Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396874/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 / 842-31-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2add5bc5-9715-4894-b351-f094b16fe44f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 032.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2add5bc5-9715-4894-b351-f094b16fe44f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/PZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 453600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie odbierania odpadów. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (kod odpadu - 17 09 04). Jako zagospodarowanie odpadów należy tu w szczególności rozumieć segregację (sortowanie) w procesie przetwarzania uwzględniającym postanowienia art. 101a ust. 1 ustawy o odpadach, jak również dalsze zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku tej segregacji (sortowania) w procesach zapewniających ich powtórne wykorzystanie (dla każdej z wyodrębnionych frakcji drewna, metali, szkła, tworzyw sztucznych, gipsu, odpadów mineralnych, w tym betonu, cegły, płytek i materiałów ceramicznych oraz kamieni). Dalsze zagospodarowanie odpadów może być realizowane samodzielnie przez Wykonawcę, wysegregowane frakcje odpadów mogą tez być kierowane do podmiotów (dalszych posiadaczy odpadów) posiadających zezwolenia wymagane do dalszego przetwarzania tych frakcji w procesach recyklingu i odzysku, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (art. 18 ustawy o odpadach). Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska (t.j.: Dz.U. z 2025r., poz. 647 ze zm.), ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.), zapisami aktualnego Planu gospodarki odpadami dla Województwa Małopolskiego, aktami prawa miejscowego regulującymi gospodarkę odpadami oraz aktami je zmieniającymi lub zastępującymi, oraz decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. Odpady będą pochodzić wyłącznie z polskiego rynku (krajowy rynek gospodarki odpadami) i nie będą zawierały odpadów importowanych zza granicy.
4. Szacunkowa ilość/waga odpadów budowlanych do zagospodarowania w okresie trwania zamówienia to: 600 Mg. Podana ilość/waga odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie.
5. Odpady budowlane i rozbiórkowe należy zbierać oraz odbierać selektywnie, z podziałem na co najmniej sześć frakcji: drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, gips, odpady mineralne, w tym beton, cegłę, płytki i materiały ceramiczne oraz kamienie, w celu zapewnienia przydatności do przygotowania do ponownego użycia, recyklingu lub innego odzysku. Obowiązek segregacji odpadów budowlanych wynika pośrednio z art. 101a ustawy o odpadach . Obowiązek zapewnienia wysegregowania z wytworzonych przez siebie zmieszanych odpadów budowlanych i rozbiórkowych wymienionych wyżej frakcji zgodnie z treścią tego artykułu może zostać zlecony podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie odpadów 17 09 04 zgodnie z posiadanymi decyzjami.
Zamawiający oświadcza, że odpady odbierane będą:
1) przede wszystkim od wytwórców odpadów budowlanych i rozbiórkowych zlecających Zamawiającemu wykonanie obowiązku segregacji odpadów budowlanych i rozbiórkowych „poza placem budowy”. W takim przypadku odpowiedzialność za realizację przejętego przez Zamawiającego obowiązku segregacji (sortowania) odpadów przejdzie również na Wykonawcę, który przetworzy (przesortuje) dostarczone odpady zgodnie z posiadanym zezwoleniem na przetwarzanie odpadów oraz zapewni zagospodarowanie powstałych w wyniku sortowania frakcji odpadów zgodnie z zapisami ust. 3. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać stosowną decyzję/decyzje, z której zapisów wynikać będzie prawna możliwość realizacji tego obowiązku zgodnie z zapisami art. 101a ustawy o odpadach;
2) od wytwórców wykonujących we własnym zakresie selekcję odpadów budowlanych i rozbiórkowych na placu budowy. Wśród odbieranych zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu (17 09 04) nie będzie wówczas żadnej z sześciu frakcji, które muszą być zbierane oddzielnie (drewno, metale, szkło, tworzywa sztuczne, gips, odpady mineralne);
3) od wszystkich wytwórców, jeżeli wysegregowanie frakcji wymienionych w art. 101a ust. 1 ustawy o odpadach nie będzie technologicznie możliwe lub brak takiego wysegregowania będzie pozwalał na przygotowanie tych odpadów do ponownego użycia, recykling lub inny odzysk tych odpadów;
4) od wytwórców nie objętych obowiązkiem selektywnego zbierania i odbierania odpadów budowlanych i rozbiórkowych określonym w art. 101a ustawy o odpadach , tj. odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z gospodarstw domowych (od osób fizycznych) oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z PSZOK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 05.09.2025r., godz. 8.00 wyznaczonego jako termin składania ofert w niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





