eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja ściany wspinaczkowej do wspinaczki na czas poprzez wymianę zużytych elementów i sposobu mocowania ściany do podłoża



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ściany wspinaczkowej do wspinaczki na czas poprzez wymianę zużytych elementów i sposobu mocowania ściany do podłoża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ściany wspinaczkowej do wspinaczki na czas poprzez wymianę zużytych elementów i sposobu mocowania ściany do podłoża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd73610a-ae27-4068-a8b7-6c51e2afeb8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja ściany wspinaczkowej do wspinaczki na czas poprzez wymianę zużytych elementów i sposobu mocowania ściany do podłoża

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131508

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ tj. Ochrona danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ tj. Ochrona danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-17/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki zadanie inwestycyjne pod nazwą „Modernizacja hali sportowej Akademii Tarnowskiej przy ul. Mickiewicza 8 w Tarnowie” w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - Edycja 2024”. Umowa o dofinansowanie projektu nr 2025/0458/12115/SubA/DIS/SP/24 zawarta w dniu 16.06.2025 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji części ściany wspinaczkowej zlokalizowanej w budynku Akademii Tarnowskiej w Tarnowie polegającej głównie na wymianie poszycia i adaptacji konstrukcji.
2. Celem modernizacji jest dostosowanie fragmentu ściany do współczesnych standardów, w tym do wspinaczki sportowej „na czas” zgodnie z normami Międzynarodowej Federacji Wspinaczki Sportowej (IFSC), oraz poprawa jej funkcjonalności i bezpieczeństwa.
3. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie prac, w tym:
• Etap I – prace przygotowawcze i projektowe,
• Etap II – produkcja paneli, konstrukcji drewnianej oraz inne prace wykonywane poza miejscem inwestycji,
• Etap III – dostawa i montaż nowego poszycia ściany, drewnianej konstrukcji wsporczej, stałego systemu asekuracji, wyposażenia towarzyszącego oraz inne prace – wykonywane w miejscu inwestycji.
4. Szczegółowy zakres prac Wykonawcy określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto - 60% (60 pkt)
2) Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane - 40% (40 pkt)
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena brutto:
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium ‘cena brutto’
2. Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
Punkty w kryterium oceny ofert – 40% (40 pkt)
Liczba miesięcy: 36-47 Liczba punktów: 0,00 pkt
Liczba miesięcy: 48-59 Liczba punktów: 10,00 pkt
Liczba miesięcy: 60-71 Liczba punktów: 20,00 pkt
Liczba miesięcy: 72-83 Liczba punktów: 30,00 pkt
Liczba miesięcy: 84 i więcej Liczba punktów: 40,00 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji poniżej 36 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej i zawodowej:
ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj.:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie minimum budowę jednej ściany wspinaczkowej do wspinania z asekuracją linową o poszyciu na bazie sklejki, o powierzchni jednej bryły nie mniejszej niż 200 m² oraz o wysokości nie mniejszej niż 8 m,
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie prace polegające na modernizacji, remoncie lub przeniesieniu ściany wspinaczkowej (zawierające prace z montażem i demontażem poszycia) na co najmniej 1 obiekcie o powierzchni podlegającej pracom nie mniejszej niż 100 m².

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 9 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) badania udarności elementów nawierzchni ścian wspinaczkowych na zgodność z wymaganiami normy PN-EN 12572 lub równoważnej - dokument wydany przez niezależną jednostkę badawczą,
2) klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień paneli wspinaczkowych ze sklejki (nie gorsza niż C-s2,d0) - dokument wydany przez niezależną jednostkę badawczą.
2. Wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać opatrzone podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym, zgodnie z zasadami niniejszej SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) badania udarności elementów nawierzchni ścian wspinaczkowych na zgodność z wymaganiami normy PN-EN 12572 lub równoważnej - dokument wydany przez niezależną jednostkę badawczą,
2) klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień paneli wspinaczkowych ze sklejki (nie gorsza niż C-s2,d0) - dokument wydany przez niezależną jednostkę badawczą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników. W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):
1) wymagane przedmiotowe środki dowodowe,
2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 4 do SWZ,
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ,
4) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (o ile dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ,
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) – Załącznik nr 7 do SWZ,
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) – Załącznik nr 8 SWZ,
7) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne),
8) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy),
9) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4500,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 50 1240 1910 1111 0010 2380 4422 z adnotacją „wadium - numer referencyjny K-dzpz/382-17/2025”.
5. UWAGA: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Akademia Tarnowska;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
9. Zgodnie z art. 98 ust. 5 ustawy, Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający złoży oświadczenie o zwolnieniu wadium, poprzez przekazanie na adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela dokumentu w postaci elektronicznej, obejmującego treść oświadczenia.
10. Adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca wskaże w ofercie.
Adres poczty elektronicznej, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w postaci elektronicznej, może także wskazać gwarant lub poręczyciel, w dokumencie gwarancji lub poręczenia. Brak wskazania adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający powinien przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium w postaci elektronicznej, w ofercie lub w dokumencie gwarancji albo poręczenia, nie będzie stanowił o niezgodności oferty z treścią SWZ. W przypadku braku wskazania adresu poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, Zamawiający przekaże przedmiotowe oświadczenie na ogólnodostępny adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela albo zobowiąże Wykonawcę do wskazania takiego adresu w inny sposób. Postanowienia gwarancji lub poręczenia nie powinny zawierać postanowień uniemożliwiających Zamawiającemu złożenie oświadczenia o zwolnieniu wadium w opisany powyżej sposób.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określono w paragrafie 19 projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/atar Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-25 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U. 2025 poz. 514).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.