eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › "Zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach" - postępowanie 2



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach” – postępowanie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach” – postępowanie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f398b84d-3292-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010443/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGK.271.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Autobusu dla WTZ w Wojsławicach – postępowanie 2
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, samochodu o parametrach:
- rok produkcji 2023r.
- miejsca siedzące 22 + 1 z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
-najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego, szyny (uchwyty) mocujące wózek, komplet pasów do wózka, pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim
- min. 3 drzwi
- silnik wysokoprężny, turbodoładowany, chłodzony cieczą, min 170 KM, EURO VI, pojemność skokowa od 1950 cm3
- skrzynia manualna 6-biegowa synchronizowana
- układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi s systemem ABS, ASR, EBV
- hamulec postojowy
- asystent hamowania BAS
- poduszka powietrzna kierowcy
- wspomaganie układu kierowniczego
- centralny zamek sterowany pilotem
- szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie
- lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane o podwójnym polu widzenia
- rezygnacja z przesuwnych drzwi bocznych, ( rezygnacja z fotela pasażera, wejście drzwiami od strony pasażera)
-uchwyty przy drzwiach wejściowych
- Półki bagażowe podsufitowe (prawa i lewa strona)
-fotele wysokie, tapicerowane, wyposażone w podłokietnik regulowany od strony przejścia, uchwyt i zagłówek oraz pasy bezpieczeństwa
- klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z wydmuchem centralnym, min. 5kW
- obniżony stopień wejściowy
- na tylnej osi koła podwójne (bliźniaki)
- Rezygnacja ze ścianki działowej
- Ściany boczne części pasażerskiej przeszklone
- Drzwi tylne przeszklone
- Szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego (rozbijaki)
- Wykładzina podłogowa antypoślizgowa z przodu i z tyłu
- Tapicerka (panele obiciowe) na drzwiach przednich i tylnych
- Podsufitka w kabinie i części pasażerskiej
- Kompletna tapicerka wokół wszystkich ram okiennych
- Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów
- Oświetlenie części pasażerskiej włączane centralnie
- Tachograf cyfrowy
- Radio + głośniki w części kierowcy i tylnej pasażerskiej (min 4 szt.)
- Ogrzewanie niezależne od pracy silnika
- Gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciw błotne, pełnowymiarowe koło zapasowe
- Homologacja dla auta bazowego oraz homologacja dla pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dokumenty uprawniające do rejestracji samochodu po zabudowie.
- Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na samochód bazowy - 24 miesiące,
- Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na perforację nadwozia - 120 miesiące,
- Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na zabudowę autobusową –24 miesiące,
- Serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na terenie - w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji, a ponadto do usunięcia w tym czasie ewentualnych wad, które mogą się ujawnić w zakupionym pojeździe w sieci autoryzowanych stacji obsługi.
- Wykonawca w cenie ofertowej uwzględnia koszty dostawy pojazdu do Zamawiającego, koszty gwarancji i serwisu (koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz koszty wszystkich części i urządzeń podlegających wymianie podczas obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych/serwisowych w okresie udzielonej gwarancji) .
- Odbiór samochodu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego tj. 42-350 Koziegłowy , Plac Moniuszki 14 w godzinach pracy Zamawiającego.
- Przed odbiorem pojazdu należy dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 846 107 73 64

7.3.3) Ulica: Portowa 44

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.