eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu i wymiana stolarki - budynek SPZOZ Kruszynek Gmina Włocławek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Włocławek: Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu i wymiana stolarki - budynek SPZOZ Kruszynek Gmina Włocławek
Numer ogłoszenia: 200416 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 042 23134266 w. 307, fax 054 2324275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rbiir@gmina.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu i wymiana stolarki - budynek SPZOZ Kruszynek Gmina Włocławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Ocieplenie ścian zewnetrznych , stropodachu i wymiana stolarki - budynek SPZOZ Kruszynek Gmina Włocławek

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: 1. w pieniądzu na konto Zamawiającego BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 2. Pozostałe formy zgodnie z art. 148 ust.1 PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia. Do realizacji robót budowlanych wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk: - Kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi - kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) prawa budowlanego. - Pracownicy branżowi : Pracownik z uprawnieniami do robót konstrukcyjno- budowlanych - Majster robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień) Wykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac o podobnym charakterze - potwierdzone wykazem wykonanych w okresie ostatnich 5 lat prac z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Referencje winny dotyczyć wykonania robót ziemnych, budowlanych, sanitarnych , hydraulicznych, elektrycznych, wodociągowych dla wykonanych zadań wymienionych przez Wykonawcę. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Referencje powinny dotyczyć robót, których wartość wynosi co najmniej 50 % ceny ofertowej. Wykonawca wykona siłami własnymi 100% wartości zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 5.1. i 5.2. będzie dokonywana łącznie w stosunku do Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ) , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 - ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 - ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.5. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat ( 2003-2007) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym co najmniej 50 % ceny ofertowej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane należy rozumieć remont elewacji i wymiana stolarki okiennej. Jeżeli przedmiotowy wykaz będzie zawierał mniej niż jedną wykonaną podobną robotę budowlaną albo gdy z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którakolwiek z wykonanych robót ( wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat poprzedzonych terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) nie została wykonana należycie, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wymagane są minimum 3 referencje. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca . Potwierdzenia posiadania sprzętu - wymagana ilość po 1 sztuce: betoniarka wolnospadowa elektryczna 0,33 m-g/m3 wyciąg jednomasztowy z napędem elektryczny, 0,5 t samochód samowyładowczy do 5 ton rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. Do 10 m, żuraw okienny przenośny 0,15 t. ) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z wymaganymi uprawnieniami, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : Kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) .prawa budowlanego. Pracownicy branżowi : Pracownik z uprawnieniami do robót konstrukcyjno- budowlanych Majster robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200 tysięcy złotych , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentów wskazanych pkt.1.1. 12.i 1.4. winien przedłożyć odpowiedni dokument, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzający, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości. c) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 6.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym ustawą w art. 24 ust.1 pkt. 4-8. Dokumenty o których mowa w pkt. 6.10 lit. a, b, d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument , o którym mowa w pkt. 6.10 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż niż 3-m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 1.11.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. do 6.5. można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 1.12. Jeżeli ofertę składałoby konsorcjum Wykonawców, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6.1. do 6.10 SIWZ. Dokumenty z pkt.6 winien złożyć każdy z uczestników konsorcjum. Dokumenty wskazane w pkt. 6.8 winien złożyć ten, lub ci spośród uczestników konsorcjum, w których przewidywanym zakresie czynności lub działania pozostaje wykazanie spełnienia warunku, na potwierdzenie którego był żądany dany dokument. Pozostałe dokumenty żądane przez Zamawiającego winny być sporządzone i dołączone do oferty w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum. Ponadto zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców tworzących konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku ustanowienia pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 1.13.Oferta powinna być sporządzono według wzoru formularza oferty. 1.14. Wycena w oparciu o kosztorys ofertowy . 1.15. Zaakceptowany projekt umowy podpisany na ostatniej stronie z wyrazem Akceptuję i parafowany na każdej stronie projektu umowy 1.16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.17. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania ( art. 24 i art. 22 PZP) 1.18. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. certyfikat lub deklaracja zgodności wystawiona zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności. ( laboratorium podać nazwę i adres ) 1.19. Wstępny harmonogram robót Brak wstępnego harmonogramu robót jest podstawa do odrzucenia oferty z postępowania przetargowego. 1.20. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy wskazali w ofercie, które części zamówienia zamierzają powierzyć Podwykonawcom. 6.21. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego reprezentuje inna osoba. 6.22. Dowód wpłaty wadium .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.