Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346081/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00420372/01 - Wynik z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach zadań inwestycyjnych pn. Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania oraz pn. Zakup urządzeń biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki
1.4.2.) Miejscowość: Kutno
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352910
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00346081
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszych Regulaminów i informacji i następnie do
postępowania zgodnie z zawartymi w tych dokumentach instrukcjami.Udział Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oznacza akceptację przez niego niniejszych Regulaminów i informacji.
2.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu+48224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 25 MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4.Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop(„przeciągnij i upuść”) służące do dodawania plików.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250MB.
5.W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub konkursie, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia16kwietnia1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą).
8.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.Dodatkowo informacja na temat sporządzania dokumentów elektronicznych znajduje się w pkt 12.3 SWZ.Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych:.pdf,.docx,.doc lub .odt. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z następujących formatów danych: .zip lub .7Z.
Po zmianie:
1Min wymagania tech dot sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zam oraz inf dot specyfikacji połączenia określa Reg korzystania z Platformy e-Zam.Szczegółowe inf na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zam określa Reg korzystania z Platformy e-Zam, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz inf zam w zakładce „Centrum Pomocy”.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zam zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszych Reg i inf i następnie do postęp zgodnie z zawartymi w tych dok instrukcjami.Udział Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oznacza akceptację przez niego niniejszych Reg i inf 2W przypadku problemów tech i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zam użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia tech dostęp pod nr tel +48224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem” 3Komunikacja w postęp, z wył składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postęp, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem form do komunikacji dostęp w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczeg przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.Max rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB(wielkość ta dot plików przesyłanych jako zał do jednego form) 4Wyk składa ofertę poprzez Platformę e-Zam, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postęp po zalogowaniu się na konto Wyk.Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dok elektron, w którym znajdują się dwa pola drag&drop(„przeciągnij i upuść”) służące do dod plików.Max łączny rozm plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250MB 5W przypadku gdy dok elektr w postęp lub konkursie, przekazywane przy użyciu środ komunikacji elektr, zawierają inf stanowiące tajemnicę przedsięb w rozumieniu przepisów ust z dnia16kwietnia1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wyk, w celu utrzymania w poufności tych inf, przekazuje je w wydzielonym i odp oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zazn w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” 6Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr lub w postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 7Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą), z wyłączeniem przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 10A.1 SWZ oraz w pkt 10A.3 SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 10A.1 SWZ oraz w pkt 10A.3 SWZ sporządzonych w języku angielskim 8Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.Dodatkowo informacja na temat sporządzania dokumentów elektronicznych znajduje się w pkt 12.3 SWZ.Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych:.pdf,.docx,.doc lub .odt. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z następujących formatów danych: .zip lub .7Z.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
- Wykonanie nowej nawierzchni w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Gołębiew Stary
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





