Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00336247/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00348281/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f13cc71-1cee-44ff-a19d-694c7cb869fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f13cc71-1cee-44ff-a19d-694c7cb869fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336247
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: część 1: Notebooki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Fabrycznie nowy notebook w ilości 5 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark Multithread Rating wynik min. 17000 punktów (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 25.06.2025 r.);
Pamięć RAM: 16 GB DDR5;
Dysk twardy: 512 GB SSD;
Wyświetlacz: 15,6”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;
Komunikacja: Bluetooth 5, Wi-Fi 6, Ethernet 1Gbps ;
Złącza: 1x zasilanie; 1 x HDMI 2.1, 1 x RJ-45 (LAN), 1 x Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, 2 x USB 3.2 Gen. 2 typ A, 2 x USB Type-C (z Thunderbolt 4 i DisplayPort);
Dodatkowe szczegóły: wielodotykowy touchpad, podświetlana klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci, czytnik linii papilarnych;
Dodatkowe wyposażenie: Mysz bezprzewodowa laserowa USB – 1szt.,dopasowana torba do notebooka z materiału odpornego na zachlapanie – 1 szt.;
Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door.
Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*
Parametry równoważności:
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu
lub Internetu.
Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2021.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem
wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.
Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2024 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 17361,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: część 2: Drukarka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Drukarka w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach:
Technologia druku: laserowa;
Druk w kolorze: tak,
Szybkość druku A4 (str/min): 20 w czerni, 20 w kolorze;
Szybkość druku A3 (str/min): 10 w czerni, 10 w kolorze;
Automatyczny druk dwustronny: tak;
Maksymalny obsługiwany format wydruku: A3;
Złącza: USB, Ethernet;
Pojemność podajnika standardowego: 250 arkuszy;
Pojemność podajnika ręcznego: 100 arkuszy;
Wyświetlacz LCD: tak;
Pamięć zainstalowana: 192 MB;
Rozdzielczość wydruku: 600 x 600 dpi;
Obsługiwane języki druku: PCL6, PCL5;
Obsługa nośników o rozmiarach: A3, A4, A5, A6, RA3, B4, B5, 8K, 16K, DL, C5, karty pocztowe, SRA3, 10 x 15 cm, 320 x 457 mm, 148 x 182 mm, 297 x 432 mm, 148 x 210 mm, 297 x 432 mm;
Obciążenie miesięczne: 75000 stron;
Obsługiwane systemy operacyjne: Linux, Microsoft Windows 10 i 11;
Wyposażenie: tonery startowe;
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 4107,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: część 3: Monitory.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Monitor w ilości 3 szt. o minimalnych parametrach technicznych:
Rozmiar ekranu: 31,5 cala;
Rozdzielczość ekranu: 3840 x 2160 pikseli;
Typ panelu: IPS black;
Proporcje obrazu: 16:9;
Częstotliwość odświeżania: 60 Hz;
Czas reakcji matrycy: 5 ms;
Jasność: 500 cd/m2;
Powłoka matrycy: matowa lub antyodblaskowa;
Odwzorowanie przestrzeni barw: DCI-P3: 98%;
Redukcja migotania: tak;
HDR: HDR 10, HD R400;
Wbudowania kalibracja: tak;
Kontrast statyczny: 2000:1;
Kąt widzenia w pionie: 178°;
Kąt widzenia w poziomie: 178°;
Ekran obrotowy (pivot): Tak;
Zakres obrotu (pivot): 90° (w lewo), 90° (w prawo);
Regulacja kąta pochylenia (Tilt): Tak;
Zakres regulacji pochylenia (Tilt): 20° (do tyłu/w górę), 5° (do przodu/w dół);
Regulacja wysokości: Tak;
Zakres regulacji wysokości: 110 mm;
Możliwość zawieszenia na ścianie: Tak;
Standard VESA: 100 x 100 mm;
Głośniki wbudowane: Tak;
Złącza: DC-in (wejście zasilania) - 1 szt., DisplayPort 1.4 - 1 szt., HDMI 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 1 typ A - 2 szt., USB typ-C - 1 szt., USB typ-B - 1 szt., Wyjście słuchawkowe - 1 szt.;
Wyposażenie dodatkowe: kabel HDMI, kabel DP, kabel USB-C, kabel USB A do B;
Gwarancja: 24 miesiące.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 5363,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym ww. postępowaniu na część 1: Notebooki złożono trzy oferty, które podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W związku z brakiem ważnych ofert na część 1, prowadzone postępowanie na ww. część zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5030,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5030,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAXPOL Andrzej Iwanowicz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368182190
7.3.3) Ulica: Bartycka 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-716
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5030,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część 3: Monitory zostało unieważnione na podstawie art. 263, w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE:
W prowadzonym ww. postępowaniu na część 3: Monitory złożono jedną ofertę, która została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza na ww. część w dniu 29.08.2025 r.
Wykonawca AJP Technology sp. z o.o. w dniu 05.09.2025 r. poinformował Zamawiającego, że nie ma tych monitorów. Na chwilę obecną jest to model wycofany. Nie będą w stanie ich dostarczyć i w związku z tym nie będą podpisywać umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp.:
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z brakiem ważnych ofert na część 3, prowadzone postępowanie na ww. część zostało unieważnione na podstawie art. 263 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6645,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6645,69 PLN
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Modernizacja obiektu na Stadionie Miejskim"
- Świadczenie usług transportowych na rzecz studentów Uczelni Jana Wyżykowskiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Polkowice w sezonie 2025/2026
- Rozbudowa placu zabaw przy Przedszkolu Nr 6 w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Zakup mebli, sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO IM. ZOFII SĘKOWSKIEJ W RADZYNIU PODLASKIM
- Świadczenie Usługi Zarządzania Drukiem
- 42/2025 Dostawa sprzętu informatycznego - monitorów komputerowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.