Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388480/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00419286/01 - Wynik z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ambulansu transportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Straż Miejska Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-734
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@smmp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu transportowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7821d584-32b4-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073925/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ambulansu transportowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/smmp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/smmp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SMMP.V/3300-5/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego ambulansu transportowego typu A1, spełniającego wymagania zawarte w Parametrach technicznych, stanowiących załącznik nr 1 do umowy.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi:
a) być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(w zakresie wyrobów medycznych),
b) spełniać wymagania normy EN PN 1789:2021 02 lub równoważnej dla skompletowanego ambulansu,
c) spełniać wymagania normy EN PN 1865-3:2012+ A1:2015 lub równoważnej dla noszy głownych,
d) posiadać świadectwo zgodności (homologację) typu WE pojazdu
skompletowanego (ambulansu) i kompletnego samochodu
ciężarowego, zgodnie z ustawą z dnia 14.04.2023 r. o systemach
homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30.05.2018 r. dla oferowanego przedmiotu zamówienia lub dokumenty równoważne;
3) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, uprawnionego do świadczenia usług gwarancyjnych:
a) dla samochodu bazowego - Zamawiający wymaga, aby dla oferowanej marki istniała w mieście Poznań co najmniej jedna autoryzowana stacja obsługi pojazdów (Zamawiający nie wymaga posiadania oddziału lub siedziby firmy Wykonawcy w mieście Poznań),
b) na wykonaną zabudowę specjalistyczną ambulansu wraz z wyposażeniem,
c) na sprzęt medyczny, stanowiący wyposażenie ambulansu.
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na warunkach opisanych w załączniku nr 1 do umowy.
5) Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2. Aspekt środowiskowy – wymagania dotyczące zużycia paliwa, emisji dwutlenku węgla
i zanieczyszczeń:
1) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym nie większe niż 10l/100 km
2) maksymalna emisja dwutlenku węgla w cyklu mieszanym wynosząca nie więcej niż 230 g/km
3) dopuszczalna emisja zanieczyszczeń spełniająca wymogi minimum Euro 6e
wg Europejskiego Standardu Emisji Spalin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34114122-0 - Pojazdy do transportu chorych
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Emisja dwutlenku węgla w cyklu mieszanym WLTP
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznejlub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę ambulansu/karetki.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) załącznik nr 1 do umowy - Parametry techniczne,b) certyfikat lub deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanego ambulansu z aktualną wersją normy: 1789:2021-02 dla skompletowanego ambulansu,
c) certyfikat lub deklaracja potwierdzająca spełnienie wymogów normy EN PN 1865-3:2012+ A1:2015 (zestaw transportowy - nosze główne),
d) świadectwo zgodności (homologacja) typu WE pojazdu skompletowanego (ambulansu) i kompletnego samochodu ciężarowego, zgodnie z ustawą z dnia 14.04.2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30.05.2018 r.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) załącznik nr 1 do umowy - Parametry techniczne,b) certyfikat lub deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność oferowanego ambulansu z aktualną wersją normy: 1789:2021-02 dla skompletowanego ambulansu,
c) certyfikat lub deklaracja potwierdzająca spełnienie wymogów normy EN PN 1865-3:2012+ A1:2015 (zestaw transportowy - nosze główne),
d) świadectwo zgodności (homologacja) typu WE pojazdu skompletowanego (ambulansu) i kompletnego samochodu ciężarowego, zgodnie z ustawą z dnia 14.04.2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30.05.2018 r.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;2) Dokumenty, o których mowa w pkt III 3. 2) SWZ, jeśli dotyczy;
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
4) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
6) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:50
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/smmp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:1) art. 108 ust. 1 ustawy;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2a do SWZ.
3. Kryteria oceny ofert szczegółowo opisano w pkt XI SWZ.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i emisja w Internecie animowanej reklamy (double billboard) w ramach FEW 2021-2027
- Sukcesywna dostawa jajek, masła i serów do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Roboty związane z podłączeniem mediów do kontenerów przy ul. Dojazd w Poznaniu w systemie zaprojektuj i wykonaj"
- Remont podłóg w pomieszczeniach zlokalizowanych w oddziale CI w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia podczas szkoleń i seminarium w roku 2025
- "Remont budynku nr 5 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa parawanów teleskopowych wraz z montażem, ciśnieniomierzy, mankietów i drobnego sprzętu medycznego dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa aparatury medycznej w ramach projektu pn.: Modernizacja SOR w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia - powtórka 2
- Dostawa sprzętu medycznego: łóżko elektryczne, wózek transportowy, macerator
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz dzierżawa konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 3 zadania
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.