eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 63 16 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@anstar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://anstar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/669050

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1fb65f-44b6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00237715/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku E i F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na dachu budynku E i budynku F Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie fabrycznie nowych instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją mocującą i niezbędnymi do montażu elementami oraz infrastrukturą towarzyszącą oraz uruchomienie i przyłączenie do sieci zgodnie z warunkami przyłączenia.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Dostawę i montaż konstrukcji wsporczej modułów fotowoltaicznych na dachu budynku,
2) Dostawę i montaż inwerterów,
3) Dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych,
4) Dostawę i montaż rozdzielnic,
5) Dostawę elementów do rozbudowy i rozbudowa RGNN,
6) Dostawę materiałów i wykonanie linii zasilania i tras kablowych,
7) Dostawę i montaż masztów odgromowych wraz z podłączeniem do instalacji odgromowej,
8) Dostawę elementów pomiarowych i zapewnienie zdalnego monitoringu,
9) Wykonanie pomocniczych prac budowlanych,
10) Wykonanie prac porządkowych,
11) Dokonanie rozruchu instalacji,
12) Dostawę gaśnic,
13) Oznakowanie do prowadzenia działań ratowniczych w związku z instalacją PV,
14) Wykonanie prób, kontroli i pomiarów instalacji,
15) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
16) Przyłączenie instalacji PV do sieci elektroenergetycznej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 3A-F:
1) Załącznik nr 3A - Projekt budowlany,
2) Załącznik nr 3B - Projekt wykonawczy,
3) Załącznik nr 3C - Przedmiar robót
4) Załącznik nr 3D - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
5) Załącznik nr 3E - Pozwolenie na budowę,
6) Załącznik nr 3F - Warunki przyłączenia do sieci,
4. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe.
5. Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu były jednego typu oraz posiadały datę produkcji nie starszą niż 1 rok od daty montażu.

10. Wizja lokalna:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej.
2) Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do odbycia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia, która odbędzie się w dniu 12.10.2022 r. o godz. 10:00, spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Janusz Kozioł, tel. 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej.
11. Minimalny okres gwarancji producenta modułów fotowoltaicznych: 12 lat. Okres gwarancji producenta modułów fotowoltaicznych stanowi kryterium oceny ofert.
12. Minimalny okres gwarancji Wykonawcy na montaż i zastosowane materiały: 5 lat. Okres gwarancji Wykonawcy stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Cena oferty z najniższą ceną wynosi 664 200,00 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 520 000,00 zł brutto i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.