Og³oszenie z dnia 2025-05-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Mielcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f146db9c-5563-4780-88a4-e3d0b6d9032e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00254934
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00062820/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.20 Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Mielcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://przetargi.um.mielec.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych, która dostêpna jest pod adresem https://przetargi.um.mielec.pl .
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu powinien posiadaæ konto na Platformie, o której mowa w pkt. 4 powy¿ej. Instrukcja zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych zawiera wytyczne dotycz±ce utworzenia konta Wykonawcy na Platformie.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem wskazane Platformy Zamówieñ Publicznych nie mo¿e przekraczaæ 100 MB.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji obs³ugi systemu PZP przeznaczonej dla Wykonawców, Instrukcji zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz Regulaminie korzystania z platformy, które s± dostêpne pod adresem: https://przetargi.um.mielec.pl w zak³adce: „Id¼ do …” – „Pomoc” – „Instrukcje”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina – Urz±d Miejski Mielec;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.mielec.pl, oraz nr telefonu 17 787 40 33;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.) – dalej zwan± ustaw± Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Mielcu w pe³nym zakresie okre¶lonym w dokumentacji projektowej, z wy³±czeniem instalacji przeciwoblodzeniowej oraz instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacjê przeciwoblodzeniow±.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) roboty demonta¿owe i rozbiórkowe (demonta¿ istniej±cej instalacji odgromowej, zerwanie istniej±cego pokrycia dachowego do warstwy konstrukcyjnej dachu – kilku warstw papy, demonta¿ orynnowania i obróbek blacharskich – pas okapowy, wiatrownica, obróbki koszowe itp.),
2) wywiezienie i utylizacjê materia³ów z rozbiórek,
3) wykonanie ocieplenia attyki wraz z wykoñczeniem tynkiem silikonowym,
4) przywrócenie stanu pierwotnego otworów przelewowych attyki,
5) wyczyszczenie i wyrównanie pod³o¿a, zagruntowanie powierzchni,
6) wykonanie nowego pokrycia - 2 warstwy papy termozgrzewalnej,
7) wykonanie nowej instalacji odgromowej (po istniej±cych trasach) i zwodów instalacji odgromowej wraz z wykonaniem z³±czy kontrolnych,
8) wykonanie nowych kominków odpowietrzaj±cych,
9) wykonanie dociepleñ wszystkich kominów oraz z wykoñczeniem tynkiem silikonowym,
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich (kominów wraz z czap± przy wy³azie na dach, pasów okapowych, attyki, gzymsu),
11) monta¿ nowych rynien i rur spustowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp do wysoko¶ci kwoty 50 000 z³ netto. Zakres i ostateczna warto¶æ zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug zostan± ustalone wstêpnie w zaproszeniu do negocjacji oraz ostatecznie podczas negocjacji z Wykonawc± przy zachowaniu zasad udzielania zamówienia w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Powy¿sze zastrze¿enie nie stanowi o obowi±zku Zamawiaj±cego do zlecenia wykonawcy zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug a jedynie wskazuje mo¿liwo¶æ zastosowania opisanej instytucji przez Zamawiaj±cego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena”
W tym kryterium Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW (SWZ). Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena brutto w z³o¿onych ofertach (z³)
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (z³)
2. Kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”
Kryterium „Okresu gwarancji i rêkojmi” na przedmiot zamówienia bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi podanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW (SWZ).
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 60 miesiêcy. Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi to 84 miesi±ce. Je¿eli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce do oceny ofert zostanie przyjêty okres 84 miesiêcy.
Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (60 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji i rêkojmi (84 miesi±ce) otrzyma 40 pkt.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji i rêkojmi w pe³nych miesi±cach. Wykonawcy, którzy zaoferuj± okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy i krótszy ni¿ 84 miesi±ce otrzymaj± punkty obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
G = [Go / Gmax] x 40 pkt
gdzie:
G – punktacja któr± nale¿y wyznaczyæ
Go – okres gwarancji i rêkojmi (ilo¶æ miesiêcy) w ofercie ocenianej
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi (ilo¶æ miesiêcy) spo¶ród z³o¿onych ofert
W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
P = C + G
gdzie:
P - ³±czna liczba punktów oferty ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”;
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”
5.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówieñ z których ka¿de polega³o na wykonaniu pokrycia dachu pap± termozgrzewaln± o powierzchni pokrycia wynosz±cej, co najmniej 400 m² .b) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do IDW;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do IDW;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do IDW.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,o których mowa w pkt. 5.6.2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami
nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczêcia tej procedury.
2.Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
3.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której
dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1 powy¿ej zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci
dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³
dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one
przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Przepis pkt. 2 powy¿ej stosuje siê.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z
nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi do realizacji którego te
zdolno¶ci s± wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c Zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawi wraz z
o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 5.5 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w pkt. 5.6 oraz 5.7.
8. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do IDW (SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci – 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w formie elektronicznej.
4. Gwarancja/porêczenie musi byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie porêczenia lub gwarancji musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, a beneficjentem takich dokumentów musi byæ Zamawiaj±cy, tj. Gmina Miejska Mielec, ul. ¯eromskiego 26, 39-300 Mielec.
5. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu, na jego pierwsze ¿±danie, pe³nej kwoty wadium we wszystkich okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany w ust. 2 pkt. 1) rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w sytuacji wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu gwarancyjnego/porêczenia musi wynikaæ, i¿ wadium zosta³o wniesione przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców dzia³aj±cego w imieniu i na rzecz pozosta³ych Wykonawców wraz ze wskazaniem tych Wykonawców w dokumencie gwarancyjnym/porêczeniu.
8. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Dziale X pkt 1 IDW (SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do IDW (SWZ).
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresieterminów wykonania przedmiotu umowy poprzez ich wyd³u¿enie zgodnie z warunkami okre¶lonymi w § 14 ust. 1 pkt 1) - 9) wzoru umowy.
2. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie
sposobu wykonania przedmiotu umowy poprzez zastosowanie odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych
lub materia³owych, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych § 14 ust. 2 pkt 1) – 5) wzoru umowy.
3. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie
zmiany zakresu przedmiotu umowy poprzez jego zmniejszenie, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci
okre¶lonych w § 14 ust. 3 pkt 1) – 5) wzoru umowy.
4. Dopuszcza siê zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie
wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, poprzez odpowiednie
obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy przy zastosowaniu stawek wynikaj±cych ze z³o¿onej przez Wykonawcê oferty.
5. Strony przewiduj± zmianê umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art.
2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
Szczegó³owe uregulowania wymienionych zmian zawarte s± w § 14 ust. 6 wzoru umowy;
6 .Zmiany umowy wynikaj±ce z pkt. 3 powy¿ej nie mog± ograniczaæ zakresu zamówienia o wiêcej ni¿ 30% wielko¶ci
¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego pierwotnie w Umowie.
7. Niezale¿enie od postanowieñ niniejszej umowy dopuszcza siê zmiany Umowy w okoliczno¶ciach wynikaj±cych z ustawy
Pzp.
8. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi±
one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
9. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://przetargi.um.mielec.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z MIELCA
- Zakup i dostawa 2 sztuk motoambulansów dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Realizacja bonów ¿ywno¶ciowych
- Dostawa pojemników na odpady
- Sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gm. Mielec
- DOSTAWA ¯YWNO¦CI W GRUPIE ASORTYMENTOWEJ: DRÓB w okresie 01.07.2025 - 31.12.2025
- DOSTAWA ¯YWNO¦CI W GRUPIE ASORTYMENTOWEJ: MIÊSO I WÊDLINY w okresie 01.07.2025- 31.12.2025
wiêcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Oddzia³u Urologii z Pododdzia³em Ortopedii i Pododdzia³em Chirurgii SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU PAÑSTWOWEJ SZKO£Y MUZYCZNEJ I ST. IM. W£ADYS£AWA JANA CIESIELSKIEGO W GORZOWIE WLKP.
- Modernizacja pomieszczeñ CZP "£ód¼-Polesie" przy ul. Sk³odowskiej-Curie 15/17 w £odzi.
- Wymiana pokrycia dachowego z ewentualn± wymian± uszkodzonych drewnianych elementów dachu budynku Powiatowego Urzêdu Pracy w Proszowicach na dzia³ce o nr ewid. 993/2 w Proszowicach
- Modernizacja pomieszczeñ Budynku B na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Doposa¿enie placu zabaw przy ¯³obku Miejskim Nr 1 w ¯ywcu przy ul. Jana 28
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.