Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00402831/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.-drugi etap"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_sprzetprojekt@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,103690,05832ae9c1115d99cfd96c67933d671a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komput. i elektron. w ramach projektu "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śl.-drugi etap"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cbb1e11-4f7f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/57/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu "Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i ZSZ Siemianowic Śląskich - drugi etap"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach w ramach projektu nr WND-RPSL.12.02.01-24-0B90/20-004 pn. „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych – drugi etap” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE.271.16.2022, ZP.rp.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184644,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu „Rozwój kompetencji i dopasowanie do potrzeb rynku pracy uczniów techników i zasadniczych szkół zawodowych Siemianowic Śląskich – drugi etap” do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Siemianowicach Śląskich.
2) Zamówienie obejmuje zakup: 15 zestawów komputerowych, 15 monitorów, oprogramowania Microsoft Office 2019 dla szkół lub innego równoważnego (15 stanowisk), 3 urządzeń wielofunkcyjnych, 3 projektorów multimedialnych, 2 ekranów projekcyjnych, 12 laptopów, oprogramowania CAD - 13 stanowisk.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla został zawarty w Dodatku nr 3 do SWZ.
4) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego określone w SWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć z ofertą Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania, według Dodatku nr 4 do SWZ.
5) Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy ( Dodatek nr 5 do SWZ).
6) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności określonymi w Dodatku nr 3 do SWZ. W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Wykonawca składając Opis oferowanego sprzętu komputerowego, peryferyjnego i oprogramowania, według Dodatku nr 4 do SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają określone przez Zamawiającego kryteria stosowane w celu oceny równoważności określone w Dodatku nr 3 do SWZ.
7) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych
8) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
9) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 1) Pzp stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.W przedmiotowym postępowaniu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 28.10.2022 r. godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, ponieważ jak wykazano powyżej nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





