Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00305458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00312775/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00319821/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00415432/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00415397/01 - Wynik z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000647701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Lisa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kwiatek.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwiatek.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8392ff25-9009-46fb-b23e-59c165be371d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8392ff25-9009-46fb-b23e-59c165be371d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00290498/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie pracowni w ramach projektu „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu” dla Technikum nr 2 w ZS nr 2 im. E. Kwiatkowskiego w Dębicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS2.230.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250720 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203837,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: sprzęt komputerowy i sieciowy z oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 140500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: rzutnik i monitory interaktywne4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 38500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Wielkoformatowa drukarka 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Specjalistyczna drukarka wielofunkcyjna4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Wyposażenie pracowni teleinformatycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
30237131-6 - Karty elektroniczne
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 38420 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
43132100-8 - Maszyny do wierceń
4.5.5.) Wartość części: 16300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16248,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38867,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16248,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDN-Zbigniew Daniluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440073
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16248,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2025/2026
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Rzeszowskiej i ul. Tadeusza Kościuszki w Dębicy (2)
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku (II postępowanie)
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W PAKIECIE III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





