Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy specjalistycznego sprzętu badawczego FWD.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badawczy Dróg i Mostów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Instytutowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-302
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ibdim@ibdim.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibdim.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność dotycząca badań dróg, mostów, tuneli i kolei.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy specjalistycznego sprzętu badawczego FWD.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb3781f-5075-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki wynika z istnienia przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze pozostających w ścisłym związku ze szczególnymi cechami przedmiotu zamówienia (Art. 214 ust 1 pkt. 1a) ustawy Pzp.
Ponieważ jedynym producentem specjalistycznego sprzętu badawczego FWD jest firma Dynatest A/S, wiąże się to z koniecznością powierzenia Wykonawcy ToRoPol Sp. z o.o. (jako jedynemu autoryzowanemu przedstawicielowi producenta FWD) zamówienia na usługę naprawy FWD, co odnosi się ściśle do szczególnych cech realizowanego przedsięwzięcia.
Przeprowadzanie naprawy przez jedynego autoryzowanego przedstawiciela producenta FWD zapewni gwarancję oryginalnych części oraz należyte wykonanie usługi, co zapewni działanie specjalistycznego sprzętu badawczego na najwyższym poziomie.
Zamawiający postanawia więc udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie (Art. 214 ust 1 pkt. 1a) ustawy Pzp. po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBDiM.ZP.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57050,82 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy specjalistycznego sprzętu badawczego FWD.
Zamówienie jest realizowane w ramach środków własnych.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia jest zawarte w Rozdziałach: II i III NIZWR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57050,82 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57050,82 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57050,82 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 008422516
7.3.3) Ulica: Czarna Droga 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57050,82 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-20INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie komory próżniowej do "Urządzenia do elektrokonsolidacji"
- Dostawa pieca indukcyjnego wraz z oprzyrządowaniem.
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa kalibratora z zestawem dedykowanych czujników referencyjnych
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





