eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceBudowa oświetlenia ul. Dolnej i ul. Zielonej w Sośnicowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ul. Dolnej i ul. Zielonej w Sośnicowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ul. Dolnej i ul. Zielonej w Sośnicowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dbdf88-c6f3-4988-a498-a0b17c26ede4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060047/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa oświetlenia ul. Dolnej i ul. Zielonej w Sośnicowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia polega na wybudowaniu oświetlenia drogowego dla ulic Dolnej i Zielonej w Sośnicowicach w ramach inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia ul. Dolnej i ul. Zielonej w Sośnicowicach”. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z odpowiednimi normami PN/E, SEP, oraz zgodnie z obowiązującymi zasadami BHP. Prace obejmują m.in.:
a) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
b) zlokalizowanie, oznaczenie i zabezpieczenie kolizji z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem
terenu, roboty wokół tych kolizji wykonane będą ręcznie,
c) zabudowanie słupów oświetleniowych (20 szt.) z fundamentami i oprawami oświetleniowymi
zgodnie z załączonymi do SWZ schematami oraz projektem budowlano wykonawczym,
d) wykonanie wykopu pod linię kablową długości około 693 mb,
e) ułożenie w wykopie linii kablowej długości około 819 mb w warstwie piasku,
f) ułożenie bednarki ocynkowanej 30x3mm i przysypanie jej ziemią z wykopu,
g) montaż szafy sterowniczej zgodnie z schematami dołączonymi do SWZ,
h) podłączenie elektryczne wraz z zabezpieczeniami, opraw oświetleniowych w słupach z linią
kablową i całość układu oświetlenia z układem sterowniczym i zasilającym według rysunków
dołączonych do SWZ oraz zgodnie z przepisami BHP dodatkowo wszystkie elementy łączone
przez skręcanie zabezpieczyć smarem,
i) wykonanie pod drogą i zjazdami przejścia metodą przewiertu sterowanego lub przecisku z
zastosowaniem rury ochronnej w warstwie ochronnej z piasku zapobiegającej zgniataniu
j) uruchomienie instalacji
k) wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów: uziomów, ochrony przeciwporażeniowej wraz z
pomiarem natężenia oświetlenia,
l) posprzątanie terenu budowy oraz przywrócenie go do stanu początkowego, załadowanie i
odtransportowanie materiałów odpadowych na wysypisko.
Przedmiotowe oświetlenie powinno spełniać następujące parametry: minimalny strumień świetlny źródeł światła to 2200 lm, temperatura barwowa źródeł światła 4000 K. Utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 95% po 100 000h. Oprawy oświetleniowe powinny być przystosowane do przyłączenia w późniejszym czasie do zdalnego systemu sterowania oświetleniem. Sterowanie oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego umożliwiającego zdalne sterowanie.
Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie czynności związane wybudowaniem oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania oraz braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 8 do SWZ tj. dokumentacja projektowa, na którą składają się:
- Projekt budowlano-wykonawczy,
- STWiOR,
- Przedmiar robót (stanowi element pomocniczy przy sporządzaniu oferty),oraz wzór umowy,
stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

Wszelkie wskazane w dokumentacji znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe należy rozumieć, jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta - rozpatrywać je należy łącznie ze słowem „równoważny”. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia, materiały budowlane, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

5. KODY CPV:

45316110-9 – instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

6. Wymagany okres gwarancji:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170310,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199792,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170310,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372028676

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20D

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170310,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.