eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaWyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000647701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Lisa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kwiatek.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwiatek.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8392ff25-9009-46fb-b23e-59c165be371d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8392ff25-9009-46fb-b23e-59c165be371d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415483

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00290498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Doposażenie pracowni w ramach projektu „Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu” dla Technikum nr 2 w ZS nr 2 im. E. Kwiatkowskiego w Dębicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS2.230.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250720 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203837,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: sprzęt komputerowy i sieciowy z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 140500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: rzutnik i monitory interaktywne

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

4.5.5.) Wartość części: 38500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Wielkoformatowa drukarka 3D

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Specjalistyczna drukarka wielofunkcyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Wyposażenie pracowni teleinformatycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej

30237131-6 - Karty elektroniczne

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

4.5.5.) Wartość części: 38420 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Wyposażenie pracowni elektrycznej i elektronicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

43132100-8 - Maszyny do wierceń

4.5.5.) Wartość części: 16300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16248,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38867,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16248,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDN-Zbigniew Daniluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440073

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16248,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.