Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00387400/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00387768/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro dla Miasta Ząbki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro dla Miasta Ząbki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-922eafc9-62f6-40c8-9ace-8e98c4ac418a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej, ciągnionej, posiadającej funkcję mycia na mokro, dostosowanej do współpracy z ciągnikiem rolniczym dla Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
2. Realizacja przedmiotu umowy współfinansowana ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) skonfigurować zamiatarkę z ciągnikiem rolniczym ZETOR MAJOR CL 80;
2) przeprowadzić pokaz działania zamiatarki;
3) przeprowadzić instruktaż dla trzech osób wskazanych przez Kupującego w zakresie obsługi zamiatarki;
4) serwisować przez okres 24 miesięcznej gwarancji zamiatarkę;
5) umożliwić przedstawicielowi Kupującego w okresie gwarancji możliwość konsultacji telefonicznych w zakresie obsługi zamiatarki.
4. Zamiatarka dostarczona będzie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki.
5. Wymagania techniczne:
1) zamiatarka elewatorowa o szerokości roboczej co najmniej 2400 mm i nie więcej niż 2700 mm,
2) zasilanie hydrauliczne z przystawką napędzaną wałem przegubowym od WOM ciągnika,
3) obroty nominalne WOM minimum 400 obr/min, prędkość robocza 1 - 20 km/h,
4) pojemność zbiornika wody minimum 1000 dm3,
5) pojemność zbiornika na śmieci minimum 3 m3,
6) zasilanie elektryczne 12 V,
7) wspornik tablicy rejestracyjnej wraz z jej oświetleniem
8) układ wibratora ułatwiający opróżnianie zbiornika,
9) belka zraszająca do montażu na przednim tuzie ciągnika kat. I i II,
10) oświetlenie robocze strefy pracy szczotek,
11) dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze,
12) myjka ciśnieniowa min. 150 bar,
13) hydrauliczne pochylenie szczotki lewej,
14) regulacja ciśnienia zraszania,
15) elektryczne załączania dysz,
16) zestaw klinów,
17) wodowskaz,
18) wał przegubowo-teleskopowy,
19) przedłużenie zsypni,
20) dyszel górny lub dolny malowany.
21) dodatkowa trzecia szczotka talerzowa wysuwana hydraulicznie,
22) pulpit sterujący wszystkimi operacjami zamiatania z kabiny kierowcy,
23) włączanie / wyłączanie zamiatania,
24) zmiana prędkości obrotowej szczotek,
25) ustawienie docisku szczotek talerzowych do podłoża,
26) otwieranie / zamykanie zbiornika,
27) włącznie / wyłączanie zraszania,
28) regulacja pochylenia prawej szczotki talerzowej,
29) uruchamianie wstecznego ruchu przenośnika,
30) uruchamianie oświetlenia ostrzegawczego i roboczego,
31) centralne smarowanie,
32) materiały eksploatacyjne w ilości:
- szczotka walcowa – 3 komplety,
- szczotka talerzowa ( z włosiem stalowym) – 10 szt.,
- szczotka talerzowa do dodatkowej trzeciej szczotki wysuwanej hydraulicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34921100-0 - Zamiatarki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718
7.3.3) Ulica: Pułtuska 41b
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





