Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00367813/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych w obudowie stojącej typ B do zastosowań obliczeniowych wraz z monitorami z kalibracją kolorów w ramach projektu FERC.02.03-IP.01-0004/25-00 pt. www.muzeach 2.0
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-647-08-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych w obudowie stojącej typ B do zastosowań obliczeniowych wraz z monitorami z kalibracją kolorów w ramach projektu FERC.02.03-IP.01-0004/25-00 pt. www.muzeach 2.02.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ba96170-0f37-422f-8ad2-5899ebad70e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026947/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych w obudowie stojącej typu B do zastosowań obliczeniowych wraz z monitorami z kalibracją kolorów w ramach projektu FERC.02.03-IP.01 - 0004/25-00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „FERC.02.03-IP.01—0004/25-00 pt. www.muzeach 2.0 w Programie Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, 3. Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2611.23.2025.mw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) komputerów stacjonarnych w obudowie stojącej typu B do zastosowań obliczeniowych oraz czterech (4) monitorów z kalibracją kolorów o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SWZ tj. projekt umowy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Projektu „FERC.02.03-IP.01—0004/25-00 pt. www.muzeach 2.0 w Programie Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji, 3. Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”. Beneficjent: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Partnerzy: Muzeum Narodowe w Lublinie, Muzeum Narodowe w Kielcach, Muzeum Narodowe w Poznaniu i Muzeum Zamkowe w Malborku oraz dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
4. Cel projektu: „Celem projektu jest cyfryzacja zasobów kultury, zwiększenie do nich dostępności, poprawa jakości cyfrowo udostępnianych zasobów kultury, a także polepszenie możliwości ich ponownego wykorzystania”.
5. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania przez produkt wymagań określonych we wskazanej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych, co Wykonawca jest zobowiązany wykazać składając ofertę. W przypadku gdy przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy zapisy te rozumieć jako zapisy, którym towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań, tj. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne i/lub funkcjonalno-użytkowe określone w SWZ w tym załącznikach do SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Stomatologiczna "Data" Patryk Rusak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392781503
7.3.3) Ulica: Piotrowskiego 16 G
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-692
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA DATA PATRYK RUSAK
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA DATA PATRYK RUSAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Wykonaniu usługi przeglądu konserwacyjnego, pogwarancyjnego, wynikającego z przebiegu lub okresu użytkowania pojazdów należących do 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gd.
- Remont pomieszczeń Archiwum Sądu Rejonowego w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 19 wraz z dostawą regałów do pomieszczeń archiwum
- Zakup pomocy dydaktycznych do Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Malborku w ramach projektu pn. "Zdolni z Pomorza -Powiat Malborski - 2 edycja"
- Dostawa tlenu medycznego w zbiorniku dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Remont częściowy izolacji przeciwwilgociowej w budynku nr 7 w Malborku przy ul. 17 Marca 20 oraz budynku nr 13 przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Zakup zestawów komputerowych
- Realizacja usług oraz dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z założeniami projektowymi Zamawiającego zawartymi w projekcie grantowym "Cyberbezpieczne Pionki".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.