eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa ambulansu transportowego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu transportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Straż Miejska Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-734

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@smmp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/smmp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ambulansu transportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7821d584-32b4-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073925/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa ambulansu transportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SMMP.V/3300-5/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A1, spełniającego wymagania zawarte w Parametrach technicznych, stanowiących załącznik nr 1 do umowy.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi:
a) być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(w zakresie wyrobów medycznych),
b) spełniać wymagania normy EN PN 1789:2021 02 lub równoważnej dla skompletowanego ambulansu,
c) spełniać wymagania normy EN PN 1865-1:2012+ A1:2015 lub równoważnej dla noszy głównych,
d) posiadać świadectwo zgodności (homologację) typu WE pojazdu
skompletowanego (ambulansu) i kompletnego samochodu
ciężarowego, zgodnie z ustawą z dnia 14.04.2023 r. o systemach
homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30.05.2018 r. dla oferowanego przedmiotu zamówienia lub dokumenty równoważne;
3) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, uprawnionego do świadczenia usług gwarancyjnych:
a) dla samochodu bazowego - Zamawiający wymaga, aby dla oferowanej marki istniała w mieście Poznań co najmniej jedna autoryzowana stacja obsługi pojazdów (Zamawiający nie wymaga posiadania oddziału lub siedziby firmy Wykonawcy w mieście Poznań),
b) na wykonaną zabudowę specjalistyczną ambulansu wraz z wyposażeniem,
c) na sprzęt medyczny, stanowiący wyposażenie ambulansu.
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do umowy.
5) Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2. Aspekt środowiskowy – wymagania dotyczące zużycia paliwa, emisji dwutlenku węgla
i zanieczyszczeń:
1) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż 10l/100 km
2) maksymalna emisja dwutlenku węgla w cyklu mieszanym wynosząca nie więcej niż 230 g/km
3) dopuszczalna emisja zanieczyszczeń spełniająca wymogi minimum Euro 6e
wg Europejskiego Standardu Emisji Spalin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359653,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359653,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359653,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ambulans Polska – Zabudowy Specjalistyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922303563

7.3.3) Ulica: ul. dr Wł. Bandurskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359653,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.