Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296124/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz dla pracowników administracji w ramach projektu „Moja praca–Moja równowaga–Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,202560,abbe27733fdb4021efb039d45a0dc711.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz dla pracowników administracji w ramach projektu „Moja praca–Moja równowaga–Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0865e61-0491-4577-9549-5324de263a74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028878/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz pracowników administracji w ramach projektu "Moja praca - Moja równowaga - Typ 2" (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Moja praca – Moja równowaga – Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2025.IK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1: Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej w ramach projektu „Moja praca – Moja równowaga – Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027.Zakres zadania obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń wraz z usługą cateringową/gastronomiczną dla uczestników.
W ramach zadania 1 Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla łącznie 76 uczestników z podziałem na 4 grupy po 19 osób, w następującym zakresie tematycznym:
Część I: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej i zarządzającej nt. „Praktyczne narzędzia dla kadry zarządzającej w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie budowania kultury równości, zapobiegania dyskryminacji i mobbingowi”,
Część II: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej i zarządzającej nt. „Zarządzanie konfliktem, budowanie dialogu w różnorodnych zespołach, z uwzględnieniem aspektów równości. Mobbing i przeciwdziałania dyskryminacji – jak przełożeni powinni reagować i zapobiegać sytuacjom mobbingowym”,
Część III: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej i zarządzającej nt. „Zrównoważony rozwój lidera – jak dbać o siebie i zespół w zgodzie z zasadami równości szans i przeciwdziałania mobbingowi”,
Część IV: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej i zarządzającej nt. „Prawo pracy w tematyce dyskryminacji i znamion mobbingu. Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową z zachowaniem równości szans”.
Zadanie 1 – ostateczny termin wykonania zadania do 30.09.2026 roku: w ramach zadania odbędą się szkolenia dla kadry kierowniczej i zarządzającej w następujących terminach:
• dla części I - termin realizacji szkolenia – do 30.09.2025 r.,
szkolenie dla 1 grupy (19 osób)
• dla części II - termin realizacji szkolenia w okresie 1.10.2025 r. – 30.11.2025 r.,
szkolenie dla 1 grupy (19 osób)
• dla części III - termin realizacji szkolenia w okresie 1.03.2026 r. – 30.04.2026 r.,
szkolenie dla 1 grupy (19 osób)
• dla części IV - termin realizacji szkolenia w okresie od 1.08.2026 r. – 30.09.2026 r.,
szkolenie dla 1 grupy (19 osób).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji w ramach projektu „Moja praca – Moja równowaga – Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027.Zakres zadania obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń wraz z usługą cateringową/gastronomiczną dla uczestników.
W ramach zadania 2 Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla łącznie 350 uczestników z podziałem na 16 grup po maksymalnie 22 lub 25 osób, w następującym zakresie tematycznym:
Część I: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Równowaga między pracą, a życiem prywatnym – wyzwania i rozwiązania dla kobiet i mężczyzn.”
Część II: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Elastyczność
w pracy i równość szans – klucz do równowagi zawodowej i prywatnej.”
Część III: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Równość szans kobiet i mężczyzn w pracy – jak wiek i płeć wpływają na codzienną współpracę.”
Część IV: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Równość płci i wieku, a mobbing – jak eliminować niezdrową rywalizację i uprzedzenia w zespole.”
Część V: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Komunikacja inkuzywna – jak język wpływa na równość płci i wieku w miejscu pracy.”
Część VI: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji nt. „Komunikacja inkuzywna w miejscu pracy – budowanie równości i szacunku dla każdego pracownika.”
Zadanie 2 - ostateczny termin wykonania zadania do 30.09.2026 roku: w ramach zadania odbędą się szkolenia dla pracowników administracji w następujących terminach:
• dla części I - termin realizacji szkoleń: do 30.09.2025 r.
szkolenie dla 4 grup (łącznie dla 85 osób)
• dla części II - termin realizacji szkoleń w okresie 1.10.2025 r. – 30.11.2025 r.
szkolenie dla 4 grup (łącznie dla 85 osób)
• dla części III - termin realizacji szkoleń w okresie 1.03.2026 r. – 30.04.2026 r.
szkolenie dla 2 grup (łącznie dla 45 osób)
• dla części IV - termin realizacji szkoleń w okresie 1.03.2026 r. – 30.04.2026 r.
szkolenie dla 2 grup (łącznie dla 45 osób)
• dla części V - termin realizacji szkoleń w okresie od 1.08.2026 r. – 30.09.2026 r.
szkolenie dla 2 grup (łącznie 45 osób)
• dla części VI - termin realizacji szkoleń w okresie od 1.08.2026 r. – 30.09.2026 r.
szkolenie dla 2 grup (łącznie dla 45 osób).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 241800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Lniska prowadząca działalność pod nazwą Karina Lniska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5892092964
7.3.3) Ulica: ul. Doktora Aleksandra Majkowskiego 8/1
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144997,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altkom Akademia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272674324
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144997,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej i zarządzającej oraz dla pracowników administracji w ramach projektu „Moja praca – Moja równowaga – Typ 2” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 - z podziałem na 2 zadania
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Motorikpark-ścieżka przeszkód zręcznościowych dla młodzieży i dorosłych w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów - w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI-wniosek P0036
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- "Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa cystern na podwoziu tandemowym do transportu i dystrybucji wody pitnej dla Miasta Zabrze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ: CYSTO-URETROFIBEROSKOP
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2026 r. z podziałem na 8 części" I półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i słuchaczy w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wieruszowie, jednostek organizacyjnych powiatu oraz radnych
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.