eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa dla Instytutu Książki gadżetów promocyjnych - workoplecaków.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dla Instytutu Książki gadżetów promocyjnych – workoplecaków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dla Instytutu Książki gadżetów promocyjnych – workoplecaków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d127971-1fa7-4c29-933f-b5029ae0c757

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127596/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby prowadzonej kampanii programu Mała Książka Wielki Człowiek (plecakoworki, puzzle, notesy, etc.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.17.2025/PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Instytutu Książki gadżetów promocyjnych – 10 000 szt. workoplecaków.
Opis przedmiotu:
1)Wymiary: 43 cm x 37cm (Zamawiający przewiduje możliwość różnicy wymiarach +/- 5 cm)
2)Materiał: poliester z recyklingu (rPET), gramatura: min. 250 g/m2, sznur ciemnogranatowy (średnica min. 6 mm)
3)Przód worka: Nadruk całościowy na jednej stronie (full color)
4)Tył worka: materiał w kolorze jasnoszarym
5)Wykonanie:
•Materiał, z którego zostanie wykonany worek, nie może posiadać zaciągnięć, przetarć, uszkodzeń ani odbarwień.
•Szwy muszą być wykonane estetycznie i równomiernie, bez przerw, luźnych nitek czy deformacji.
•Nici powinny być dobrane kolorystycznie do całości projektu i odporne na zrywanie oraz pranie.
•Brzegi (krawędzie) materiału winny być obszyte szwem zapobiegającym pruciu się materiału (oddzielaniu nitek)
•Kanał na sznurek w górnej części worka powinien być dostosowany do średnicy sznurka i umożliwiać jego swobodne przesuwanie, również zabezpieczony przed pruciem (podwinięty)
•Zamawiający zakłada możliwość wszycia końcówek sznurka w dolną część worka lub wpuszczanie sznurka przez doszyte do worka szlufki.
•Nadruk powinien być wykonany w technologii gwarantującej trwałość i odporność na ścieranie, blaknięcie i działanie wilgoci.
•Kolory nadruku muszą być odwzorowane zgodnie z projektem (poglądowy wzór projektu stanowi załącznik nr 1) i nie mogą się rozmywać ani rozwarstwiać.
•Produkt nie może wydzielać zapachu.
•Produkt musi posiadać oznakowanie CE potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i obrotu w krajach UE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna Wena Tomasz Socha Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.