Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fefeadf-4176-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130536/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi świadczenia ochrony w budynku GddKia O/Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/PO.D-3.2421.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416377,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiot zamówienia usług ochrony mienia obejmuje:
Budynek biurowy ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu:
- 5 kondygnacji wraz z pomieszczeniami piwnicznymi.
- 4 garaże murowane sąsiadujące z budynkiem siedziby GDDKiA O/PO
- teren wokół budynku siedziby.
- samochody służbowe Zamawiającego zaparkowane na terenie placu przy garażach
Wykonawca zapewnia ochronę mienia budynku przy pomocy pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.
Zakres usług obejmuje prowadzenie:
- ewidencji wejść i wyjść osób nie zatrudnionych w GDDKiA O/PO
- ewidencji pobrań kluczyków, dokumentów do samochodów służbowych przez pracowników Zamawiającego,
- ewidencji pobrań kluczy do pokoi przez pracowników Oddziału,
- ewidencji wejść do archiwum zakładowego Oddziału,
- książki wydawania i przyjmowania kluczy do stref ochronnych
(udostępnianie dojścia do sejfu upoważnionym pracownikom stref ochronnych),
Ponadto wykonują czynności wynikające z Tabeli Posterunku, innych instrukcji i regulaminów, a także inne czynności zawarte w zakresie czynności. Wykonawca ma zapewnić patrol interwencyjny w razie stanów zagrożenia mienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511425,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828271,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511425,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia „Dozór” w Gnieźnie – Lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony A-Z, Sławomir Karczewski – Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 632042271
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 19a
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511425,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Działania FENIX 06.01
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Koninie
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH dla Filharmonii Poznańskiej im. T. Szeligowskiego w Poznaniu
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Śremie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Zespołu Szkół Budowlanych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lublinie (budynek wraz z gruntem) na rok 2025
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu rejon Grunwaldzki, rejon Biskupin
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie Usług ochrony osób i mienia Muzeum Architektury we Wrocławiu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING ELEKTRONICZNY W OBIEKTACH ODDZIAŁU ZUS W TORUNIU
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej w obiektach zajmowanych przez Szkołę Podstawową nr 12 im. Przyjaciół Gdańska w Gdańsku"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.