Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00243077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji i serwisu wybranych urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.talik@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19fba068-e123-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji i serwisu wybranych urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu – 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19fba068-e123-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Konserwacja i serwis urządzeń dźwigowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-030/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8655220 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 865220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Zadanie 1: Usługa konserwacji i serwisu (napraw bieżących i awaryjnych) urządzeń dźwigowych i dźwignicowych - w załącznikach do SWZ: nr 3.1 – Kalkulacja cenowa, nr 7.1 - Harmonogram konserwacji, nr 8.1 - Miesięczna Kontrolka Ruchu, nr 5 – Wykaz czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia –załącznik 6 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 674900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji i serwisu (napraw bieżących i awaryjnych) urządzeń dźwigowych i urządzenia dla osób niepełnosprawnych - w załącznikach do SWZ: nr 3.2 – Kalkulacja cenowa, nr 7.2 - Harmonogram konserwacji, nr 8.2 - Miesięczna Kontrolka Ruchu, nr 5 – Wykaz czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia –załącznik 64.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 190320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830127,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830127,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MIROSŁAW LACH ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI DŹWIGOWEJ INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR SCHINDLER ELEKTRO-DŹWIG-SERWIS, LIFTEXPERT JAKUB LACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930049070
7.3.3) Ulica: Wieczysta
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-550
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205545,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205545,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205545,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MIROSŁAW LACH ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI DŹWIGOWEJ INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR SCHINDLER ELEKTRO-DŹWIG-SERWIS, LIFTEXPERT JAKUB LACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930049070
7.3.3) Ulica: Wieczysta
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-550
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205545,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Przebudowa wind osobowo-towarowych w pawilonach mieszkalnych w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Utrzymanie w sprawności technicznej zestawu 20 szt. Maszyn Grand Vertical Parking na ul. Tylnej Mariackiej w Katowicach
- Przeglądy dźwigu osobowego
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.