Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Sp. z o.o. w okresie od 01.10.2022 do 31.12.2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Sp. z o.o. w okresie od 01.10.2022 do 31.12.2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b39470f-58f5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Dotychczasowy Wykonawca wypowiedział bez zachowania okresu wypowiedzenia łączącą strony umowę sprzedaży energii elektrycznej, zaprzestając dostaw energii elektrycznej na potrzeby Spółki. W celu zabezpieczenia ciągłości zasilania obiektów Spółki, weszła w życie tzw. umowa rezerwowej sprzedaży energii. Ceny jednostkowe energii sprzedawanej w umowie rezerwowej są wielokrotnie wyższe od tych oferowanych przez Wykonawcę, a ponadto podlegają one ciągłemu wzrostowi. Decyzja wynika z konieczności ochrony interesu Spółki w wyniku wystąpienia nieprzewidywalnych okoliczności, nie leżących po stronie Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/4/ORG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru „Zakładu Komunalnego” Sp. z o.o. w Opolu.
2 Szacowana łączna ilość zamawianej energii w przedmiotowym okresie wynosi 209,850 MWh.
3 Sprzedaż energii elektrycznej będzie się odbywać w modelu dobowo-godzinowym w oparciu o rynek terminowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252678371
7.3.3) Ulica: Mokotowska 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264695,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie wiedzy uczniów na temat dostępnych kierunków kształcenia zawodowego w szkołach publicznych w ich rejonie
- Przeprowadzenie warsztatów online dla uczestników konkursu dwóch edycji "Mam Wizję, Mam Plan"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" - modernizacja sieci szkolnej integrującej szkołę z BCU
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców oraz warzyw kiszonych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 6 szt. klimatyzacji typu Split/ Multisplit oraz demontaż wraz z utylizacją 5 szt. klimatyzacji typu Spilit w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR w Lewinie Brzeskim
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych - II postępowanie
- Dostawa energii elektrycznej II
- Dostawa energii cieplnej potrzeby centralnego ogrzewania z kotłów dostawcy do budynków należących do Gminy Byczyna
- Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do siedziby Odbiorcy - budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy przy ulicy Grochowskiej 274 na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r.
- Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.