eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013035534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odlewnicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac9cffd2-d2db-44bb-94fb-6f16db543d20

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac9cffd2-d2db-44bb-94fb-6f16db543d20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082966/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319547

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFK.26.17.2025.SR

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 450200

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 48400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa i przeciwdziałania narkomanii
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 42400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa i przeciwdziałania narkomanii.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 155400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).
2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 115800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części V.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 43600 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie z zakresu zabezpieczenia miejsc zdarzeń drogowych.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VI.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Szkolenie z zakresu kontroli ruchu drogowego dla strażników gminnych (miejskich), pracowników zarządów dróg,
strażników leśnych i funkcjonariuszy Straży Parku.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.
2. Warsztaty doskonalenia zawodowego egzaminatorów.
3. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VIII.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 7400 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IX.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części X.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Sidoruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651314110

7.3.3) Ulica: Zwycięzców 3/5 m.14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-936

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Przestrzelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241647160

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 49a m.7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twemedia.pl Łukasz Zboralski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932274626

7.3.3) Ulica: Zimowa 57/1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Iwiczna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Niedbałko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971060379

7.3.3) Ulica: Orzechowa 8a/8b

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Niedbałko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971060379

7.3.3) Ulica: Orzechowa 8a/8b

7.3.4) Miejscowość: Chyliczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wszyscy Wykonawcy z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową dla Części: od I do VIII na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 Pzp.

1.Nazwa i adres Wykonawcy: Paweł Przestrzelski
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 49a m. 7
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

2. Nazwa i adres Wykonawcy: Robert Niedbałko
05-500 Chyliczki ul. Orzechowa 8a/8b
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Część VII – 16 600,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

3. Nazwa i adres Wykonawcy: Adam Sidoruk
03-936 Warszawa, ul. Zwycięzców 3/5 m. 14
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

4.Nazwa i adres Wykonawcy: Natalia Jankowska
05-500 Piaseczno, ul. Strusia 7D m. 2
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część II – 42 400,00 zł
Część III – 155 400,00 zł
Część V – 43 600,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

5. Nazwa i adres Wykonawcy: ESSE Daniel Bardzik
01-858 Warszawa, ul. Rudnickiego 3A/145
NIP: 5251286261
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

6. Nazwa i adres Wykonawcy: Michał Kulkowski, psychoterapia, psychoedukacja, szkolenia rozwojowe
04-965 Warszawa, ul. Zagórzańska 54 e/1
NIP: 5213326780
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

7. Nazwa i adres Wykonawcy: VENTUS Jacek Olchawski
05-220 Zielonka, ul. Sienkiewicza 7
NIP: 6761169106
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Część V – 43 600,00 zł
Część VIII – 7 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

8. Nazwa i adres Wykonawcy: LUBIĘ BYĆ Sp. Z o.o Marcin Okoński
00-644 Warszawa, ul. Polna 54 m.66
NIP: 7011242236
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.

9. Nazwa i adres Wykonawcy: Twemedia.pl Łukasz Zboralski
05-500 Nowa Iwiczna ul. Zimowa 57/1.
NIP: 5932274626
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część IV – 115 800,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.09.2025 r., na okres 12 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.