Og³oszenie z dnia 2025-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00281999/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00332951/01 - Wynik z dnia 2025-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„UBEZPIECZENIE GMINY W£OC£AWEK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UBEZPIECZENIE GMINY W£OC£AWEK”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9aca19c5-729a-452c-b115-2e36b8fedf06
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00271175
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00002366/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 UBEZPIECZENIE GMINY W£OC£AWEK
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
Informacje o charakterze poufnym przekazywane Wykonawcom1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 6 i 7 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 280 ust. 3 Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± siê ze stosownym wnioskiem o udostêpnienie informacji poufnych zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ podpisany wniosek za po¶rednictwem za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” w sposób okre¶lony w pkt. 13.6 SWZ. Zamawiaj±cy udostêpni wy¿ej wymienione za³±czniki za po¶rednictwem strony platformazakupowa.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wniosku w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ jako cyfrowe odwzorowanie (zdefiniowane w pkt 12.7.2 SWZ) wniosku podpisanego w³asnorêcznie.
2. Wykonawcy, którym Zamawiaj±cy udostêpnia informacje o charakterze poufnym zobowi±zani s± do:
- wykorzystania tych informacji wy³±cznie w celu przygotowania i z³o¿enia oferty;
- nieujawniania tych informacji, a w przypadku udostepnienia informacji o charakterze poufnym osobom trzecim do zobowi±zania ich do zachowania poufno¶ci przekazanych informacji;
- odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych informacji o charakterze poufnym, co najmniej na poziomie standardów jakie Wykonawca stosuje do w³asnych informacji poufnych.
Powy¿sze obowi±zki Wykonawcy nale¿y interpretowaæ tak, ¿e Wykonawca mo¿e ujawniæ tre¶æ informacji poufnych wy³±cznie swoim pracownikom, wspó³pracownikom, osobom trzecim oraz innym podmiotom bior±cym udzia³ w czynno¶ciach zwi±zanych bezpo¶rednio z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Ujawniaj±c informacje poufne Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ o poufnym charakterze przekazywanych informacji oraz odebraæ pisemne zobowi±zanie do zachowania ich poufno¶ci.
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy
postêpowanie o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w Ustawy, prowadzi siê pisemnie.
2. Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o
zamówieniu lub SWZ, a tak¿e ofert.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wszelka korespondencja bêdzie prowadzona
przez zamawiaj±cego wy³±cznie z ich pe³nomocnikiem.
5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek Dotyczy komunikacji za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl:
5.1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5.3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5.4. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie
elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
5.5. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
5.6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne znajduj± siê w Rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek
Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: inspektor@cbi24.pl lub wysy³aj±c
korespondencjê na adres: Gmina W³oc³awek, ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Gminy W³oc³awek, w zwi±zku z wymogami, jakie na zamawiaj±cego nak³adaj± przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.),
zwanej dalej Ustaw±. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie broker ubezpieczeniowy Maximus Broker Sp. z o.o. oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z obowi±zkiem zapewnienia jawno¶ci postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
posiada Pani/Pan:
− prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, przy czym informujemy, ¿e gdyby spe³nienie tego ¿±dania wymaga³o niewspó³miernie du¿o wysi³ku, Administrator ma prawo do za¿±dania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotycz±cych zg³aszanego ¿±dania takich jak szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do tre¶ci przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy,
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych
w przypadku gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I Zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Program ubezpieczenia Gminy W³oc³awek).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
W czê¶ci I zamówienia:
a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
b) Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk
- w przypadku wzrostu sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia w okresie realizacji zamówienia w stosunku do sum ubezpieczenia/warto¶ci mienia okre¶lonych w zamówieniu podstawowym (w za³±czniku nr 6 do SWZ) w zwi±zku ze zmian± warto¶ci mienia, nabyciem nowego mienia, modernizacj± istniej±cego mienia lub nowymi inwestycjami.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 20% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z okre¶lon± w za³±czniku nr 6 do SWZ klauzul± warunków i taryf dotycz±c± danej czê¶ci zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-20 do 2028-07-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cze¶æ I Zamówienia:
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 10%
C. Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci – waga 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiêkszenie limitów odpowiedzialno¶ci
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II Zamówienia:
Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego w zakresie:
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
Ubezpieczenia autocasco,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
Ubezpieczenia Assistance
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Program ubezpieczenia Gminy W³oc³awek).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
66514100-7 - Us³ugi ubezpieczeniowe dotycz±ce transportu
66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego. Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zg³oszenie. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.Przedmiotem opcji mo¿e byæ:
W czê¶ci II zamówienia:
a) ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków kierowcy i pasa¿erów,
d) ubezpieczenie assistance
- w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiaj±cego (podmioty podlegaj±ce ubezpieczeniu na podstawie niniejszego postêpowania) i/lub zwiêkszenia warto¶ci ubezpieczonych pojazdów w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Maksymalna warto¶æ opcji dla niniejszej czê¶ci zamówienia wynosi 30% sk³adki za zamówienie podstawowe, pierwotnie okre¶lonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z okre¶lon± w za³±czniku nr 6 do SWZ klauzul± warunków i taryf dotycz±c± danej czê¶ci zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-20 do 2028-07-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cze¶æ II Zamówienia:
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 90%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III Zamówienia:
Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków ochotniczych stra¿y po¿arnych oraz m³odzie¿owych dru¿yn po¿arniczych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (Program ubezpieczenia Gminy W³oc³awek).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-20 do 2028-07-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cze¶æ III Zamówienia:
A. Cena ³±czna ubezpieczenia – waga 80%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – waga 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaakceptowanie klauzul dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i
reasekuracyjnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Niniejsze o¶wiadczenie, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w ww. o¶wiadczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Oferta;2. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.Niniejsze o¶wiadczenie, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego:
a) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt11.3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
b) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy za³ nr 4, nr 4a i 4b doSWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-18 11:55
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia:1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesiêcy, przewidywany okres ubezpieczenia (okres realizacji zamówienia):
od dnia 20.07.2025 r. do dnia 19.07.2028 r.
UWAGA: w przypadku umów wieloletnich polisy wystawiane s± na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeñ.
2. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach maj±tkowych bêd± wystawiane indywidualnie dla ka¿dego ubezpieczonego podmiotu na okresy:
od 20.07.2025 r. do 19.07.2026 r.
od 20.07.2026 r. do 19.07.2027 r.
od 20.07.2027 r. do 19.07.2028 r.
3. Polisy dla ubezpieczeñ wspólnych np. ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, gdzie s± wspólne limity odpowiedzialno¶ci, ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, wystawione zostan± po jednej polisie z ka¿dego rodzaju ubezpieczenia obejmuj±c ochron± wszystkie podmioty podlegaj±ce wspólnemu ubezpieczeniu na okresy:
od 20.07.2025 r. do 19.07.2026 r.
od 20.07.2026 r. do 19.07.2027 r.
od 20.07.2027 r. do 19.07.2028 r.
4. Polisy dla ubezpieczeñ komunikacyjnych bêd± wystawione na trzy okresy roczne okre¶lone indywidualnie dla ka¿dego pojazdu i wskazane w za³±cznikach zawieraj±cych wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia bêd± zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiaj±cego.
Ostatnim dniem umo¿liwiaj±cym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzieñ obowi±zywania umowy, to jest 19.07.2028 r.
Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakoñczy siê dnia 18.07.2029 r.
UWAGA: Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygniêciu postêpowania: dla ubezpieczeñ maj±tkowych (indywidualnych i wspólnych) mo¿e zostaæ wystawiona jedna polisa obejmuj±ca ochron± wszystkie ubezpieczone podmioty w SWZ.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- "¦wiadczenie us³ug kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we W³oc³awku w obiektach bêd±cych w³asno¶ci± i w zarz±dzie Gminy Miasto W³oc³awek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzêtów i materia³ów do wypo¿yczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspieraj±ce Edukacjê W³±czaj±c± we W³oc³awku" z podzia³em na VI czê¶ci
- Dostawy ¶rodków czysto¶ci oraz naczyñ i opakowañ gastronomicznych dla Miejskiej Jad³odajni "U ¦wiêtego Antoniego" we W³oc³awku
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto W³oc³awek w 2026 r., obejmuj±ce m.in. przej¶cie podziemne, tereny zewnêtrzne Centrum Przesiadkowego, d¼wigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³oc³awku w roku 2026"
- Zakup sprzêtu komputerowego i wyposa¿enie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Miasto Reda i jednostek organizacyjnych 2026-2028
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Brenna na okres od 01.02.2026r. do 31.01.2027
- Ubezpieczenie Zamawiaj±cego w zakresie: -ubezpieczenie komunikacyjne; -ubezpieczenie mienia i sprzêtu elektronicznego; -ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej.
- Ubezpieczenie mienia Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie
- Us³uga ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Samodzielnego Zespo³u Publicznych Zak³adów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Po³udnie
- Ubezpieczenie maj±tku Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





