eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiZaprojektowanie, zakup i montaż systemu telewizji dozorowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu przeciwpożarowego oraz systemu kontroli dostępu w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, zakup i montaż systemu telewizji dozorowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu przeciwpożarowego oraz systemu kontroli dostępu w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krotoszyńska 37

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.8.) Numer faksu: biuro.podawcze.poowp@prokuratura.gov.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poowp@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-ostrow-wielkopolski

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, zakup i montaż systemu telewizji dozorowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu przeciwpożarowego oraz systemu kontroli dostępu w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1673df-c30f-46db-9ca4-1c3aeea997a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126085/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zaprojektowanie, zakup i montaż systemu telewizji dozorowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu przeciwpożarowego oraz systemu kontroli dostępu w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e1673df-c30f-46db-9ca4-1c3aeea997a4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W sytuacji awarii, błędów lub niedostępności platformy https://ezamowienia.gov.pl uniemożliwiających komunikację wykonawcy i
zamawiającego oraz możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów oraz oświadczeń poprzez platformę, zamawiający dopuszcza komunikację oraz przesyłanie ww. za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro.podawcze.poowp@prokuratura.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej - RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą przy ul. Krotoszyńskiej 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski dane kontaktowe: tel. 62 5957420 e-mail: biuro.podawcze.poowp@prokuratura.gov.pl
2. W Prokuraturze Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim jest wyznaczony Inspektor Ochrony Danych ul. Krotoszyńska 37 63-400 Ostrów Wielkopolski dane kontaktowe: e-mail: iod.poowp@prokuratura.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO przetwarzane będą w celu realizacji zadań administratora związanych z zawarciem i wykonaniem umowy cywilnoprawnej.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone firmom zewnętrznym (np. w związku z obsługą prawną, ochroną obiektu i monitoringu).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z ustawą, a także nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub rwanej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa),
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3027-7.261.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie, zakup i montaż systemu telewizji dozorowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu przeciwpożarowego oraz systemu kontroli dostępu w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie, Al. Marcinkowskiego 10, 63-600 Kępno (zwanych dalej STD, SSWiN, SSP, SKD).

Użyte określenia systemów, skróty:
1. STD - System telewizji dozorowej
2. SSWiN - System sygnalizacji włamania i napadu
3. SSP - System sygnalizacji pożarowej
4. SKD - System kontroli dostępu

2. Etap projektowy STD, SSWiN, SSP, SKD.
3. Etap zakupu i montażu STD, SSWiN, SSP, SKD.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W zakresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę znajdują się:
1. etap projektowy - 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy,
2. etap zakupu i montażu – do dnia 22 grudnia 2025 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT

17.1 Oferty będą oceniane w odniesieniu do dwóch kryteriów:
1) cena – znaczenie: 60 %
2) okres gwarancji – znaczenie: 40%

17.2 Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów.
17.3 Punktacja dla kryterium ceny obliczona zostanie wg wzoru:

najniższa cena oferty
ilość punktów = -------------------------------------- x 60
cena oferty ocenianej


17.4 Punktacja dla kryterium okres gwarancji.
W ramach tego kryterium zamawiający przyzna punkty za dodatkowy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z poniższą tabelą:

okres gwarancji: liczba punktów
brak dodatkowego okresu gwarancji
(wymagany okres gwarancji wynosi 2 lata) 0
1 rok dodatkowego okresu gwarancji
(łącznie z wymaganym okresem gwarancji 3 lata) 10
2 lata dodatkowego okresu gwarancji
(łącznie z wymaganym okresem gwarancji 4 lata) 20
3 lata dodatkowego okresu gwarancji
(łącznie z wymaganym okresem gwarancji 5 lat) 40


Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi 2 lata (od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego) i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji, otrzyma ilość punktów, zgodnie z powyższą tabelą. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 3 lata, otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji określony w latach i miesiącach lub cyfrą z przecinkiem, podczas przyznawania punktów wzięte będą pod uwagę odpowiednio okres pełnych lat lub liczba przed przecinkiem. Punkty nie zostaną przyznane w przypadku, gdy wykonawca nie zaznaczy na formularzu ofertowym żadnej z opcji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
1. Ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia realizowana w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2025 poz.532 t.j.),
2. Uprawnienia budowlane – projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń – specjalność: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3. Przynależność do Izby Samorządu Zawodowego,
4. Uprawnienia SEP do 1kV.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 200 000 słownie: dwieście tysięcy 00/100.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty, obejmujące przedmiot zamówienia w instytucjach publicznych za sumę ogółem (za 3 roboty) nie mniejszą niż: 200 000,00 zł razem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

UWAGA:
Zamawiający w celu zapoznania Wykonawcy z charakterem obiektu, oraz specyfiką przedmiotem zamówienia, wymaga dokonania wizji lokalnej na terenie budowy, przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy.

Zamawiający sporządzi rejestr podmiotów, które dokonały wizji lokalnej. Wizje lokalną można przeprowadzić w dni robocze, w dniach od daty ogłoszenia postępowania do dnia poprzedzającego datę składania ofert, po uprzednim umówieniu terminu z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. W celu dokonania wizji lokalnej, należy skontaktować się z Zamawiającym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwagi dodatkowe dla Wykonawców:


TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W zakresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę znajdują się:
1. etap projektowy - 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy,
2. etap zakupu i montażu – do dnia 22 grudnia 2025 roku.

Wymagana wizja lokalna w Prokuraturze Rejonowej w Kępnie.
1. Zamawiający w celu zapoznania Wykonawcy z charakterem obiektu, oraz specyfiką przedmiotem zamówienia, wymaga dokonania wizji lokalnej na terenie budowy, przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy.
2. Zamawiający sporządzi rejestr podmiotów, które dokonały wizji lokalnej. Wizje lokalną można przeprowadzić w dni robocze, w dniach od daty ogłoszenia postępowania do dnia poprzedzającego datę składania ofert, po uprzednim umówieniu terminu z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. W celu dokonania wizji lokalnej, należy skontaktować się z Zamawiającym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.