Og³oszenie z dnia 2025-08-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00419835/01 - Wynik z dnia 2025-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki w ¦widniku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000189285
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnorwid.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zsnorwid.swidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w Zespole Szkó³ Nr 1 im. C. K. Norwida w ¦widniku przy ul. Gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00364649
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt "Rozwój infrastruktury szkó³ kszta³cenia zawodowego prowadzonych przez Powiat ¦widnicki . Edycja 2” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b521203.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
6.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami Anita Jankowska do kontaktu z Wykonawcami za po¶rednictwem email: sekretarz@zsnorwid.swidnik.pl
6.3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6.4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-3ca48cde-5d24-4f3f-9de8-619951b52120
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
6.6. Przegl±danie i pobieranie publ. tre¶ci dokumentacji post. nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6.7. Sposób sporz±dzenia dokum. elektr. lub dokum. elektr. bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp. Prezesa RM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektr.
6.8. Dokum. elektr., o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6.9. Inform., o¶wiadczenia lub dokum., inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa RM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6.10. Je¿eli dokum. elektron., przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komun. elektron., zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6.11. Komunikacja w post. z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w post., odbywa siê drog± elektron. za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozp. Prezesa RM w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6.12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6.13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6.14. Maks. rozmiar plików przesy³anych za po¶r. „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan £ukasz Kalinowski, tel. 575 002 192, email lukasz.kalinowski@cbi24.pl,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacjê ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w zespole Szkó³ nr 1 im. C.K. Norwida przy ul. gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik”,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ³azienek wraz z dostosowaniem do potrzeb NPS w zespole Szkó³ nr 1 im. C.K. Norwida przy ul. gen. L. Okulickiego 13, 21-040 ¦widnik. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rozwój infrastruktury szkó³ kszta³cenia zawodowego prowadzonych przez Powiat ¦widnicki . Edycja 2” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 i finansowane ze ¶rodków UE.
3.2. Zamówienie obejmuje kompleksow± modernizacjê 3 pomieszczeñ w celu dostosowania ich dla potrzeb osób niepe³nosprawnych w tym podzia³ pomieszczenia na parterze na dwie osobne toalety. Zakres prac obejmuje:
• demonta¿ obecnego wyposa¿enia ³azienek, wraz z utylizacj± powsta³ych odpadów,
• demonta¿ p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych, wraz z utylizacj± gruzu/odpadów,
• rozbiórka ¶cianek dzia³owych, demonta¿ drzwi,
• demonta¿ urz±dzeñ sanitarnych – misi ustêpowe, umywalki, grzejniki, podgrzewacz CWU,
• demonta¿ stolarki okiennej, parapetów,
• wykucie otworów drzwiowych,
• monta¿ stolarki okiennej, drzwiowej,
• wykonanie ¶cian dzia³owych, monta¿ kabin z HPL,
• monta¿ parapetów wewnêtrznych,
• monta¿ grzejników,
• monta¿ instalacji wod-kan pod nowe urz±dzenia sanitarne,
• monta¿ niezbêdnej armatury, w tym zaworu czerpalnego przy pisuarach,
• monta¿ kratek ¶ciekowych,
• monta¿ pisuarów, umywalek, misek ustêpowych w tym umywalek i misek ustêpowych zgodnych z wymaganiami dla osób NPS,
• monta¿ zabudowy GK podgrzewacza CWU,
• monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych z czujnikiem ruchu,
• monta¿ luster wraz z monta¿em luster przeznaczonych dla osób NPS,
• monta¿ ¶cianek z GK, dopuszcza siê zamiennie ¶ciany murowane z betonu komórkowego,
• monta¿ wentylacji wywiewnej w ³azience na parterze nie posiadaj±cej wentylacji(po podziale),
• wykonanie kratki pod³ogowej tak by znajdowa³a siê poza powierzchni± manewrow± wózka inwalidzkiego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• przeniesienie dop³ywu i odp³ywu wody do baterii, je¿eli jest to konieczne do w³a¶ciwego monta¿u umywalki, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• przeniesienie instalacji elektrycznych, je¿eli jest to konieczne do w³a¶ciwej instalacji pozosta³ych urz±dzeñ, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• wzmocnienie ¶ciany w miejscu instalacji pochwytów dla osób niepe³nosprawnych z obu stron umywalki,
• przygotowanie powierzchni do k³adzenia p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych (poziomowanie, gruntowanie, naniesienie izolacji),
• dostarczenie i zamontowanie panelu sufitowego led,(wymiana obecnego o¶wietlenia),
• u³o¿enie p³ytek ¶ciennych do wysoko¶ci minimum 2,5m od poziomu pod³ogi i pod³ogowych o klasie ¶cieralno¶ci V, wykonanych z materia³ów o klasie antypo¶lizgowej co najmniej R10 (dla stopy obutej), bez po³ysku. P³ytki ¶cienne powinny byæ u³o¿one na wszystkich ¶cianach. Pod³oga i ¶ciany powinny byæ wykonane w kolorach do siebie kontrastowych, lub w kolorach jednostajnych z zastosowaniem listew przypod³ogowych lub coko³ów w kontrastowym kolorze. Preferowane s± kolory stonowane w odcieniach szaro¶ci, be¿y, br±zów, zieleni. Ostateczny kolor zostanie zatwierdzony po wyborze wykonawcy i przedstawionej propozycji u¿ytkownikowi.
• fugowanie u³o¿onych p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych,
• przed wbudowaniem materia³ów nale¿y uzyskaæ zatwierdzenie na dany materia³, do wniosku o zatwierdzenie materia³u nale¿y do³±czyæ deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych oraz atesty higieniczne i inne niezbêdne dokumenty potwierdzaj±ce w³a¶ciwo¶ci materia³u,
• Wykonawca zabezpieczy ca³y obszar wykonywanych prac oraz przebiegaj±ce w jego obrêbie instalacje, a po ich zakoñczeniu uporz±dkuje ca³y ten teren,
• dostawa i monta¿ umywalki podwieszanej, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych (odp³yw i syfon nie mog± ograniczaæ ruchów osób niepe³nosprawnych),
• dostawa i monta¿ baterii umywalkowej dostosowanej do osób niepe³nosprawnych, (baterie automatyczne lub z przed³u¿on± d¼wigni±, najlepiej z termostatem lub na wodê wstêpnie zmieszan±),
• dostawa i monta¿ miski ustêpowej wraz z desk± dostosowan± do potrzeb osób niepe³nosprawnych, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ sp³uczki, uruchamianie sp³uczki obs³ugiwane jest automatycznie lub rêcznie, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• wykañczanie i uszczelnianie silikonem zamontowanych urz±dzeñ sanitarnych,
• dostawa i monta¿ pochwytów dla osób niepe³nosprawnych z obu stron umywalki (ud¼wig 150 kg.), wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ pochwytów przy misce ustêpowej (ud¼wig 150 kg.), dopuszcza siê montowanie jednego opuszczanego pochwytu i jednego mocowanego na sta³e – po przeciwnej stronie wzglêdem miejsca odstawczego, wymiary i monta¿ zgodnie z zasadami kszta³towania przestrzeni dostêpnej dla osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ grzejnika ³azienkowego,
• dostawa i monta¿ lustra uchylnego z regulacj± pionow±, wymiary i monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ pojemnika na papier toaletowy typu jumbo, ¶rednica rolki min. 185mm, wysoko¶æ rolki min. 90 mm, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ dozownika na myd³o w p³ynie o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 500 ml, dedykowany do obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, automatyczny lub manualny, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ dozownika na listkowe rêczniki papierowe, pojemno¶æ maksymalna 500 szt. pojedynczych listków papieru o wymiarach 22,4 x 23 cm., monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• dostawa i monta¿ koszy na¶ciennych o pojemno¶ci min. 20 l, monta¿ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dot. osób niepe³nosprawnych,
• akcesoria ³azienki tj. kosz, dozownik na myd³o, dozownik na rêczniki i papier toaletowy powinny wspó³graæ wizualnie tak by by³y zachowane walory estetyczne,
• dostawa i instalacja systemu przywo³awczego do toalet dla osób niepe³nosprawnych,
• monta¿ oznaczeñ na drzwiach toalet i kabin dla NPS,
• monta¿ instalacji przyzwowej w kabinach NPS,
• roboty malarskie – malowanie sufitu, ¶cian niepokrytych glazur±, farba odporna na zmywanie.
3.3. Zamówienie realizowane bêdzie w obiekcie czynnym. Zamawiaj±cy wyklucza mo¿liwo¶æ wykonywania prac w tym samym czasie we wszystkich ³azienkach jednocze¶nie. Zamawiaj±cy preferuje wykonywanie robót w jednej ³azience. Zamawiaj±cy po zakoñczeniu robót i przekazaniu ³azienki do u¿ytku, przeka¿e kolejn± z ³azienek celem modernizacji, a¿ do wykonania ca³o¶ci zamówienia. Wszelkie uci±¿liwe prace (w szczególno¶ci ze wzglêdu na ha³as) nale¿y wykonywaæ w godzinach popo³udniowych.
3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku do SWZ, który obejmuje STWIOR i pomocniczo przedmiar robót (za³o¿ono rozliczenie o charakterze rycza³towym).
3.5. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 24 miesi±ce. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT. Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ. Zamówienie mo¿e byæ wykonywane przy udziale podwykonawców.
3.8. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia poda³ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji umowy zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia. Je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
Wizja lokalna jest obligatoryjna.
Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ze wzglêdu na specyfikê zamówienia, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty:
a. po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej lub
b. sprawdzeniu przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego.
Nie spe³nienie tego obowi±zku bêdzie prowadzi³o do odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
Kontakt do osób, które umo¿liwi± wizjê lokaln± oraz po¶wiadcz± jej odbycie:
Pan Artur Zaborowski tel: 795 552 505
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.2. £±czna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcê bêdzie sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
PO = PC + PG
gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
PC – punkty w kryterium Cena
PG – punkty w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi
14.3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie i dysponowanie kadr±):a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane które polega³y na budowie, przebudowie lub remoncie lub obejmowa³y budowê, przebudowê lub remont sanitariatów o warto¶ci robót brutto nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ (osobno dla ka¿dej z robót). Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane wykonane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy/robót, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci sanitarnej, o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku na stanowisku kierownika budowy;
Osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacje odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 17.2.2 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
17.3 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w 17.2.2. pkt 1) sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w 17.2.2. pkt 1),
2) za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 17.2.2 pkt 2, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 17.2.2, pkt 3 lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 17.2.2 pkt 4 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on winnej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Uwaga: szerzej w SWZ (ograniczenie ilo¶ci znaków w polu)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8.15 Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonaj± poszczególni wykonawcy. Sk³adaj± o¶wiadczenie wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Mo¿liwo¶æ zmian umowy wskazano w par. 17 wzoru umowy. Z uwagi na ograniczenie ilo¶ci znaków Zamawiaj±cy w og³oszeniu wskazuje ogólne ramy zmian umowy:1. Dotycz±ce terminu realizacji zamówienia np.
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami nieujawnionymi, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami nieujawnionymi lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
6) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
7) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
...
2. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ zmianê umowy:
1) w odniesieniu do zakresu lub sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy,
2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy bêd±c± konsekwencj± zmian zakresu lub sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy,
3) w odniesieniu do terminu jej wykonania
- w zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne lub potrzebne do dostosowania umowy w tym sposobu wykonywania robót budowlanych do zmian ustawy Prawo budowlane, które wejd± w ¿ycie podczas trwania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca, ¿aden ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) ani ¿aden podmiot, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie ¿adnej z przes³anek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 507)INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa paliw do samochodów s³u¿bowych Starostwa Powiatowego w ¦widniku w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych na terenie województwa lubelskiego oraz na terenie ca³ego kraju
- Ratownicze zestawy hydrauliczne o napêdzie spalinowym
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn s³u¿bowych
- Dostawa samochodu ze skrzyni± samowy³adowcz± z trójstronnym wywrotem
- Dostawa mieszanek kruszywa naturalnego zwi±zanego hydraulicznie cementem oraz betonu
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego po³o¿onego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddêbicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddêbice.
- Remont pokrycia dachowego na budynkach JRG I w Katowicach - Szopienicach
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w Z±bkach
- Budowa przy³±cza elektroenergetycznego dla tymczasowego generatora w budynku BFG
- Budowa gara¿u dwustanowiskowego wraz z zapleczem sanitarnym na potrzeby OSP Ciechocin
- Modernizacja sal gimnastycznych w Szkole Podstawowej nr 31 w Rzeszowie
wiêcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





