Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23 oraz zagospodarowanie terenu przy pl. Wolności 22 wraz z rozbiórką budynków gospodarczych przy pl. Wolności 22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23 oraz zagospodarowanie terenu przy pl. Wolności 22 wraz z rozbiórką budynków gospodarczych przy pl. Wolności 222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37668902-2d0b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23
1.1.33 Zagospodarowanie terenu przy pl. Wolności 22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.45.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387284,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23 w formule zaprojektuj i wybuduj.1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obejmujące opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację polegających na przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23.
2) Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola między ul. Stefana Żeromskiego oraz ul. Łaską 5, nr ew. gruntów 121/22, 159/1, 159/2; obręb ew. 7. Droga usytuowana jest pomiędzy zabudowaniami kubaturowymi, a ogrodzeniem Szkoły Podstawowej nr 11. Działki, na których realizowana będzie wymiana nawierzchni i utwardzenie są terenami ogólnodostępnymi, pełniącymi funkcję komunikacji wewnętrznej.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na:
a) Opracowaniu projektu koncepcyjnego, a następnie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnych i pozwoleń.
b) Przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej do pl. Wolności 23 z uwzględnieniem:
i. rozebrania istniejącej nawierzchni z płyt betonowych – trylinek wraz z otaczającymi je krawężnikami oraz przygotowanie podbudowy, a następnie położenie nowej kostki betonowej typu Behaton.
ii. rozebrania betonowego płotu wzdłuż działki nr 123 i 158/1,
iii. rozebrania betonowego murka oporowego wzdłuż działki nr 152/2. Po rozebraniu betonowego murka w jego miejscu należy zamontować palisadę betonową o długości ~18m i wysokości nad poziom terenu 0,5m.
iv. wymiany kostki na stopniach prowadzących do furtki ogrodzenia boiska o powierzchni ~14 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni do wymiany ~ 355 m2.
v. Przyległe tereny zielone należy wyrównać, uzupełnić ziemią urodzajną i wysiać trawą
c) Uporządkowanie terenu budowy do stanu pierwotnego oraz przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem boiska do użytkowania.
d) Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonym Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 91303,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zagospodarowanie terenu przy pl. Wolności 22 w formule zaprojektuj i wybuduj.1) Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obejmujące opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację polegających na zagospodarowaniu terenu przy pl. Wolności 22 i 22A (Obszar inwestycji zlokalizowany jest pomiędzy zabudowaniami kubaturowymi mieszkalnymi a ulicą przy placu Wolności. Budynki znajdujące się na terenie przeznaczonym do zagospodarowania zostaną rozebrane w ramach odrębnego zadania inwestycyjnego.)
2) Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola
3) Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na:
a) Opracowaniu projektu koncepcyjnego, a następnie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnych i pozwoleń.
b) Zagospodarowaniu terenu przy pl. Wolności 22 obejmuje:
i. rozebranie istniejącej nawierzchni kamienistej, betonowej, z płyt betonowych – trylinek, płyt chodnikowych,
ii. wykorytowanie gruntu rodzimego i zagęszczeniu istniejącego podłoża.
iii. po przygotowaniu podłoża gruntowego oraz wykonaniu podbudowy należy :
a. w obrębie budynku mieszkalnego położyć kostkę betonową typu Behaton, o łącznej powierzchni ~ 224 m2,
b. pozostały teren, od strony ulicy, o powierzchni ~790 m2, wyłożyć kostką typu EKO kwadrat,
c. dojście na podwórko pl. Wolności 23 i 23A wykonać z kostki typu vanbrugh – materiał inwestora,
d. wzdłuż ciągu pieszego, przy posesjach pl. Wolności 22A, 22, 23A, 23, wykonać opaskę szerokości 0,5m z kostki typu vanbrugh – materiał inwestora, łączna powierzchnia ~37m2.
iv. Przyległe tereny zielone należy wyrównać, uzupełnić ziemią urodzajną i wysiać trawą. Na planowanych terenach zielonych znajdują się elementy przeznaczone do usunięcia – płotek, trzepak. Zlokalizowane na terenie budowy drzewa należy zabezpieczyć na czas trwania robót budowlanych zgodnie z Systemem Zarządzania Zielenią Miejską
4) Łączna powierzchnia terenów zielonych przeznaczonych do zagospodarowania ~ 300 m2.
5) Ciąg pieszy zbudowany z płyt chodnikowych oraz trylinek, zlokalizowany wzdłuż płotu przy pl. Wolności 23a i 23, należy rozebrać, a tą powierzchnię przekształcić w tereny zielone poprzez wyrównanie, uzupełnić ziemią urodzajną i wysianie trawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 260789,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Rozbiórka budynków gospodarczych na dz. nr ewid. 157/2 pl. Wolności 22.Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka trzech budynków gospodarczych nr 1, nr 2, nr 3 położonych w Zduńskiej Woli przy pl. Wolności 22, działka nr ewid. 157/2. Budynek gospodarczy nr 1 przeznaczone do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny z płyt żelbetowych korytkowych z dachem jednospadowym na konstrukcji płytowo- żelbetowo- korytkowej pokrytej papą.
Budynek gospodarczy nr 2 przeznaczony do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny murowany z cegły pełnej z dachem jednospadowym pokrytym papą.
Budynek gospodarczy nr 3 przeznaczony do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny murowany z cegły pełnej z dachem jednospadowym pokrytym papą.
Rozbiórka ma być prowadzona zgodnie z projektem rozbiórki i ostatecznej decyzji Starosty Zduńskowolskiego.
W ramach zamówienia wykonawca wykona inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 35192,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203338,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8291095304
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 6
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483869,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8291203685
7.3.4) Miejscowość: Czechy 11
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8291203685
7.3.4) Miejscowość: Czechy 11
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWO-KOMUNALNE Beata Kamola
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Budowa sieci kanalizacyjnej wzdłuż terenów inwestycyjnych w miejscowości Tymienice
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Szadek - Przatów nr 4939 E w zakresie ul. Przatowskiej
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.