Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00319547/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00413453/01 - Wynik z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013035534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odlewnicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac9cffd2-d2db-44bb-94fb-6f16db543d201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojewódzka samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac9cffd2-d2db-44bb-94fb-6f16db543d20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFK.26.17.2025.SR
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 450200
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie z zakresu kierowania ruchem drogowym.2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 48400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa i przeciwdziałania narkomanii2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 42400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs reedukacyjny - problematyka przeciwalkoholowa i przeciwdziałania narkomanii.2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 155400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).2.Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 115800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (Punkty Karne).2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części V.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 43600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie z zakresu zabezpieczenia miejsc zdarzeń drogowych.2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VI.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szkolenie z zakresu kontroli ruchu drogowego dla strażników gminnych (miejskich), pracowników zarządów dróg,strażników leśnych i funkcjonariuszy Straży Parku.
2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VII.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 16600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.2. Warsztaty doskonalenia zawodowego egzaminatorów.
3. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części VIII.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 7400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części IX.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 12200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kandydatów na egzaminatorów - kurs podstawowy.2. Inne szkolenia z wykorzystaniem kompetencji części X.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Sidoruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651314110
7.3.3) Ulica: Zwycięzców 3/5 m.14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-936
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Przestrzelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241647160
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 49a m.7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-301
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twemedia.pl Łukasz Zboralski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932274626
7.3.3) Ulica: Zimowa 57/1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Niedbałko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971060379
7.3.3) Ulica: Orzechowa 8a/8b
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Niedbałko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971060379
7.3.3) Ulica: Orzechowa 8a/8b
7.3.4) Miejscowość: Chyliczki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventus Jacek Olchawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761169106
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
jakie przetargi wygrała firma
JACEK OLCHAWSKI , VENTUS` JACEK OLCHAWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.Nazwa i adres Wykonawcy: Paweł Przestrzelski
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 49a m. 7
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
2. Nazwa i adres Wykonawcy: Robert Niedbałko
05-500 Chyliczki ul. Orzechowa 8a/8b
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Część VII – 16 600,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
3. Nazwa i adres Wykonawcy: Adam Sidoruk
03-936 Warszawa, ul. Zwycięzców 3/5 m. 14
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część I – 48 400,00 zł
Część II – 42 400,00 zł
Część IV – 115 800,00 zł
Część VI – 5 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
4.Nazwa i adres Wykonawcy: Natalia Jankowska
05-500 Piaseczno, ul. Strusia 7D m. 2
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część II – 42 400,00 zł
Część III – 155 400,00 zł
Część V – 43 600,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
5. Nazwa i adres Wykonawcy: ESSE Daniel Bardzik
01-858 Warszawa, ul. Rudnickiego 3A/145
NIP: 5251286261
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
6. Nazwa i adres Wykonawcy: Michał Kulkowski, psychoterapia, psychoedukacja, szkolenia rozwojowe
04-965 Warszawa, ul. Zagórzańska 54 e/1
NIP: 5213326780
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
7. Nazwa i adres Wykonawcy: VENTUS Jacek Olchawski
05-220 Zielonka, ul. Sienkiewicza 7
NIP: 6761169106
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Część V – 43 600,00 zł
Część VIII – 7 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
8. Nazwa i adres Wykonawcy: LUBIĘ BYĆ Sp. Z o.o Marcin Okoński
00-644 Warszawa, ul. Polna 54 m.66
NIP: 7011242236
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część III – 155 400,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.08.2025 r., na okres 12 miesięcy.
9. Nazwa i adres Wykonawcy: Twemedia.pl Łukasz Zboralski
05-500 Nowa Iwiczna ul. Zimowa 57/1.
NIP: 5932274626
Maksymalna wartość nominalna zobowiązania:
Część IV – 115 800,00 zł
Umowa zawarta w dniu 01.09.2025 r., na okres 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia dla KAS i SG w obszarze analizy kryminalnej w procesie rozpoznawania, zwalczania i zapobiegania przestępczości części 1-3
- Certyfikowane szkolenie z zakresu badań nieniszczących materiałów i wyrobów inżynierskich, z uwzględnieniem spoin i spawów
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora laserowego do Kina Sokolnia w Kępnie."
- "Szkolenie warsztatowe wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania, rodziny biologiczne i ich otoczenie na terenie Powiatu Szamotulskiego"
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





