eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych typu STREET WORKOUT - os. Rogi B.O: część I (oświetlenie i monitoring), część II (montaż wybranych elementów zestawu )



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych typu STREET WORKOUT - os. Rogi B.O: część I (oświetlenie i monitoring), część II (montaż wybranych elementów zestawu )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych typu STREET WORKOUT - os. Rogi B.O: część I (oświetlenie i monitoring), część II (montaż wybranych elementów zestawu )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da3f2217-29f9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych typu street workout - os Rogi - B.O.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.56.2023.RM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85283,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: realizację budowy obiektu małej architektury (części placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych) w miejscu publicznym wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia obiektu i monitoringu wizyjnego. Roboty realizowane będą zgodnie z dokumentacja projektową wykonaną przez Land Art. Projekt s.c. Magdalena Feil-Bereta , Damian Mytych ul. Lipowa 3/24, 30-702 Kraków.
Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia dwie na części:
część I – Rozbudowa sieci oświetlenia i wykonanie sieci monitoringu wizyjnego.
część II – Montaż wybranych elementów z zestawu Street Workout z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych

Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje:
A. Przedmiot zamówienia obejmuje:
rozbudowę sieci oświetlenia i wykonanie sieci monitoringu wizyjnego dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zlokalizowanej na działce 813/2 obręb Kędzierzyn-Koźle przy ul. Bukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą:
a) - stanowiska słupowe oświetlenia – fundament , słup , wysięgnik , oprawa ;
b) - bednarkę FeZn 25x4mm;
c) - rury ochronne Ø 110mm;
d) – linia kablowa;
e) - montaż przewodów do opraw oświetleniowych;
f) - montaż szafy monitoringu;
g) - montaż rejestratora;
h) - montaż kamer;
i) - roboty ziemne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 65271,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje: realizację budowy obiektu małej architektury (części placu do ćwiczeń ogólnorozwojowych) w miejscu publicznym wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia obiektu i monitoringu wizyjnego. Roboty realizowane będą zgodnie z dokumentacja projektową wykonaną przez Land Art. Projekt s.c. Magdalena Feil-Bereta , Damian Mytych ul. Lipowa 3/24, 30-702 Kraków.
Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia dwie na części:

Przedmiot zamówienia dla niniejszej części obejmuje:
budowę części wydzielonej strefy rekreacyjnej zlokalizowanej na działce 813/2 obręb Kędzierzyn-Koźle przy ul. Bukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmującą:
a) - roboty ziemne ;
b) wykonanie dla wydzielonych stref bezpieczeństwa pełnego obramowania z krawężników betonowych;
c) – wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod urządzenia o wymiarach: 4,50 m x 5,00 m - poręcze niskie, 7,50 m x 5,00 m – poręcze dwuprzęsłowe;
d) - montaż wyposażenia – poręcz niska komplet (4szt.);
e) - montaż wyposażenia – poręcz średnia i wysoka (poręcz dwuprzęsłowa) – 3 szt.

Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania wszystkich prac wskazanych w dokumentacji projektowej. Zakres ten został ograniczony do elementów i czynności wskazanych wyżej oraz opisanych w przedmiarze robót dla tej części..
Powyższe zakreślono również kolorem żółtym w pliku pn. „zał. nr. 1 -zakres robót - część II”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 20011,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wielobranżowy Zakład Elektryczno-Budowlany „ELBOR” Waldemar Boruta

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wiesława Boruta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491989091

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35891,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35891,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35891,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT Park sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35891,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia dla obu części
1.1 Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu
budowy
1.2 Przekazanie placu budowy do 60 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.