Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361943/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00378643/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł i stołów do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39248447-968f-4b2b-993b-890daf53122b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł i stołów do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39248447-968f-4b2b-993b-890daf53122b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055232/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa krzeseł i stołów do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20694,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i stołów do budynków świetlic wiejskich
w miejscowościach Pieńkówko i Korlino. Zamówienie obejmuje transport mebli na własny koszt
wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ich montażem.
2. Meble mają być dostarczone do budynków świetlic znajdujących się w miejscowościach:
1) Pieńkówko 39B, 76-113 Postomino,
2) Korlino 37C, 76-113 Postomino.
3. Dostarczone meble mają być fabrycznie nowe, kompletne i wolne od wad fizycznych i mechanicznych.
4. Kryteria równoważności:
1) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2) W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm polskich lub europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
3) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) krzesło bankietowe sztaplowane - 50 szt., krzesło bankietowe o wymiarach standardowych, tj. wysokość krzesła min. 90 cm, wysokość do siedziska min. 46 cm, maksymalnie 49 cm. Rama stalowa w kolorze jednolitym czarnym (odporna na rysowanie) z dodatkowym wzmocnieniem w formie spawu pod siedziskiem. Rama krzesła nad oparciem zakończona łukiem. Tapicerowane siedzisko i oparcie. Tapicerka gładka, materiał w kolorze czarnym, 100 % poliester o wysokiej wytrzymałości na ścieranie (min. 50 tys. cykli w skali Martindala), odporny na ścieranie, stopki nierysujące; dostawa do Pieńkówko 39B, 76-113 Postomino,
2) stół bankietowy - 8 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, wszystkie blaty w jednakowym kolorze (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 180 cm, szer. 90 cm (+/- 3cm); dostawa do Pieńkówko 39B, 76-113 Postomino
3) stół bankietowy - 8 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, wszystkie blaty w jednakowym kolorze (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 180 cm, szer. 80 cm (+/- 3cm); dostawa do Korlino 37C, 76-113 Postomino
4) stół bankietowy - 1 szt., blat prostokątny, wykonany z płyty meblowej laminowanej grubości min. 18mm z obrzeżem w kolorze blatu lub zbliżonym, (odcień dąb naturalny lub zbliżony), stelaż stalowy malowany w kolorze czarnym matowym, nogi składane z systemem sprężynowym z zapadką, stopki nierysujące, wymiary blatu dł. 120 cm, szer. 80 cm (+/- 3 cm).
Stół bankietowy w kolorze i rodzaju zgodnym z opisem zawartym w pozycji 3; dostawa do Korlino 37C, 76-113 Postomino
5)krzesło bankietowe sztaplowane - 42 szt., krzesło bankietowe o wymiarach standardowych, tj. wysokość krzesła min. 90 cm, wysokość do siedziska min. 46 cm, maksymalnie 49 cm. Rama stalowa w kolorze jednolitym czarnym (odporna na rysowanie) z dodatkowym wzmocnieniem w formie spawu pod siedziskiem. Rama krzesła nad oparciem zakończona łukiem. Tapicerowane siedzisko i oparcie. Tapicerka gładka materiał w kolorze czarnym 100 % poliester o wysokiej wytrzymałości na ścieranie (min. 50 tys. cykli w skali Martindala), odporny na ścieranie, stopki nierysujące; dostawa do Korlino 37C, 76-113 Postomino
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23862,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23862,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23862,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa regałów magazynowych i szaf gospodarczych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa i montaż mebli przeznaczonych do żłobka i oddziałów przedszkolnych w miejscowości Postomino
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Zakup zestawów namiotów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





