Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00200124/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00214226/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00280741/01 - Wynik z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne w miejscowości Filipów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Garbaska 2
1.4.2.) Miejscowość: Filipów
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419252
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00345461
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne wraz z robotami towarzyszącymi w gminie Filipów.
2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej (od ul. Polnej w kierunku plaży gminnej) na ciąg pieszo-jezdny o długości 445 m.
a) Zakres robót objętych projektem przewiduje:
- prace przygotowawcze związane z rozbiórką elementów drogi - nawierzchnie;
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej;
- prace związane z wykonaniem robót ziemnych - wykopy, profilowanie, zagęszczanie;
- ustawienie krawężników, wykonanie utwardzonego pobocza;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy, wykonanie nawierzchni betonowej;
- prace wykończeniowe - wykonanie pobocza, ustawienie i malowanie oznakowania pionowego i poziomego.
Projektuje się wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm szerokości
3m o jednostronnym 2% spadku. Krawędzie ciągu pieszo-jezdnego należy obramować krawężnikiem betonowym 15x22x100cm ustawionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Po obu stronach przedmiotowej trasy w miejscach, gdzie na to pozwala szerokość pasa drogowego zaprojektowano pobocze szerokości 0,5m. Po lewej stronie ciągu pieszo-jezdnego na odcinku 0+000 do 0+099 zaprojektowano pobocze o nawierzchni brukowej, a na dalszym odcinku z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 15cm. Zaś po prawej stronie ciągu pieszo-jezdnego zaprojektowano pobocze z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 15cm. Zaprojektowana nawierzchnia brukowa pobocza zapewni odpowiedni i swobodny spływ wód do istniejącego koryta ściekowego. Na przedmiotowym odcinku wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą powierzchniowo na tereny biologicznie czynne, do istniejącego korytka ściekowego i występujących rowów przydrożnych. Istniejące przepusty drogowe, które uległy zniszczeniu należy wymienić na nowe lub jeżeli ich stan techniczny nie budzi zastrzeżeń wykonać jedynie udrożnienie i profilowanie rowu przy wylocie przepustu. Elementy uzbrojenia podziemnego należy wyregulować pionowo i poziomo do zaprojektowanej nawierzchni jezdni. Nowoprojektowane oświetleniowe linie kablowe nN mają na celu oświetlenie terenu projektowanej inwestycji. Wykonanie zasilania projektowanej oświetleniowej linii kablowej projektuje się wykonać kablami typu YAKXS 4*35mm2 układanym odcinkami, po trasach o długościach wskazanych jak w dokumentacji projektowej prowadzonych przelotowo poprzez słupowe złącza kablowe w słupach oświetleniowych o długościach i trasach o łącznej dł. L=556/575m. Ilość punktów oświetleniowych szt. 4.
b) Długość drogi objętej inwestycją;
- Odcinek I od km 0+000 do km 0+300;
- Odcinek II od 0+300 do km 0+445.
c) Parametry drogi:
- kategoria drogi – gminna;
- klasa techniczna – wewnętrzna;
- prędkość projektowana - 30 km/h;
- przekrój poprzeczny - 2x1,5;
- szerokość pasa ruchu - 1,5m;
- kategoria obciążenia ruchem - KR2;
- pobocza - 0,5m;
- pochylenie skarp nasypu i wykopu - 1:1,5.
d) Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego:
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm;
- podsypka cementowo piaskowa gr. 5cm;
- podbudowa z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 20cm;
- podbudowa z pospółki stabilizowanej geosiatką komórkową wys. 10cm;
- warstwa odsączająca z piasku gr. 25cm;
- warstwa geotkaniny separacyjno-filtracyjnej LF 35/35;
- istniejące podłoże piaskowo-żwirowe.
e) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, pozwolenie na budowę – Decyzja nr 336/2019, Pozwolenie na budowę – Decyzja nr 316/2019, zgłoszenie rozpoczęcia robót z dnia 09.09.2019 r., przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
f) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
g) UWAGA !!!
Zamawiający dodatkowo wymaga:
- wzmocnienia z brukowca (kamień 13-25 cm) na podsypce cementowo piaskowej pobocza strona prawa na odcinku 0+000 do 0+099;
Niniejsze prace nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej. Należy przyjąć do kosztów oferty.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
4. Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
5. Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie obiektu.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.
7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży szczegółowy kosztorys ofertowy. Kosztorys szczegółowy ofertowy będzie materiałem pomocniczym Wykonawcy i Zamawiającego umożliwiającym: określenie rodzaju i ilości wykonywanych i odebranych robót. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
9. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
10. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
14. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr R/1/115/2018 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty budowlane
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad,Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych,Roboty w zakresie nawierzchni dróg,Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,Instalowanie znaków drogowych,Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,Usługi inżynieryjne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
8442066141
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
8442066141
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Fabryczna 10/2
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Fabryczna 10/2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Filipów
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Filipów
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
16-424
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
16-424
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
podlaskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
podlaskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
KRIS BRUK Krzysztof Oberman
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
KRIS BRUK Krzysztof Oberman
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
3
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2023-06-07
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-06-07
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
715294,66
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
715294,66
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI FILIPÓW
więcej: przetargi FILIPÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.