Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358145/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/CZD/113/25 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/225303/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/113/25 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5e017f-83b8-41d7-be29-4f72e2039668
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358145
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/113/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 539268 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i serwis dla oprogramowania InfoMedica:
W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zapewnia:
1) udostępnienie poprawek Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego Błędu Oprogramowania Aplikacyjnego;
2) Wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie dotyczącym istniejących Funkcji i Funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej;
3) możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji Modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian obejmujących dodanie Nowej funkcjonalności Oprogramowania Aplikacyjnego, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących Zamawiającego, wydanych na podstawie delegacji ustawowej;
4) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych propozycji zmian (tj. Modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego;
W ramach usług serwisowych, Wykonawca zapewnia:
1) korzystanie z Konsultacji u Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie obsługi Oprogramowania Aplikacyjnego;
2) Gotowość do świadczenia usług serwisowych z gwarantowanym czasem przystąpienia do wykonywania przyjętych do realizacji prac w ciągu 4 Dni roboczych od chwili otrzymania zlecenia;
3) udzielanie pomocy technicznej oraz wykonywanie zleconych przez Zamawiającego prac instalacyjnych, konfiguracyjnych, diagnostycznych lub instruktażowych, w zakresie związanym z obsługą i administrowaniem Oprogramowania Aplikacyjnego, z wykorzystaniem zdalnego połączenia, w siedzibie Zamawiającego, Wykonawcy lub Autoryzowanego Przedstawiciela Serwisowego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 661971,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 661971,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661971,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Poland S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 000 37 82
7.3.3) Ulica: Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1.
usługi pomocnicze m.in. takie jak: wsparcia technicznego dla użytkowników, związane z utrzymaniem poczty elektronicznej, administrowanie serwerami systemów i aplikacji wewnętrznych, kolokacji, tworzenia i wdrażanie zasad i narzędzi cyberbezpieczeństwa, administrowanie narzędziami i obsługa incydentów cyberbezpieczeństwa, monitorowania cyberbezpieczeństwa.
Asseco Cloud sp. z o.o.
0%
2
realizujący usługi serwisowe
HR and IT Sp z o.o.
34%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661971,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Utrzymania Modułu Archiwizacji Repozytorium Cyfrowego Biblioteki Narodowej.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Rozbudowa Geoportalu Powiatu Miechowskiego w celu zwiększenia efektywności pracy Starostwa i podniesienia poziomu obsługi obywateli i przedsiębiorców, w zakresie informacji o nieruchomościach
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Zakup prawa do subskrypcji dla posiadanych urządzeń brzegowych Palo Alto.
- Świadczenie Usługi Serwisu Urządzeń wraz z Oprogramowaniem dla Ministerstwa Zdrowia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





