w załączniku do SWZ.
3. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Zakres dotyczący przebudowy instalacji centralnego ogrzewania budynku opisano w projekcie technicznym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano jako wodną, pompową, pracującą w układzie zamkniętym, na parametry wody grzewczej 65/55°C.
Instalacja zasilana będzie z węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy budynku w segmencie E.
Projektowane obciążenie cieplne budynku 174299 W
W szkole wyodrębniono 3 obiegi grzewcze :
- OB1 – Stara Szkoła – 86,1 kW
- OB2 – Nowa Szkoła – 66,2 kW
- OB3 – Sala gimnastyczna z zapleczem – 43,6 kW
Obliczeniowa moc potrzebna na przygotowanie c.w.u – 16,3kW
Do napełniania instalacji zaprojektowano stacje uzdatniania wody o wydajności min 2m 3/h wraz z manometrami, filtrem big blue, zaworem spustowym, zaworami odcinającymi oraz z dodatkowym wodomierzem Dn15.
Szczegółowy opis działania oraz wymagania techniczne zostały opisane w dokumentacji technicznej / PFU - załącznik nr 1.1 do SWZ.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
09332000-5 - Instalacje słoneczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 1026829,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2Instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz
1) Instalacje OZE w budynku Szkoły Podstawowej w Radziechowach
Montaż na dachu budynku 36 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 19,08 kWp (rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej):
Zakres:
a) Montaż paneli fotowoltaicznych.
b) Montaż inwerterów.
c) Zamontowanie konstrukcji montażowej.
d) Montaż instalacji AC i DC.
e) Montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych.
f) Pozostałe prace montażowe niezbędne do realizacji działania, w tym prace pomiarowe oraz prace związane z uruchomieniem instalacji i podłączeniem jej do sieci.
2) Instalacja OZE w budynku Urzędu Gminy Radziechowy-Wieprz
Planowane do realizacji działanie zakłada montaż na dachu budynku 72 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 30,96 kWp (rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej):
Zakres działania obejmuje:
a) Montaż paneli fotowoltaicznych.
b) Montaż inwerterów.
c) Zamontowanie konstrukcji montażowej.
d) Montaż instalacji AC i DC.
e) Montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych.
f) Pozostałe prace montażowe niezbędne do realizacji działania, w tym prace pomiarowe oraz prace związane z uruchomieniem instalacji i podłączeniem jej do sieci.
3) Instalacja OZE w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Juszczynie
Planowane do realizacji działanie zakłada montaż na dachu budynku 24 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 10,32 kWp (rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej):
Zakres działania obejmuje:
a) Montaż paneli fotowoltaicznych.
b) Montaż inwerterów.
c) Zamontowanie konstrukcji montażowej.
d) Montaż instalacji AC i DC.
e) Montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych.
f) Pozostałe prace montażowe niezbędne do realizacji działania, w tym prace pomiarowe oraz prace związane z uruchomieniem instalacji i podłączeniem jej do sieci.
Szczegółowy opis działania oraz wymagania techniczne zostały opisane w dokumentacji technicznej.
4) Instalacja OZE w budynku Centrum Edukacji Ekologicznej w Wieprzu
Planowane do realizacji działanie zakłada montaż na dachu budynku 16 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 8,48 kWp (nowa instalacja fotowoltaiczna).
Zakres działania obejmuje:
a) Montaż paneli fotowoltaicznych.
b) Montaż inwerterów.
c) Zamontowanie konstrukcji montażowej.
d) Montaż instalacji AC i DC.
e) Montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych.
f) Pozostałe prace montażowe niezbędne do realizacji działania, w tym prace pomiarowe oraz prace związane z uruchomieniem instalacji i podłączeniem jej do sieci.
5) Instalacja OZE w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bystrej
Planowane do realizacji działanie zakłada montaż na dachu budynku 34 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 14,62 kWp (rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej):
Zakres działania obejmuje:
a) Montaż paneli fotowoltaicznych.
b) Montaż inwerterów.
c) Zamontowanie konstrukcji montażowej.
d) Montaż instalacji AC i DC.
e) Montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych.
f) Pozostałe prace montażowe niezbędne do realizacji działania, w tym prace pomiarowe oraz prace związane z uruchomieniem instalacji i podłączeniem jej do sieci.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: ORAZ PROJEKTY TECHNICZNE stanowiące załącznik nr 1.2 do niniejszej Specyfikacji. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
09332000-5 - Instalacje słoneczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 422170,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1564560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "INSTALMAX" S.C. ROZALIA MARCINIAK PATRYCJA MARCINIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364319449
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA 1
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MCD Electronics Sp. z o.o., ul. Lelewela 6, 34-300 Żywiec
W zakresie części zamówienia nr 1 - dostawa elementów składowych i materiałów potrzebnych na realizację zadania, a także instalacja tych urządzeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "INSTALMAX" S.C. ROZALIA MARCINIAK PATRYCJA MARCINIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364319449
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA 1
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





