Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00344150/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00416257/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tcz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ad47f77-1441-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. zo.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad47f77-1441-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/40/Sp./2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248121,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Łóżko psychiatryczne wraz z materacami – 25 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 170750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Szafka przyłóżkowa metalowa SM-01 – 25 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Pasy unieruchamiające magnetyczne – po 12 zestawów/kompletów do pozycji 1, 2, 3 (łącznie 36 zestawów/kompletów)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 26601 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Szafa z obrotowymi panelami wewnętrznymi do przechowywania leków – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23260 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5: Wózek z pokrywą na odpady i brudną bieliznę – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2510,9 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL MED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384705125
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-07-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL MED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384705125
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-07-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23674,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40046,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24905,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA HURTOWNIA MEDYCZNA REXOMED SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008359893
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA HURTOWNIA MEDYCZNA REXOMED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA HURTOWNIA MEDYCZNA REXOMED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24905,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-07-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w Pakiecie nr 4 nastąpiło z uwagi na brak ofert w tym pakiecie, na podstawie art 255 ust. 1 ustawy PZP - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3768,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICTWA CEZAL LUBLIN SP. Z O.O. z siedzibą w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430412698
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-07-08INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa jednorazowych oraz wielorazowych narzędzi i materiałów do zabiegów okulistycznych - akcesoria do mikrochirurgii okulistycznej kompatybilne z Aparaturą EVA
- Wykonanie kompleksowego remontu balkonów w ilości 30 sztuk w budynkach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- "Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów
- Usunięcie odpadów z nieruchomości położonej przy ul. Piaskowej 157 w Tomaszowie Mazowieckim.
- Dostawa aparatów kardiotokograficznych wraz z wózkami pod aparaty kardiotokograficzne
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Zduńskiej Woli przy ul. Józefa Chełmońskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla MWOMP.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Hemodynamiki
- Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. "Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu"
- 20/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- DOSTAWA MEBLI DO PRACOWNI MASAŻU W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU MEDYCZNEGO W SZPITALU MBNP W WOŁOMINIE, W PODZIALE NA ZADANIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.