eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików"Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie "



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.8.) Numer faksu: ug@sulikow.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9770eeb5-74d2-4a38-a198-80c84befee10

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9770eeb5-74d2-4a38-a198-80c84befee10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023746/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dachu wraz z systemem odwodnienia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sulikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w
Sulikowie, ul. Zgorzelecka 28, dz. nr 671/4, 668, 670, 671/2, 672/2, 671/1, 672/3, 675/7, 675/8, 675/5, 675/7, 675/8, 675/5,
675/9 (jedn. ewid. 022505_2 Sulików; obr. 022505_1.0011 Sulików; AM-2). Zakres prac obejmuje:
Modernizację pokrycia dachowego:
a) demontaż istniejącego pokrycia dachowego z papy zgrzewalnej wraz z warstwą docieplenia;
b) wykonanie nowego systemu dachowego w technologii papy zgrzewalnej z ociepleniem z wełny mineralnej oraz
paroizolacją;
c) montaż systemowych kominków wentylacyjnych, wykonanie obróbek papowych i blacharskich wszystkich elementów
dachowych;
d) ułożenie papy podkładowej, dylatacyjnej oraz wierzchniej w technologii zgrzewalnej.
Naprawę lokalną istniejącego pokrycia dachowego:
a) usunięcie uszkodzeń i nierówności oraz wykonanie lokalnych uzupełnień warstw papy;
b) obróbki papowe i blacharskie elementów wystających przez dach.
Modernizację obróbek blacharskich:
a) wymiana istniejących obróbek na nowe z blachy tytanowo - cynkowej, wraz z niezbędnym przygotowaniem podłoża;
b) w razie potrzeby demontaż i montaż płyt elewacyjnych oraz uzupełnienie izolacji wiatrochronnej.
Wymianę wyłazu dachowego - demontaż starego i montaż nowego uchylnego okna połaciowego wraz z kołnierzem uszczelniającym. Naprawę sufitu w holu - demontaż uszkodzonych płyt g-k, odtworzenie konstrukcji sufitu oraz wykonanie
prac
wykończeniowych (szpachlowanie, gruntowanie, malowanie).
Naprawę tynków wewnętrznych - usunięcie uszkodzonych wypraw tynkarskich i wykonanie nowych tynków gipsowych z
przygotowaniem pod malowanie oraz malowanie ścian i sufitów w uszkodzonych strefach wskazanych w dokumentacji
projektowej.
Roboty dodatkowe:
a) demontaż i ponowny montaż instalacji biegnących po połaci dachowej (odgromowej, teletechnicznej, elektrycznej z
modułów PV);
b) wymiana uszkodzonych szyb i uszczelek w naświetlach holu;
modernizacja systemu odwodnienia dachu (rynny, rury spustowe, wpusty deszczowe w nowych lokalizacjach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531996,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531996,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom-Bud Grzegorz Fic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 61517440495

7.3.4) Miejscowość: Bogatynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531996,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.