eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - pochodzące z przetwarzania odpadów o kodach: 20 01 39, 15 01 06, 15 01 01, 15 01 02- w ilości do 1500 Mg".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – pochodzące z przetwarzania odpadów o kodach: 20 01 39, 15 01 06, 15 01 01, 15 01 02- w ilości do 1500 Mg”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MZC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365525530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żołnierzy WiN 22

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzowlodawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – pochodzące z przetwarzania odpadów o kodach: 20 01 39, 15 01 06, 15 01 01, 15 01 02- w ilości do 1500 Mg”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6e9244-31f4-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380134

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZO.6.3.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 966000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – pochodzące z przetwarzania odpadów o kodach: 20 01 39 (tworzywa sztuczne), 15 01 06 (zmieszane odpady opakowaniowe), 15 01 01 (opakowania z papieru i tektury), 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) - w ilości do 1500 Mg.
2.Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w formularzu oferty.
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.Odbiór odpadów przez Wykonawców następował będzie w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 z Instalacji Zamawiającego znajdującej się pod adresem: ul. Komunalna 22, 22-200 Włodawa. Zamawiający będzie informował Wykonawców o gotowości odbioru w sposób umówiony przez strony.
6.Wykonawcy mogą dokonać oględzin odpadów przed ich odbiorem na terenie Instalacji Zamawiającego pod adresem: ul. Komunalna 22, 22-200 Włodawa, w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.
7.Odpady pochodzą z różnych miejsc działalności Zamawiającego, tj. z sortowni i Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK).
8.Odpady muszą być poddane przez Wykonawcę procesowi odzysku lub unieszkodliwiania albo recyklingu w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
9.Wskazane ilości odpadów mają charakter jedynie orientacyjny (szacunkowy) i służą do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania, co do wydania podanej ilości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenia z tytułu nieodebrania powyższej ilości odpadów.
10.Zamawiający udostępnia aktualne sprawozdania z pobranych próbek – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
11.Odpady objęte przedmiotem zamówienia, będą przekazywane w formie luźnej.
12.Zamawiający dokona załadunku odpadów sprzętem jak ładowarka teleskopowa.
13.Odpady objęte postępowaniem pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów.
14.Odpady są poddawane separacji magnetycznej.
15.Odpady są magazynowane pod folią, z tym że w okresie uwilgotnienia odpady są magazynowane pod zadaszeniem.
16.Rozliczenie następować będzie na podstawie cen wskazanych w ofercie i ilości zewidencjonowanych odpadów w systemie BDO.
17.Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 966000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1387500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 966000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trader Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-271-63-54

7.3.3) Ulica: ul. Długosza 27

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom transport odpadów 90% transportu tj. 30% całości zamówienia:
• Dariusz Łukasiak prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą F.H.U. DAR-TRANS Łusiak Dariusz z siedzibą 22-151 Chełm, Kolonia Nowosiółki 54, NIP: 563-03-69-78, BDO: 000031866;
• Tomasz Flis prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą Tomasz Flis z siedzibą 23-110 Krzczonów, Kosarzew-Stróża 79, NIP: 713-112-67-74, BDO: 000459856;
• Norbert Kuczyński prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą F.P.H.U Kuczyński Norbert z siedzibą 22-170 Rejowiec Fabryczny, ul. Lubelska 49A, NIP: 563-206-99-16, BDO 000106873;
• U.T.H. „GOŁUZD” S.C. z siedzibą 26-060 Chęciny, ul. Mała 87, NIP: 959-176-42-99, BDO: 000355469;
• Jani – Trans S.C. J. Janiak R. Janiak z siedzibą 21-400 Łuków, ul. Zimna Woda 106, NIP: 825-217-49-91, BDO: 000043585;
• Tomasz Dyjak prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą T.D Transport Tomasz Dyjak z siedzibą 37-418 Krzeszów, ul. Zielona 8, NIP: 602-014-02-79, BDO: 000370202.
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zagospodarowania odpadów 90% zagospodarowania tj. 60% całości zamówienia:
• EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o. z siedzibą 22-100 Chełm, ul. Fabryczna 6, NIP: 563-241-14- 67, BDO 000070339.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.