Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych nr: 1687T, 1717T, 1719T, 1728T i 1731T zniszczonych w wyniku nawalnego deszczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 199
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0158320406
1.5.8.) Numer faksu: 0158320406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsandom@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpsan.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych nr: 1687T, 1717T, 1719T, 1728T i 1731T zniszczonych w wyniku nawalnego deszczu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3a19a1-3a65-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036909/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dróg powiatowych nr: 1687T, 1717T, 1719T, 1728T i 1731T zniszczonych w wyniku nawalnego deszczu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.26.10.2022.P-10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1838858,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1687T Głazów- Bilcza od km 2+520 do km 3+030 w miejscowości Węgrce.Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg powiatowych w zakres którego wchodzi:
- remont nawierzchni jezdni i podbudowy,
- remont przepustów,
- odtworzenia i odmulenie rowów,
- utwardzenie poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 335792,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1717T Sandomierz- Szewce od km 13+550 do km 13+915 w miejscowości Szewce.Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg powiatowych w zakres którego wchodzi:
- remont nawierzchni jezdni i podbudowy,
- regulacja krawężników
- utwardzenie poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 366624,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1719T Koprzywnica – Łążek od km 7+630 do km 7+800 w miejscowości Przewłoka .Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg powiatowych w zakres którego wchodzi:
- remont nawierzchni jezdni i podbudowy,
- regulacja krawężników,
- utwardzenie poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 97589,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1728T Ciszyca - Skotniki od km 3+360 do km 3+940 w miejscowości Skotniki.Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg powiatowych w zakres którego wchodzi:
- remont nawierzchni jezdni i podbudowy,
- utwardzenie poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 529450,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1731T ulica Zawichojska od km 0+436 do km 0+627 w miejscowości Sandomierz.Przedmiot zamówienia obejmuje remont dróg powiatowych w zakres którego wchodzi:
- remont nawierzchni jezdni i podbudowy,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 509401,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały przyznane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2022/BZP 00360950/01 z dnia 23.09.2022r .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały przyznane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2022/BZP 00360950/01 z dnia 23.09.2022r .
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały przyznane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2022/BZP 00360950/01 z dnia 23.09.2022r .
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały przyznane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2022/BZP 00360950/01 z dnia 23.09.2022r .
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostały przyznane przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu Nr 2022/BZP 00360950/01 z dnia 23.09.2022r .
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi publicznej w miejscowości Bałowo - Etap II.
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- Przebudowa drogi w m. Sierzchów dz. ew. nr 138, obręb Sierzchów, gm. Opatówek (droga wewnętrzna)
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Samołęż w ramach zadania pn. "Przebudowa gminnych dróg gruntowych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1130R ul. Mickiewicza w Nowej Dębie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





