eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Sztabin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4891419e-4b06-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4891419e-4b06-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028661/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sztabin w ramach Programu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne: Zostały spełnione wszystkie warunki ustawowe:
1) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym - art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego – przebudowa drogi gminnej.
3) Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata.
4) Zamówienie będzie powierzone do wykonania przez dotychczasowego
5) Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła: 6 910 569,11 zł netto.
W ogłoszeniu o zamówienie nr 2023/BZP 00165009 z dnia 05.04.2023 r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie do wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.08.2023.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową odcinka drogi gminnej Nr 102833BB Cisów – Balinka. na odcinku o długości ok. 743 mb, począwszy skrzyżowania we wsi Cisów.

Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót:
- wymagania techniczno – użytkowe drogi: klasa D
- kategoria ruchu KR1
- droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach z mijanką,
- podstawowa szerokość jezdni z betonu asfaltowego – 3,5 m z mijanką ( warstwa wiążąca – grubość śr. 4 cm, warstwa ścieralna – grubość 3 cm ),
- podbudowa z kruszywa naturalnego i warstwą wyrównawczą o gr. 15 cm
- pobocza z kruszywa naturalnego o szer. 0,75 m
- zjazdy na posesje z betonu asfaltowego, zjazdy na działki rolne z kruszywa naturalnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 759500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części drogi gminnej nr 167649B, pn. „Droga gminna 102830B – Podlesie – droga powiatowa 1228B” na odcinku o długości ok. 700 mb, począwszy od drogi gminnej nr 102830B.

Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej.
Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót:
- wymagania techniczno – użytkowe drogi: klasa D
- kategoria ruchu KR1
- droga jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu, przeznaczonym do ruchu w obu kierunkach z mijanką,
- podstawowa szerokość jezdni z betonu asfaltowego – 3,5 m z mijanką ( warstwa wiążąca – grubość śr. 4 cm, warstwa ścieralna – grubość 3 cm ),
- podbudowa z kruszywa naturalnego i warstwą wyrównawczą o gr. 15 cm
- pobocza z kruszywa naturalnego o szer. 0,75 m
- zjazdy na posesje z betonu asfaltowego, zjazdy na działki rolne z kruszywa naturalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 534195,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759500 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534195,15 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200837482

7.3.3) Ulica: Mirabelki 25

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534195,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.