eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f02246e-702c-4b6e-b243-17b38f784024

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f02246e-702c-4b6e-b243-17b38f784024

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu teleinformatycznego z oprogramowaniem (Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami)

1.2.7 Dostawa części i akcesoriów do komputerów

1.2.8 Dostawa sprzętu teleinformatycznego z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346081

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 434014,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111080,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Części I zamówienia – Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych, jest dostawa :
1) Komputerów typu AIO z oprogramowaniem - 20 szt.,
2) Monitor TYP 1 - 1 szt.,
3) Monitor TYP 2 - 3 szt.,
4) Akcesoriów komputerowych: zewnętrzny napęd DVD-RW - 1 szt, stacja dokująca dysków HDD/SSD -1 szt., stacja dokująca dysków SSD M.2 SATA/PCIe (NGFF/NVMe) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia stanowią załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowystanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3. Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry sprzętu i oprogramowania są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o parametrach lepszych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
4. Gwarancja i rękojmia za wady: Zamawiający wymaga gwarancji producenta na dostarczone urządzenia, na okres minimum:
1)dla Części I zamówienia – Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych:
a) na Komputery typu AIO z oprogramowaniem – na okres wynoszący minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru; (Ostateczny okres gwarancji producenta na Komputery typu AIO z oprogramowaniem wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
b)na Monitory (TYP 1 i TYP 2) – na okres wynoszący minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru;
c)na Akcesoria komputerowe – na okres wynikający z art. 577 § 4 KC;
5.Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1A do SWZ oraz projektu umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
6.Przez okres udzielonej gwarancji producenta, Zamawiającemu będą również przysługiwać na przedmiot zamówienia uprawnienia wynikające z rękojmi za wady, na zasadach wynikających z KC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 99475,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem Części II zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących, jest dostawa :
1)Urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego A4 - 1 szt.,
2)Drukarki laserowej mono A4- 1 szt.,
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia stanowią załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
3.Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry sprzętu i oprogramowania są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu i oprogramowania o parametrach lepszych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
4. Gwarancja i rękojmia za wady:
1) W przypadku Części II zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących - Zamawiający wymaga gwarancji producenta na Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 oraz Drukarkę laserową mono A4 na okres wynoszący minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru (Ostateczny okres gwarancji producenta na Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 oraz Drukarkę laserową mono A4 wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
5.Warunki gwarancji zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1B do SWZ oraz projektu umowy (załacznik nr 5 do SWZ).
6.Przez okres udzielonej gwarancji producenta, Zamawiającemu będą również przysługiwać na przedmiot zamówienia uprawnienia wynikające z rękojmi za wady, na zasadach wynikających z KC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 11605,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78060,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101728,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78060,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351

7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski

7.3.4) Miejscowość: Zakręt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78060,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych dla Część II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących, wpłynęły 3 oferty. Każda z tych ofert podlega odrzuceniu.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Wobec tego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych, w odniesieniu do Część II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących, podlega unieważnieniu, ponieważ wszystkie złożone przez Wykonawców dla tej części zamówienia oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych w odniesieniu do Część II zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty dla Części II zamówienia podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe do pkt. 8.3 Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej; zamówienie zostanie zrealizowane (zakończone) maksymalnie w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez obydwie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.