Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362082/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00370000/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu finansowego ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220719005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Dwór 35
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-620
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 87 846, 52 33 55 062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzonowydwor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzonowydwor/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu finansowego ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d567e55-74ad-4fa8-8054-cec717a04750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu finansowego ładowarki kołowej.
2. Wymagania techniczne ładowarki, tj. wymagane parametry techniczne, a także wymagane minimalne wyposażenie oraz szczegółowe warunki gwarancji i leasingu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
3. Wymagania dotyczące leasingu finansowego:
1) Amortyzacji przedmiotu leasingu będzie dokonywał Zamawiający.
2) Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN).
3) Leasing finansowy w oparciu o stałą stopę procentową (stałe raty).
4) Okres leasingu: 60 miesięcy.
5) Wartość wpłaty początkowej: 30% wartości ceny oferowanej netto. Kwota podatku VAT wskazana na fakturze VAT zostanie zapłacona w terminie 7 dni od podpisania umowy wraz z opłata wstępną. Zamawiający zastrzega, że wpłata podatku VAT zostanie dokonana metodą podzielonej płatności – split payment.
6) Rodzaj rat leasingowych: 60 rat miesięcznych płatnych zgodnie z datą zawarcia Umowy Leasingu obejmujących kapitał i należne odsetki leasingodawcy.
7) Zamawiający jako korzystający ponosi wszelkie podatki i opłaty w związku z zawarciem i wykonaniem umowy leasingu.
8) Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy.
9) Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca z harmonogramu.
10) Cena i rata leasingowa będzie zawierać w sobie wszelkie koszty związane z leasingiem.
11) Ubezpieczenie maszyny jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić coroczne polisy ubezpieczenia Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych opłat i kosztów.
12) W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu zamówienia w urządzenia typu: sonda paliwowa, GPS.
13) Nie dopuszcza się weksla In blanco.
14) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu.
15) Wzór umowy leasingu, określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu).
16) Integralną część umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, tabela opłat i prowizji, protokół zdawczo - odbiorczy przekazania przedmiotu umowy leasingu, opis przedmiotu leasingu wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z SWZ.
17) Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
18) Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych w SWZ, Ogólnych warunkach leasingu traktowane będzie jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42418900-8 - Maszyny do załadunku lub przeładunku
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.08.2025 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta –1. KONSORCJUM FIRM: 1) EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY SA,
UL. LEGNICKA 48 BUD.C-D, 54-202 WROCŁAW 2) AGRO-SIEĆ MASZYNY SP. Z O. O. UL. MAGAZYNOWA 2, 86-200 CHEŁMNO
Cena oferty brutto 837 545,62 zł
Cena jedynej i zarazem najkorzystniejszej oferty wynosi 837 545,62 zł brutto, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 790 127,64 zł brutto, w związku z czym najkorzystniejsza oferta opiewa na kwotę przewyższającą kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą
i ustaloną kwotę.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837545,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837545,62 PLN
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach
- DOSTAWA SPRZĘTU DO ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) do serwerowni.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 - RDF, wytworzonych z materiału posortowniczego z odpadów selektywnie zbieranych
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-559/2025: Leasing operacyjny 3 szt. samochodów osobowych typu kombivan wraz z dostawą i rozładunkiem na potrzeby Spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Dostawa w ramach umowy leasingu operacyjnego z opcją wykupu specjalistycznego samochodu dostawczego do transportu zwierząt wodnych na potrzeby ogrodu zoologicznego Akwarium Gdyńskiego MIR-PIB
- Dostawa koparko-ładowarki
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec o napędzie elektrycznym.
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





