Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie (3).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie (3).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21447f1c-50af-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042706/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w zakresie jej wnętrza, a także instalacji wentylacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, dostawa i montaż rekuperatora oraz montaż zewnętrznych żaluzji przeciwsłonecznych. Projekt nie przewiduje ingerencji w istniejący stan zagospodarowania terenu. Remont ma na celu dostosowanie standardu sali do współczesnych wymagań w zakresie funkcjonalności, komfortu eksploatacji oraz estetyki. Nie przewiduje się zmiany sposobu użytkowania.
Projekt zakłada:
• wymianę posadzki sportowej w zakresie nawierzchni. Po demontażu istniejącej posadzki należy wykonać ocenę stanu technicznego rusztu drewnianego. Zakłada się konieczność naprawy około 10% rusztu;
• malowanie linii boisk do gier sportowych (koszykówka i siatkówka – zgodnie z częścią graficzną projektu);
• likwidację grzejnika znajdującego się na ścianie z drabinkami gimnastycznymi wraz z fragmentem instalacji CO (ściany B-A i C-B zgodnie z częścią graficzną projektu);
• demontaż głośników i wykonanie peszli z pilotami umożliwiającymi w przyszłości wykonanie systemu nagłośnieniowego;
• likwidację gniazd zasilania trójfazowego;
• zaślepienie wentylatorów ściennych;
• demontaż drabinek gimnastycznych. Drabinki do ponownego montażu po zakończeniu prac;
• naprawę oraz malowanie ścian;
• wymianę drzwi wejściowych;
• wymianę osłon grzejników;
• wymianę systemu mocowania siatki;
• wymianę tablicy do gry w koszykówkę wraz z konstrukcją mocującą do ściany;
• zmianę sposobu oświetlenia sali ze ściennego na sufitowe. Likwidacja opraw ściennych i montaż nowych opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym;
• wymianę sufitu podwieszanego na sufit podwieszany sportowy o odpowiedniej odporności na uderzania i wymaganiach akustycznych;
• montaż rekuperatora dachowego (sposób mocowania rekuperatora zostanie określony po demontażu istniejącego sufitu podwieszanego i ocenie technicznej konstrukcji stropodachu);
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej oprawy oświetleniowe w suficie podwieszanym, rekuperator dachowy i żaluzje zewnętrzne (podnoszone i opuszczane przy użyciu mechanizmu elektrycznego). Gniazda elektryczne do zachowania – wymieniony zostanie osprzęt przy zachowaniu okablowania. Łączniki sterujące oświetleniem do przeniesienia.
Montaż we wszystkich oknach sali gimnastycznej żaluzji zewnętrznych podnoszonych, opuszczanych, zamykanych i otwieranych przy użyciu mechanizmu elektrycznego. Sterowanie z szafki technicznej wskazanej w części graficznej projektu.
Pełen opis określa specyfikacja i przedmiar, stanowiące załączniki do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej, ani nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Natomiast Zamawiający informuje o możliwości dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej
w obiekcie. W takim przypadku koszty jej dokonania ponosi Wykonawca. Przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty, Zamawiający rekomenduje sprawdzenie warunków w obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne dostawy fabrycznie nowych części zamiennych"
- Świadczenie usług transp. sanitarnego med. śr. transp. z kierowcą, upr. do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych na rzecz pacjentów MDCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Zdziarskiej w Pruszkowie
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z połączeniem do ul. Wiśniowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.