eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 75.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
75.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

75.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae78b9a6-5b76-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU NIEZBĘDNEGO DLA POTRZEB CHIRURGII NACZYNIOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae78b9a6-5b76-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert) Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowaniu się na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.75.23

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
-poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
-telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.75.23 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.75.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Stent samorozprężalny szyjny:
-stent dostosowany do naczyń szyjnych
-wykonany ze stopu stali z kobaltem
-system dostawczy akceptujący prowadnik 0,014”, monorail
-długość cewnika dostawczego 135 cm
-średnica systemu dostawczego 5 oraz 5,9F
-stent pleciony w kształt tabularnej siatki (mesh), o geometrii zamkniętych cel
-stent o dużej elastyczności, miękkości i możliwości dopasowania do kształtu naczynia i jego zmieniającej się średnicy – tętnica szyjna wspólna – tętnica szyjna wewnętrzna
-stent z możliwością ponownego złożenia – całkowicie repozycjonowalny
-średnice: 4-10 mm
-długości: 30/40/50 mm
- dobra widoczność stentu we fluoroskopie, bez markerów
szt. 10
2 Prowadnik z filtrem do neuroprotekcji:
-prowadnik 0,014" o długości 190 cm oraz 300 cm z platynową miękką kształtowalną końcówką
-prowadnik umieszczony w sposób niecentryczny wobec koszyka filtra
-koszyk filtra umocowany w sposób ruchomy - gwarantujący obrót na prowadniku
-filtr w postaci pętli nitinolowej samorozprężalnej z koszykiem/membraną o porowatości 110 mikronów
-jeden rozmiar dopasowujący się do różnych średnic naczynia w zakresie od 3,5 do 5,5 mm
-koszulka dostawcza w systemie Monorail o profilu przejścia 3,2F
szt. 30
3 Cewniki balonowe do tetnicy szyjnej. Cewniki w systemie RX (Monorail) o długościach 80, 90, 135, 150 cm, kompatybilne z prowadnikiem 0,018 ", średnice od 2mm do 7mm (co 0,5mm) i 8mm. Długosci: 10/15/20/30/40/60/80/100/120/150/220 mm, kompatybilne z koszulka 4F i 5F dla średnic 7mm i 8mm, ciśnienie RBP 14 atm i 12ATM dla 8mm średnicy
szt 30
4 Cewnik balonowy tnący:
-cewnik kompatybilny z prowadnikiem 0,014" (rapid exchange) i 0,018" (OTW)
-średnice balonu od 2 mm do 8 mm
-długości balonu: 1,5 cm i 2 cm
-liczba aterotomów: 3 lub 4
-długość cewnika: od 50 cm do 140 cm
-kompatybilny z koszulką 6 lub 7 F w zależności od średnicy
- RBP 10 i 12 atm-ciśnienie nominalne 8 ATM
-średnie ciśnienie rozrywające 12 ATM
szt. 10
5 Prowadnik pokrywany hydrofilnie w części dystalnej powłoką ICE. Średnica 0,018”, długości 110/150/200/300cm. Kształtowalny koniec o długości 2cm. Dystalna część miękka na długości 8 oraz 12cm. Sztywności końcówek 6g i 8g. Rdzeń ze stali nierdzewnej 304V
szt. 10
6 Cewnik prowadzący zbrojony podwójnym splotem wolframowym i ze stali nierdzewnej. Cewnik o średnicach 6/7/8F i dużym świetle wewnętrznym: 6F - 0,070”, 7F - 0,081”, 8F - 0,091”Długości: 55 i 90cm. Wewnętrzne powłoka wykonana z PTFE a zewnętrzna z Arnitel-u. Miękka, atraumatyczna końcówka w 17 wariantach kształtów
szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Przedłużacze wysokociśnieniowe giętkie, wykonane z poliuretanu, zbrojone wytrzymujące ciśnienie do 1200 psi, końcówki typu Luer, odporne na zginanie, długości od 25 do 200 cm
szt 60

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 System do aterektomii i trombektomii kompatybilne z konsolą do aterektomii JetStream będącą na wyposażeniu Szpitala
2a Cewnik do aterektomii 2,4/3,4
-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy
-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej
-głowica robocza cewnika wyposażona w rozkładane skrzydełka powiększające średnicę roboczą cewnika w razie konieczności
-długość robocza cewnika 120 cm
-cewnik over the wire
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”
-kompatybilny z koszulką 7F
-profil cewnika 2,5mm
-średnica głowicy roboczej: 2,4mm przy złożonych skrzydełkach i 3,4mm przy rozłożonych skrzydełkach
-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu: 3,5mm przy skrzydełkach złożonych i 4,5mm przy skrzydełkach rozłożonych
2b Cewnik do aterektomii 2,1/3,0
-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy
-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej
-głowica robocza cewnika wyposażona w rozkładane skrzydełka powiększające średnicę roboczą cewnika w razie konieczności
-długość robocza cewnika 135 cm
-cewnik over the wire
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”
-kompatybilny z koszulką 7F
-profil cewnika 2,5mm
-średnica głowicy roboczej: 2,1mm przy złożonych skrzydełkach i 3,0mm przy rozłożonych skrzydełkach
-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu: 3,0mm przy skrzydełkach złożonych i 4,0mm przy skrzydełkach rozłożonych
2c Cewnik do aterektomii 1,6
-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy
-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej
-długość robocza cewnika 145 cm
-cewnik over the wire
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”
-kompatybilny z koszulką 7F
-profil cewnika 2,33mm
-średnica głowicy roboczej 1,6mm
-minimalna średnica naczynia wymagana do przeprowadzenia zabiegu 2,5mm
2d Cewnik do aterektomii 1,85
-zestaw, w którego skład wchodzi: cewnik, jednostka sterująca cewnika, wkład do pomp, dren z kolcem, woreczek zbiorczy
-cewnik umożliwiający wykonanie aterektomii i aktywnej trombektomii mechanicznej przy pomocy soli fizjologicznej
-długość robocza cewnika 145 cm
-cewnik over the wire
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014”
-kompatybilny z koszulką 7F
-profil cewnika 2,33mm
-średnica głowicy roboczej 1,85mm
-minimalna średnica naczynia konieczna do przeprowadzenia zabiegu 2,75mm
Poz. 2a-2d - 35 sztuk
3 Prowadnik do cewników
Prowadnik wysokospecjalistyczny 0.014” i 0.018”. Długości: 130, 190 i 300 cm Końcówka prowadnika: prosta - kształtowalna bądź zagięta ‘’J”. Dystalny odcinek pokryty silikonem, odcinek proksymalny pokryty teflonem
Prowadnik o stopniowanej gradacji stożkowatości końcówki: 5/7/10 cm dla prowadnika 0.014” oraz 2,5/3/7 cm dla prowadnika 0,018”. Dostępna wersja z cieniującymi markerami w odstępach 5 mm na dystalnym końcu
szt 35

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
1 Stenty rozprężane na balonie, chromowo - kobaltowe, kompatybilne z prowadnikiem 0,035” do leczenia tętnic bidorowych
Pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni strutów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia
-materiał konstrukcyjny: stop chromu i kobaltu – stent cienkościenny
-długości 18, 28, 38, 58, 78 mm
-średnice 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0 mm
-długości systemów dostarczania 90 cm, 130 cm oraz 170 cm (możliwość uzyskania dostępu promieniowego) – Over The Wire
-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję stentu
-kompatybilne z introducerem 6F dla wszystkich średnic
-shaft 5.1 – 5.4 F, pokryty hydrofobowo, dual – lumen
-ciśnienie nominalne 10 atm -RBP 14 atm (dla średnic 5 – 8 mm) i 12 atm (dla średnic 9 – 10 mm)
-grubość strutów stentu 110 µm dla średnic 5 – 7 mm oraz 140 µm dla średnic 8 – 10 mm,
-siła radialna: 0.128 N/mm2
-możliwość doprężenia stentu o średnicy 5 mm do średnicy 7.5 mm
-konstrukcja podwójnej spirali pozwala na właściwą apozycję stentu do ściany naczynia i jej właściwe podtrzymywanie oraz zapobiegająca nakładaniu się i wystawaniu drutów stentu – zapobiega efektowi „rybiej łuski” - przy wysokiej elastyczności – siłą zgięcia 57.4 Nmm2
-skracalność pomijalna szt 70
2 Introducer zbrojony
-długości: 45 cm (fabrycznie zagięta – cross over i prosta)
-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej
-średnica 4, 5, 6 F
-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”
-fabrycznie taperowana
-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik
-odkręcany kranik w koszulkach 5 i 6F
-średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064” szt 50
3 Introducer zbrojony
-90cm (prosty)
-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej
-średnica 4, 5, 6,7, 8F
-powłoka hydrofobowa na dystalnym odcinku 30 cm. dla średnic 5 – 8F ułatwiająca przechodzenie i stabilizację
-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”
-fabrycznie taperowana
-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik
-odkręcany kranik w koszulkach 5, 6, 7, 8F
-Średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064” szt 10
4 Introducer zbrojony
-długość: 65 cm. (prosta)
-konstrukcja polimerowa ze stalowym zbrojeniem, zapewniającym utrzymanie średnicy wewnętrznej
-średnica 4, 5, 6,7, 8F
-powłoka hydrofobowa na dystalnym odcinku 30 cm. dla średnic 5 – 8F ułatwiająca przechodzenie i stabilizację
-kompatybilna z prowadnikiem 0,035”
-fabrycznie taperowana
-zastawka hemostatyczna i trójdrożny kranik
-odkręcany kranik w koszulkach 5, 6, 7, 8F
-średnica wewnętrzna introducera 4F – 0,064” szt 10
5 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,014
-kontrolowana podatność między 4 a 6%
-długości 20, 40, 70, 100, 140, 180, 220 mm
-średnice 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0 mm
-długości systemów dostarczania 90 cm (tylko dla średnic 2.5 - 4.0 mm), 150 cm oraz 120 cm (tylko dla średnic 1.5 i 2.0 mm.) – Over The Wire
-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu
-profil przejścia: 0,53 mm. w odległości 0,5 mm. od końcówki i 0,69 mm w odległości 2,5 mm od końcówki
-kompatybilne z introducerem 4F
-shaft proksymalny 3,9F hydrofobowy typu coaxial (współosiowy) – wysoka odporność na załamania, dystalny 3.1F – hydrofilny
-wyposażony w prowadnik usztywniający system dostarczania, zapobiegający załamaniom systemu i poprawiającym jego popychalność
-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu podczas rozprężania, pokrycie zwiniętego balonu substancją ułatwiającą manewrowanie i doprowadzenie balonu do celu
-ciśnienie nominalne 7 atm., RBP 14 atm.
-przykładowy profil cewnika po deflacji dla średnicy 1.5 mm wynosi 0,029” średni czas deflacji balonu 3.0 mm wynosi ok 10 sek. szt 10
6 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,018”
-semi compliant (4 – 8%)
-długości: 20, 40, 60, 80, 120, 150, 170, 200 mm
-średnice: 2.0, 2.5, 3.0, 3.5, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm
-długości systemów dostarczania 90 cm, 130 cm oraz 150 cm (tylko dla średnicy 2.0 mm) – Over The Wire
-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu
-kompatybilne z introducerem 4F i 5F (5F: 6 x 120 – 200 mm, oraz 7 x 80 – 200 mm)
-shaft 3.8F – 3.9F, coaxial – wysoka odporność na załamania, hydrofobowy
-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu
-ciśnienie nominalne: 6 atm
-RBP pomiędzy 12 a 15 atm. w zależności od średnicy szt 20
7 Cewniki balonowe kompatybilne z prowadnikiem 0,035”
-semi compliant
-balon wykonany z polimeru półkrystalicznego
-długości: 20, 40, 60, 80, 100, 120, 150, 170, 200 mm
-średnice 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10 mm
-3 długości systemów dostarczania 80, 90 cm oraz 130 – Over The Wire
-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu
-kompatybilne z introducerem 5F (3 – 7 mm) i 6F (8 – 10 mm)
-shaft 5F, dual - lumen, hydrofobowy; zwinięty balon ma 5 zakładek
-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu
-ciśnienie nominalne 7 atm. -RBP 11 – 20 atm. szt 30
8 Stenty samorozprężalne długie kompatybilne z prowadnikiem 0,018”
-pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni stratów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia
-materiał konstrukcyjny: nitinol
-długości: 30, 40, 60, 80, 100, 120, 150, 170, 200 mm
-średnice 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm
-długości systemów dostarczania 90 cm. oraz 135 cm. – Over The Wire
-grubość strutów: 140 µm
-szerokość strutów: 85 µm
-skracalność poniżej 2%
-po 6 złotych markerów na każdym z końców stentu
-kompatybilne z introducerem 4F dla wszystkich średnic
-system Tri – axialny umożliwiający precyzyjną implantację, uwalnianie jedną ręką
-połączenia typu „S” – lepsza elastyczność
-12 „koron” w jednym segmencie
-konstrukcja wieloelementowa - każdy z segmentów działa niezależnie
-brak efektu „rybiej łuski” dzięki konstrukcji „peak to valley” szt 20
9 Stenty nerkowe rozprężane na balonie, kompatybilne z prowadnikiem 0,014”
-pokrycie pasywne powłoką węglika krzemu - nie aktywuje płytek krwi i fibrynogenu (zmniejsza ryzyko wykrzepiania na powierzchni strutów), ogranicza dyfuzję jonów metali do otaczającej tkanki (redukuje ryzyko korozji i uczulenia na nikiel) oraz przyśpiesza proces endotelializacji i gojenia naczynia
-materiał konstrukcyjny: CrCo
-długości 12, 15, 19 mm
-średnice 4.5, 5.0, 6.0, 7.0 mm
-długości systemów dostarczania 80 cm. oraz 140 – Rx
-jeden marker proksymalny na stencie, dwa markery na systemie dostarczania
-kompatybilne z introducerem 4F (4.5 i 5 cm.) i 5F (6 i 7 cm.)
-profil przejścia: 0,053” dla 4.5 – 5.0 mm., 0,067” dla 6.0 – 7.0.mm
-ciśnienie nominalne 10 atm
-RBP 15 atm (dla średnic 4.5 – 6 mm.) i 13 atm (dla średnicy 7 mm.) szt 4
10 Cewniki balonowe uwalniające lek kompatybilne z prowadnikiem 0,018”
-Semi compliant (4 – 8%)
-długości: 40, 80, 120 mm
-średnice: 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0 mm
-lek: Paclitaxel
-środek ułatwiający transfer leku do ściany naczynia: BTHC (butyryl-tri-hexyl citrate)
-sposób nanoszenia leku: mikropipeting, równomierne nanoszenie leku
-dawka leku: 3 µg/mm²
-długości systemów dostarczania 90 cm., 130 cm. – Over The Wire
-2 markery na systemie dostarczającym oznaczające pozycję balonu
-kompatybilne z introducerem 4F (śr. 3 – 4 mm) i 5F (śr. 5 – 7 mm)
-shaft 3,8F, coaxial – wysoka odporność na załamania, hydrofobowy
-sposób pokrycia ułatwiający przeprowadzanie przez zmiany i jednocześnie zapobiegający ześlizgiwaniu się balonu
-ciśnienie nominalne: 6 atm-RBP pomiędzy 12 a 15 atm. w zależności od średnicy
-wyposażony w urządzenie ułatwiające wprowadzenie bez utraty leku z balonu przy przechodzeniu przez śluzę introducera-późna utrata światła naczynia (LLL) w 6 miesiącu obserwacji 0,51 mm
-brak konieczności ponownych rewaskularyzacji (freedom from TLR) na poziomie 84,6% w 12 miesiącu obserwacji, oraz poprawa drożności w klasyfikacji Rutherforda u 72% badanych – badanie randomizowane BIOLUX P – I
-brak konieczności ponownych rewaskularyzacji (freedom from TLR) na poziomie 84,3% w 6 miesiącu obserwacji, oraz poprawa drożności w klasyfikacji Rutherforda u 59% badanych – badanie randomizowane BIOLUX P – II szt 5
11 Cewnik wspomagający typu Extra Support (Przeznaczony do wymiany i wspomagania prowadników w naczyniach obwodowych)
-mikrocewnik wysokospecjalistyczny wspomagający dedykowany do zabiegów CTO w obszarze obwodowym przy dostępie antegrade, retrograde i transcollateral
-kompatybilne z prowadnikiem 0,014” i 0,018”
-dostępne długości mikrocewnika: 60,70, 80, 90, 110, 135, 150 cm
-średnica w odcinku proksymalnym 2,6 F
-średnica w odcinku dystalnym 1,6 F i 1,8 F w zależności od rodzaju cewnika
-kształt prosty z platynowym markerem na dystalnym końcu zapewniające dobrą widoczność w skopii
-materiał wykonania : trzon wzmocniony wolframowym oplotem, na zewnątrz poliuretanowy płaszcz z powłoką hydrofilną w części dystalnej
-powłoka hydrofilna, dystalnie na odcinku: 40, 60, 80, 100 i 120 cm w zależności od rodzaju cewnika
-końcówka prosta z markerem platynowym
-zalecany cewnik prowadzący 0,035" szt 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz asortymentu J.m. Ilość
Urządzenie all in one: system do powrotu do światła naczynia, cewnik wspierający, cewnik do udrożnień;
- 2.9F i 4F;
- system 2.9F kompatybilny z prowadnikiem 0,014”, posiadający dwie pozycje robocze igły;
- system 4F kompatybilny z prowadnikiem 0,018”, posiadający trzy pozycje robocze igły;
- obracająca się o 360° igła nitinolowa, sterowalna, dająca możliwość ukierunkowanego ponownego wejścia do naczynia;
- długość systemu 80 i 120 cm
szt 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)
W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przepisu nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, oświadczenia, podmiotowe lub przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
- oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących zakresie i okolicznościach:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
2. Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
3. Waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1-4 ustawy Pzp, jest możliwa według następujących zasad:
a) Po upływie okresu 6 miesięcy (termin początkowy) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) w sytuacji, gdy ceny jednostkowe określone w załączniku do Umowy wzrosną o co najmniej 20% w porównaniu do cen zakupu asortymentu, o których mowa, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,
b) Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia przedstawia projekt aneksu do umowy z wykazem rodzaju wszystkich cen brutto zł asortymentu objętego niniejsza umową, uprawniających do żądania zmiany wynagrodzenia wraz z dowodami będącymi podstawą do akceptacji aneksu, tj. kserokopiami faktur zakupu asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz z zakupami tego asortymentu w 6 miesiącu realizacji umowy. We wniosku o zmianę umowy Wykonawca przedstawia także wyszczególnienie ilości asortymentu każdej wykazanej pozycji potrzebnej do końca realizacji umowy;
c) Jeżeli wartość asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy wzrośnie o co najmniej 20%, w porównaniu do cen przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, Zamawiający może wyrazić zgodę na podwyższenie wynagrodzenia o różnicę cen asortymentu wyszczególnionego w Wykazie do aneksu, pomiędzy udowodnionymi wartościami ceny przyjętej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a wartościami tych cen po upływie 6 miesięcy, a w dalszej kolejności co 6 miesięcy. Podwyższenie wynagrodzenie może nastąpić o wartość różnicy cen asortymentu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie a cenami występującymi po 6 miesiącach realizacji umowy, pomnożoną o potrzebne ilości materiałów i kosztów do końca realizacji umowy...
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy zakres zmian został określony w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.