eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudzyńZapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2025-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a864022b-9f08-4631-ba1f-bf589f6a5607

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a864022b-9f08-4631-ba1f-bf589f6a5607

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032215/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426609,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup urządzeń sieciowych dla JST
1. W ramach pierwszej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 urządzenia FortiGate 70F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne. Dostarczane urządzenia musza posiadać 3 letnią licencję umożliwiającą zbieranie logów w usłudze FortiAnalyzer Cloud wraz z usługą monitorowania SOCaaS lub równoważne dla UMiG Budzyń.
b) 2 urządzeń FortiGate 60F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne. Dostarczane urządzenia musza posiadać 3 letnią licencję umożliwiającą zbieranie logów w usłudze FortiAnalyzer Cloud wraz z usługą monitorowania SOCaaS lub równoważne dla GOPS Budzyń i GZWiK Budzyń.
c) 1 urządzenia FortiGate 71G z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP z pakietem HEZO 360 lub równoważne dla SP Budzyń.
d) 1 urządzenia FortiGate 60F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne dla SP Wyszyny.
e) 2 urządzeń FortiGate 40F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne dla PS Budzyń i PS Wyszyny.
f) 3 urządzeń Ubiquiti USW-Pro-Max-24 wraz z 3 szt. Ubiquiti UACC-DAC-SFP10-1M dla SP Wyszyny.
g) 3 urządzeń Ubiquiti USW-Pro-Max-24-PoE wraz z 3 szt. Ubiquiti UACC-DAC-SFP10-1M dla SP Wyszyny.
h) 1 urządzenia Ubiquiti UDM-SE dla SP Wyszyny.
2. Wsparcie:
a) Oferowany sprzęt musi być zakupiony w autoryzowanym kanale dystrybucji producenta i posiadać pakiet usług gwarancyjnych oraz wsparcie obejmujące wyspecyfikowany przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia sprzętu.
b) Pakiet usług gwarancyjnych obejmować będzie aktualizacje oprogramowania, uaktualnienia, poprawki krytyczne i opcjonalne, a także wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz dostęp do bazy wiedzy i portalu klienta udostępnianego przez producenta

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

4.5.5.) Wartość części: 92308,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup serwerów dla JST
1. W ramach drugiej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 Serwera dla UMiG Budzyń:
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 8 kieszenie Hot-Plug (2,5”)
• Procesor: o wydajności min. 66000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 128 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/6/10/50/60, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s, min. 2 GB pamięci cache
• Dyski: 4 x 1,92 TB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karta zawierajaca 2 dyski NVMe 240GB
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 35 licencji CAL dla użytkownika oraz 15 licencji CAL na urządzenie.
• Gwarancja: min. 7 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
b) 1 Serwer dla GOPS Budzyń:
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 4 kieszenie Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 41000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 64 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/10/50, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 4 x 960 GB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 10 licencji CAL dla użytkownika oraz 5 licencji CAL na urządzenie.
• Gwarancja: min. 5 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
c) 2 Serwery dla GZWiK Budzyń i CUW Budzyń (po 1 dla każdej jednostki):
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 4 kieszenie Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 41000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 32 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/6/10/50, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 2 x 960 GB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie.
• Gwarancja: min. 7 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
d) 1 Serwer dla SP Wyszyny:
• Obudowa: rack 2U 19”, min. 12 kieszeni Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 22000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 64 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/10, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 12 x 960 GB HDD SAS 12Gb/s 10 tys. obr./min Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x Rj-45 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 800W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 70 licencji CAL dla użytkownika. (Dopuszczalne licencje w wersji edukacyjnej dla szkół)
• Gwarancja: min. 3 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 254311,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup systemów gwarantowanego zasilania dla JST
1. W ramach trzeciej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 agregatu prądotwórczego dla GZWiK Budzyń:
• Napięcie: 230V
• Częstotliwość: 50Hz
• Moc maksymalna: min. 16,5 kW
• Moc znamionowa: min. 14,9 kW
• Klasa izolacji prądnicy H
• Stopień ochrony prądnicy IP 23
• Prądnica musi posiadać elektroniczny automatyczny regulator napięcia (AVR)
• Zabezpieczenie przeciążeniowe
• Rozrusznik musi być zasilany z niezależnego podtrzymania bateryjnego
• Silnik musi być wyposażony w rozrusznik o mocy wystarczającej do prawidłowego rozruchu zespołu prądotwórczego
• Zbiornik paliwa min. 60l
• Czas pracy na 1 zbiorniku paliwa, przy moc 75% - min. 9,2 h
• Przyłącze do automatyki z układem SZR
• Obudowa, odporna na warunki atmosferyczne
• Agregat musi spełniać następujące dyrektywy: 2000/14/WE - Dyrektywa Emisji Hałasu wraz ze zmianą 2005/88/WE, 2006/42/WE - Dyrektywa Maszynowa, 2014/35/WE - Dyrektywa Niskiego Napięcia, 2014/30/WE - Dyrektywa Kompatybilności Elektromagnetycznej
• Po stronie zamawiającego leży przystosowanie instalacji do montażu jednostki wraz z robotami budowlanymi (fundament) wraz z instalacją automatyki z układem SZR dla dostarczanego agregatu
• Agregat musi współpracować z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS: Ever Powerline RT plus 3000 3KVA, Ever Powerline RT plus 6000 6KVA
b) 1 zasilacza awaryjnego UPS dla GOPS Budzyń:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 10kVA
• Moc czynna: min. 10kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 275 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej):
min. 9 / 15 / 30 min. Czas podtrzymania może być zrealizowany poprzez dostarczenie wraz z zasilaczem UPS modułów bateryjnych.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack

c) 1 zasilacza awaryjnego UPS typ 1 dla SP Wyszyny:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 10kVA
• Moc czynna: min. 10kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 275 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej): min. 9 / 15 / 30 min. Czas podtrzymania może być zrealizowany poprzez dostarczenie wraz z zasilaczem UPS modułów bateryjnych.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack
2. 4 zasilacze awaryjne UPS typ 2 dla SP Wyszyny:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 1kVA
• Moc czynna: min. 1kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 300 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej):
min. 6 / 8 / 14 min.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack (Montaż w szafie o głębokości 600mm)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 79989,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103301,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103301,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103301,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hardsoft-Telekom Jarosław Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 632042673

7.3.3) Ulica: Namysłowska 17/19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-166

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103301,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267405,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267405,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267405,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hardsoft-Telekom Jarosław Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 632042673

7.3.3) Ulica: Namysłowska 17/19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-166

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267405,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139998,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139998,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAST GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 012069413

7.3.3) Ulica: al. 3 Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-391

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139998,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.