Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337150/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00352439/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00353881/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00486998/01 - Wynik z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opracowania geodezyjne na potrzeby Gminy Piaseczno".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Opracowania geodezyjne na potrzeby Gminy Piaseczno".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce3561b6-2dec-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.41 Ortofotomapa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 pn.”Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337150/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.109/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie ortofotomapy w postaci cyfrowej dla obszaru administracyjnego gminy Piaseczno, z buforem minimalnym 300m na zewnątrz gminy. Wykonanie numerycznego modelu terenu na podstawie skaningu laserowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części IIWykonanie 4 fotoplanów ukośnych wykonanych na podstawie 4 zestawów zdjęć lotniczych ukośnych systemie barw RGB dla kierunków N,S,W,E wraz z serwisem www, który będzie publikowała zarówno dane pozyskane w wyniku zamówienia, jak również dane będące w posiadaniu zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części IIIOpracowanie modelu 3D na podstawie cyfrowych zdjęć lotniczych pozyskanych w 2022 roku.
Zamawiający zamierza ubiegać się o środki z konkursu "Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 pn. Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego "
4.5.3.) Główny kod CPV: 70331000-0 - Usługi nieruchomości mieszkalnych
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177083,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177083,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opegieka Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001364260
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177083,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części III zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, tj. firmy MGGP Aero Sp.z o.o. 33-100 Tarnów ul. Kaczkowskiego 6 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia publicznego zamierzał przeznaczyć kwotę 50.000,00 zł brutto, a oferta najkorzystniejsza wynosi 55.350,00 zł brutto, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budynek ul. Puławska 42A - Termomodernizacja budynku wraz z adaptacją pomieszczeń
- Przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Marka - Etap I wraz z łącznikiem ul. Księdza Marka i ul. Balladyny w Piasecznie (...) oraz Przebudowa drogi gminnej ul. Balladyny w Piasecznie (...)
- "Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 64 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 45 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Lechitów 20 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
więcej: przetargi w Piasecznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.