eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów
przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia obiektów
przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52468a99-2b95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34/WZN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3208428,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 466730,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia obiektu przy
ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27A i ul. Radosnej 11 w Warszawie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług ochrony obiektów:
269 dni, licząc od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dla obiektu, który najwcześniej zostanie objęty ochroną do dnia zakończenia świadczenia usługi dla obiektu, który objęty będzie ochroną do najodleglejszego terminu, z tym, że ochrona obiektów rozpocznie się nie wcześniej niż:
a. od godz. 14:00 dnia 31.08.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 dnia …………. dla obiektu przy ul. Kolegiackiej 3,
b. od godz. 14:00 dnia 29.08.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 dnia ……………. dla obiektu przy ul. Przyczółkowej 27a,
c. od godz. 14:00 dnia 30.08.2023 r. i będzie trwać do godz. 14:00 dnia ………………. dla obiektu przy ul. Radosnej 11.
W przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym niż najwcześniejszy termin określony powyżej, realizacja praw i obowiązków wynikających z umowy rozpoczyna się z dniem zawarcia niniejszej umowy, a rozpoczęcie i zakończenie ochrony obiektów zostaje przesunięte o odpowiednią liczbę dni, odpowiadającą opóźnieniu. W przypadku, gdy na skutek przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji umowy, termin końca realizacji umowy dla któregokolwiek z obiektów przypadałby na dzień wolny od pracy, w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie skrócony, odpowiednio, tak by zakończenie świadczenia usług dla poszczególnych obiektów następowało w kolejnych dniach roboczych.

- Łączna liczba roboczogodzin wynosi nie więcej niż 13.296 h (w tym 288 roboczogodziny w ramach prawa opcji).
- Liczba pracowników ochrony - zgodnie z tabelą służby ochronnej.
- Zamawiający mając na względzie bezpieczeństwo użytkowników chronionych obiektów, wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób, które będą w stanie należycie wykonywać powierzone im obowiązki (w szczególności związane ze sprawną weryfikacją sygnałów alarmowych z systemów bezpieczeństwa i ppoż.), w związku z czym Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem osób z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub schorzeniami, o których mowa w art. 26a ust.1b wskazanej ustawy.
- Zobowiązuje się Wykonawcę do:
- Zobowiązuje się Wykonawcę do:
1) Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiektach przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27A i ul. Radosnej 11 w Warszawie zwanych dalej „obiektami chronionymi”.
2) Ochrony obiektów chronionych i ich pomieszczeń użytkowych przed dostępem do nich osób nieuprawnionych.
3) Ochrony mienia znajdującego się w obiektach chronionych przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją.
4) Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektów chronionych oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Zarządzania Nieruchomościami dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku.
5) Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektów chronionych i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania.
6) Prowadzenia osobno dla każdego obiektu dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu (uruchomienia alarmów, incydentów w obiekcie czy awarii oraz innych wydarzeń typu wezwanie patrolu interwencyjnego czy Policji) i przekazania służby ochronnej.
7) Wydawania kluczy upoważnionym pracownikom Obiektów za pokwitowaniem na liście wydania i przyjęcia kluczy.
8) Zapewnienia transmisji sygnału alarmowego, wyemitowanego przez pracowników ochrony danego obiektu lub przez system sygnalizacji napadu i włamania z chronionego obiektu do patrolu interwencyjnego, przez cały czas realizacji umowy.
9) Zapewnienia przyjazdu patroli interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu lub system sygnalizacji napadu lub włamania w czasie nie dłuższym niż 10 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego próbnego zaalarmowania patrolu interwencyjnego 1 raz w miesiącu dla każdego obiektu.
10) Zapewnienia następującego wyposażenia pracownikom Ochrony każdego
z obiektów chronionych:
• telefon komórkowy – 1 szt.,
• pilot antynapadowy – 2 szt.,
• strój służbowy – dla każdego pracownika ochrony obiektu,
• identyfikator – dla każdego pracownika ochrony obiektu,
11) Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiektach chronionych tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom odpowiedzialnym za administrowanie chronionymi obiektami informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektów.

2. Prawo opcji
Zamawiający przewiduje możliwość zlecania w ramach prawa opcji, w trakcie obowiązywania umowy, dodatkowej obsady służby ochronnej w wymiarze nie więcej niż 288 roboczogodzin w przypadkach tego wymagających.
O konieczności zwiększenia obsady Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż na 48 godzin przed terminem realizacji zlecenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane zlecenia na podstawie stawki za roboczogodzinę określonej w § 10 ust. 1 wzoru umowy.
Łączna maksymalna liczba roboczogodzin pracy ochrony wynosi: 13.296 rbh (w tym 288 roboczogodziny w ramach prawa opcji).

3. Klauzula społeczna
Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w ppkt 1) do 11) powyżej, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 tj.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

B. Gwarancja
Nie dotyczy.

C. Informacja o powtórzeniu zamówień
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy dotychczasowemu wykonawcy, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający przewiduje, że ceny jednostkowe poszczególnych usług wskazanych w formularzach cenowych, obowiązujących na dzień podjęcia negocjacji, mogą być maksymalnie do 10% wyższe od cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do wartości zamówienia podstawowego określono do kwoty 89.000,00 zł netto - w przypadku posiadania środków finansowych – w ramach przedsięwzięcia opisanego w postanowieniach SWZ. Zamówienie będzie realizowane na zasadach
i warunkach umowy podstawowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381063,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562154,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414702,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSI NOVUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381840160

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 43A

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej - Solid Group Sp. z o.o. sp.k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414702,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 269 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.