eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikModernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik



Og³oszenie z dnia 2025-09-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki w ¦widniku

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000189285

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnorwid.swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zsnorwid.swidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00419835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt "Rozwój infrastruktury szkó³ kszta³cenia zawodowego prowadzonych przez Powiat ¦widnicki . Edycja 2” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00364649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 176295,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w zespole Szkó³ nr 1 im. C.K. Norwida przy ul. gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkó³ kszta³cenia zawodowego prowadzonych przez Powiat ¦widnicki . Edycja 2” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 i finansowane ze ¶rodków UE.
3.2. Zamówienie obejmuje kompleksow± modernizacjê 3 pomieszczeñ w celu dostosowania ich dla potrzeb osób niepe³nosprawnych w tym podzia³ pomieszczenia na parterze na dwie osobne toalety. Zakres prac obejmuje:
• demonta¿ obecnego wyposa¿enia ³azienek, wraz z utylizacj± powsta³ych odpadów,
• demonta¿ p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, wraz z utylizacj± gruzu/odpadów,
• rozbiórka ¶cianek dzia³owych, demonta¿ drzwi,
• demonta¿ urz±dzeñ sanitarnych – misi ustêpowe, umywalki, grzejniki, podgrzewacz CWU,
• demonta¿ stolarki okiennej, parapetów,
• wykucie otworów drzwiowych,
• monta¿ stolarki okiennej, drzwiowej,
• wykonanie ¶cian dzia³owych, monta¿ kabin z HPL,
• monta¿ parapetów wewnêtrznych,
• monta¿ grzejników,
• monta¿ instalacji wod-kan pod nowe urz±dzenia sanitarne,
• monta¿ niezbêdnej armatury, w tym zaworu czerpalnego przy pisuarach,
• monta¿ kratek ¶ciekowych,
• monta¿ pisuarów, umywalek, misek ustêpowych w tym umywalek i misek ustêpowych zgodnych z wymaganiami dla osób NPS,
• monta¿ zabudowy GK podgrzewacza CWU,
• monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych z czujnikiem ruchu,
• monta¿ luster wraz z monta¿em luster przeznaczonych dla osób NPS,
• monta¿ ¶cianek z GK, dopuszcza siê zamiennie ¶ciany murowane z betonu komórkowego,
• monta¿ wentylacji wywiewnej w ³azience na parterze nie posiadaj±cej wentylacji(po podziale),
• wykonanie kratki pod³ogowej tak by znajdowa³a siê poza powierzchni± manewrow± wózka inwalidzkiego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• przeniesienie dop³ywu i odp³ywu wody do baterii, je¿eli jest to konieczne do w³a¶ciwego monta¿u umywalki, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• przeniesienie instalacji elektrycznych, je¿eli jest to konieczne do w³a¶ciwej instalacji pozosta³ych urz±dzeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• wzmocnienie ¶ciany w miejscu instalacji pochwytów dla osób niepe³nosprawnych z obu stron umywalki,
• przygotowanie powierzchni do k³adzenia p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych (poziomowanie, gruntowanie, naniesienie izolacji),
• dostarczenie i zamontowanie panelu sufitowego led,(wymiana obecnego o¶wietlenia),
• u³o¿enie p³ytek ¶ciennych do wysoko¶ci minimum 2,5m od poziomu pod³ogi i pod³ogowych o klasie ¶cieralno¶ci V, wykonanych z materia³ów o klasie antypo¶lizgowej co najmniej R10 (dla stopy obutej), bez po³ysku. P³ytki ¶cienne powinny byæ u³o¿one na wszystkich ¶cianach. Pod³oga i ¶ciany powinny byæ wykonane w kolorach do siebie kontrastowych, lub w kolorach jednostajnych z zastosowaniem listew przypod³ogowych lub coko³ów w kontrastowym kolorze. Preferowane s± kolory stonowane w odcieniach szaro¶ci, be¿y, br±zów, zieleni. Ostateczny kolor zostanie zatwierdzony po wyborze wykonawcy i przedstawionej propozycji u¿ytkownikowi.
• fugowanie u³o¿onych p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych,
• przed wbudowaniem materia³ów nale¿y uzyskaæ zatwierdzenie na dany materia³, do wniosku o zatwierdzenie materia³u nale¿y do³±czyæ deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych oraz atesty higieniczne i inne niezbêdne dokumenty potwierdzaj±ce w³a¶ciwo¶ci materia³u,
• Wykonawca zabezpieczy ca³y obszar wykonywanych prac oraz przebiegaj±ce w jego obrêbie instalacje, a po ich zakoñczeniu uporz±dkuje ca³y ten teren,
• dostawa i monta¿ umywalki podwieszanej, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych (odp³yw i syfon nie mog± ograniczaæ ruchów osób niepe³nosprawnych),
• dostawa i monta¿ baterii umywalkowej dostosowanej do osób niepe³nosprawnych, (baterie automatyczne lub z przed³u¿on± d¼wigni±, najlepiej z termostatem lub na wodê wstêpnie zmieszan±),
• dostawa i monta¿ miski ustêpowej wraz z desk± dostosowan± do potrzeb osób niepe³nosprawnych, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ sp³uczki, uruchamianie sp³uczki obs³ugiwane jest automatycznie lub rêcznie, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• wykañczanie i uszczelnianie silikonem zamontowanych urz±dzeñ sanitarnych,
• dostawa i monta¿ pochwytów dla osób niepe³nosprawnych z obu stron umywalki (ud¼wig 150 kg.), wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ pochwytów przy misce ustêpowej (ud¼wig 150 kg.), dopuszcza siê montowanie jednego opuszczanego pochwytu i jednego mocowanego na sta³e – po przeciwnej stronie wzglêdem miejsca odstawczego, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ grzejnika ³azienkowego,
• dostawa i monta¿ lustra uchylnego z regulacj± pionow±, wymiary i monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ pojemnika na papier toaletowy typu jumbo, ¶rednica rolki min. 185mm, wysoko¶æ rolki min. 90 mm, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ dozownika na myd³o w p³ynie o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 500 ml, dedykowany do obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, automatyczny lub manualny, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ dozownika na listkowe rêczniki papierowe, pojemno¶æ maksymalna 500 szt. pojedynczych listków papieru o wymiarach 22,4 x 23 cm., monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ koszy na¶ciennych o pojemno¶ci min. 20 l, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• akcesoria ³azienki tj. kosz, dozownik na myd³o, dozownik na rêczniki i papier toaletowy powinny wspó³graæ wizualnie tak by by³y zachowane walory estetyczne,
• dostawa i instalacja systemu przywo³awczego do toalet dla osób niepe³nosprawnych,
• monta¿ oznaczeñ na drzwiach toalet i kabin dla NPS,
• monta¿ instalacji przyzwowej w kabinach NPS,
• roboty malarskie – malowanie sufitu, ¶cian niepokrytych glazur±, farba odporna na zmywanie.
3.3. Zamówienie realizowane bêdzie w obiekcie czynnym. Zamawiaj±cy wyklucza mo¿liwo¶æ wykonywania prac w tym samym czasie we wszystkich ³azienkach jednocze¶nie. Zamawiaj±cy preferuje wykonywanie robót w jednej ³azience. Zamawiaj±cy po zakoñczeniu robót i przekazaniu ³azienki do u¿ytku, przeka¿e kolejn± z ³azienek celem modernizacji, a¿ do wykonania ca³o¶ci zamówienia. Wszelkie uci±¿liwe prace (w szczególno¶ci ze wzglêdu na ha³as) nale¿y wykonywaæ w godzinach popo³udniowych.
3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku do SWZ, który obejmuje STWIOR i pomocniczo przedmiar robót (za³o¿ono rozliczenie o charakterze rycza³towym).
3.5. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 24 miesi±ce. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.

3.7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ. Zamówienie mo¿e byæ wykonywane przy udziale podwykonawców.
3.8. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia poda³ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji umowy zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia. Je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.


Wizja lokalna jest obligatoryjna.
Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty:
a. po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej lub
b. sprawdzeniu przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego.

Nie spe³nienie tego obowi±zku bêdzie prowadzi³o do odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.

Kontakt do osób, które umo¿liwi± wizjê lokaln± oraz po¶wiadcz± jej odbycie:
Pan Artur Zaborowski tel: 795 552 505

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.) uniewa¿ni³ postêpowanie o udzielenie zamówienia, gdy¿ oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i jednocze¶nie Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiaj±cy przed otwarciem ofert poda³, ¿e kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 203803,18 z³ brutto (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120). W wyniku otwarcia ofert stwierdzono, ¿e wp³ynê³y 3 oferty:

1. ALFA LIDER Sp. z o.o., Droga Mêczenników Majdanka 74/206, 20-325 Lublin, NIP: 5252783599, cena: 245473,18 z³ brutto,
2. M.M BUJAK MATEUSZ BUJAK, Miernicza 17 20-805 Lublin, NIP: 7122638612, cena: 314993,81 z³ brutto,
3. PPH SMOK Tadeusz Smoczyñski, Krêpiec ul. Ofiar Majdanka 12, 21-007 Me³giew, NIP: 7120001158, cena: 375208,90 z³ brutto

- a ka¿da z nich przewy¿sza swoj± warto¶ci± kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zwa¿ywszy na brak mo¿liwo¶ci zwiêkszenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia decyzja o uniewa¿nieniu postêpowania jest zasadna

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 245473,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 375208,90 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.