Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00334533/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
[4WOG-1200.2712.54.2025] Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2025/2026 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4WOG w Gliwicach, w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[4WOG-1200.2712.54.2025] Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2025/2026 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4WOG w Gliwicach, w podziale na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e60aec9c-2557-41bb-9533-a843bf98fbaa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa ,przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie grzewczym 2025/2026 r. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach oraz przegląd instalacji kotłowni olejowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.54.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:stała obsługa eksploatacyjna i konserwacja kotłowni opalanej paliwem stałym (ekogroszek) zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Toszku będącej w zasobach SOI Bytom, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2025/2026.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Zestawienie prac do realizacji w ramach usług dla części 4,
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 256665,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji, regulacji spalania w kotłowni gazowej i kotłowniach olejowych oraz pełne serwisowanie kotłowni zgodnie z wymogami normatywnymi kotłowni w całym okresie trwania umowy w kompleksach wojskowych w m. Krapkowice i m. Kędzierzyn Koźle przy ul. Łukasiewicza 11 będących w zasobach SOI Krapkowice, administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2025/2026;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Zestawienie prac do realizacji w ramach usług dla części 4,
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 17318,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:Obsługa i serwisowanie kotłowni gazowej znajdującej się w kompleksie wojskowym w m. Bielsko – Biała przy ul. Przedwiośnie będącym w zasobach SOI Bielsko – Biała, administrowany przez4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2025/2026;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Zestawienie prac do realizacji w ramach usług dla części 4,
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 29000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4:Wykonanie konserwacji oraz stała obsługa kotłowni w kompleksie wojskowym w m.. Gliwice przy ul. Andersa 47 będącym w zasobach SOI Gliwice, administrowanym przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w sezonie grzewczym 2025/2026;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 4,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Zestawienie prac do realizacji w ramach usług dla części 4,
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 123097,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTEX KAMIL WOJCIECHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368091902
7.3.3) Ulica: SPORTOWA 20/4
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu pod funkcje rekreacyjne przy Marinie w Gliwicach
- Przebudowa łazienki z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji i chłodniczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Termomodernizacja dachu budynku administracji w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Usługa konserwacyjno - serwisowa węzłów cieplnych na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu ZKZL sp. z o.o., w podziale na 3 części.
- ZP/27/2025 Wykonanie kompleksowej obsługi kotłowni olejowych i kotłowni gazowych na terenie kompleksów wojskowych K-6031 w m. Janów i K-1023, K-0115 w m. Mińsk Maz. będących w administrowaniu 23. BLT
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.