Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339768/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl; kszostek@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d860d9-b615-4997-bb75-b2e8db63c3f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/12/HL/RPB/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
• 45000000-7 Roboty budowlane,
• 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
• 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
• 45223200-8 Roboty konstrukcyjne.
• 39314000-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny
• 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
• 39221000-7 Sprzęt kuchenny
• 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności
• 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki
• 42513200-7 Urządzenia chłodnicze
• 45422100-2 Stolarka drewniana
• 45441000-0 Roboty szklarskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a do OPZ
2) Projekt architektoniczno – budowlany - Załącznik nr 2b do OPZ
3) Projekt wykonawczy – architektura i wnętrza - Załącznik nr 2c do OPZ
4) Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne - Załącznik nr 2d do OPZ
5) Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne - Załącznik nr 2e do OPZ
6) Technologia rysunki - Załącznik nr 2f do OPZ
7) Projekt koncepcyjny wnętrz - Załącznik nr 2g do OPZ
8) Przedmiary robót - Załącznik nr 2h do OPZ
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 2i do OPZ
10) Decyzje (Załącznik 2j do OPZ)
• Decyzja nr 2567/2024 z 20 grudnia 2024 r. pozwolenie na budowę,
• Decyzja nr 3795/2024 z 28 listopada 2024 r., Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
• Zaświadczenie nr 322/2025 z 8 stycznia 2025 r. o ostateczności decyzji nr 2567/2024 z 20.12.2024 r. – pozwolenie na budowę
- stanowiącymi dalej łącznie Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 2 do SWZ - Zamawiający udostępnia wyżej wymienione załączniki w ogólnodostępnym formacie skompresowanym - .zip, w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) Zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ podział zamówienia skutkowałby wystąpieniem istotnych utrudnień skutkujących poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a opisana robota budowlana może zostać wykonana przez jednego wykonawcę. Brak podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia konkurencji oraz mniejszej dostępności zamówienia dla sektora MŚP z uwagi na specyfikę zamówienia, które dotyczy roboty budowlanej jednego rodzaju..
4. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu umowy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zostały zatrudnione osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2024.1773 t.j. z dnia 2024.12.03) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w liczbie osób gwarantującej prawidłowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w zakresie czynności wskazanych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ tj. pracowników wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia wskazanym w OPZ, przy:
1) Robotach rozbiórkowych,
2) Robotach tynkarskich,
3) Robotach malarskich,
4) Robotach sanitarnych,
5) Robotach elektrycznych,
5. W opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do OPZ) tam gdzie Zamawiający wskazał producenta/model, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych przy czym za produkt równoważny uważa się produkt spełniający opis przedmiotu zamówienia oraz cechy równoważności wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest umieścić taką informację w Formularzu asortymentowym, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ poprzez wskazanie producenta i modelu tak, aby Zamawiający miał możliwość zweryfikowania produktu i jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz czy zostały spełnione cechy równoważności. Załączenie Formularza asortymentowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia ww. formularza asortymentowego nawet, jeśli oferuje tego samego producenta i model, który wykazany jest w OPZ lub jeśli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wykazał producenta/modelu i nie dotyczą tej pozycji asortymentowej zapisy do produktów równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
45422100-2 - Stolarka drewniana
45441000-0 - Roboty szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu. Z uwagi na powyższe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH (2) KOTŁÓW GAZOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEGO OSPRZĘTU INSTALACYJNEGO W LOKALNEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ NA TERENIE KAMPUSU UKSW PRZY UL. WÓYCICKIEGO 1/3 W WARSZAWIE
- Sprzedaż i dostawa artykułów AGD i RTV dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.