Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00277328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00289679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa czujników do monitorowania zmian w regionalnym nasyceniu tlenem wraz z dzierżawą aparatu do pomiaru oksygenacji regionalnej - 2 szt. dla UCK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk/public/postepowanie?postepowanie=654382591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa czujników do monitorowania zmian w regionalnym nasyceniu tlenem wraz z dzierżawą aparatu do pomiaru oksygenacji regionalnej - 2 szt. dla UCK.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88859b74-f65e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa czujników do monitorowania rSO2 wraz z dzierżawą aparatów do pomiaru oksygenacji regionalnej dla UCK.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 91/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Dostawa czujników do monitorowania zmian w regionalnym nasyceniu tlenem w ilości
i wymaganiach określonych w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniku nr 3 do SWZ;
b. Dzierżawa aparatu do pomiaru oksygenacji regionalnej – 2 szt., zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzu wymagań technicznych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wymieniony w pkt. 1a asortyment musi spełniać wymagania bezwzględne określone w Załączniku nr 3 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w Załączniku nr 3 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3. Wymieniony w pkt. 1b aparat musi spełniać parametry określone w załączniku nr 4 do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 4 do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany w pkt. 1a asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
5. Dostawa asortymentu wymienionego w punkcie 1a będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155764,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169660,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169660,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011206233
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155764,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwera
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku
- "Oświetlenie przejścia dla pieszych przez ul. Balcerskiego" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach realizacji zadań inicjatyw lokalnych Rad Dzielnic 2024.
- Wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w 2026 r.
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości siedziby Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów funkcji życiowych
- Dostawa aparatu do wykrywania sepsy z montażem i szkoleniem
- "Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn."Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie"
- Zakup i montaż wyposażenia pracowni OSCE w system AV KBPORT oraz zakup kontrolera 32 przyciskowego LCD do zarządzania komputerem - USB 3,0 na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Modernizacja Sali Intensywnej Opieki Medycznej Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
więcej: System monitorowania pacjentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





