Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych
wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552786015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,201022,0d0921e2e8152d6c4150152f441a05cc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnychwraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d7863c-13f5-4ad4-bddb-b2988d879e93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039503/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIR.III.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 658962,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd uprawniający uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym przewozie osób, tj. od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r. Przejazdy będą realizowane na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd i powrót dziecka z miejscowości zamieszkania do wskazanej placówki i powrót po skończonych zajęciach. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci na terenie Gminy Susz będzie realizowane w ramach regularnego przewozu osób w transporcie drogowym.Część 1 – Dowóz dzieci z miejscowości: Adamowo, Bałoszyce, Brusiny, Chełmżyca, Czerwona Woda, Emilianowo, Falknowo, Grabowiec, Huta, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Januszewo, Krzywiec, Redaki, Różanki, Susz, Ulnowo, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice.
Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości:
1. Do Przedszkola w Suszu z miejscowości:
a) Emilianowo – liczba dzieci: 1;
b) Brusiny – liczba dzieci: 2;
c) Ulnowo – liczba dzieci: 5;
d) Januszewo – liczba dzieci: 3.
2. Do Szkoły Podstawowej w Babiętach Wielkich z miejscowości:
a) Czerwona Woda – liczba dzieci: 10;
b) Huta – liczba dzieci: 6;
c) Jakubowo Kisielickie – liczba dzieci: 11;
d) Krzywiec – liczba dzieci : 3;
e) Redaki – liczba dzieci: 20;
f) Różanki – liczba dzieci : 8;
3. Do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich z miejscowości:
a) Bałoszyce – liczba dzieci: 22;
b) Wądoły – liczba dzieci: 2;
c) Wiśniówek – liczba dzieci: 4;
d) Żakowice – liczba dzieci: 6.
4. Do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie z miejscowości:
a) Chełmżyca – liczba dzieci: 3;
b) Falknowo – liczba dzieci: 7;
c) Grabowiec – liczba dzieci: 5.
5. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości:
a) Adamowo – liczba dzieci: 13;
b) Bałoszyce – liczba dzieci: 3;
c) Brusiny – liczba dzieci: 13;
d) Emilianowo – liczba dzieci: 15;
e) Januszewo – liczba dzieci: 13;
f) Jawty Wielkie – liczba dzieci: 1;
g) Ulnowo – liczba dzieci : 26.
6. Do Przedszkola Niepublicznego „PRZEDSZKOLAK” A. Mieczkowska w Suszu z miej-scowości:
a) Ulnowo – liczba dzieci: 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 322093,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd uprawniający uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym przewozie osób, tj. od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.Przejazdy będą realizowane na podstawie imiennych biletów miesięcznych rozumiane jako dojazd i powrót dziecka z miejscowości zamieszkania do wskazanej placówki i powrót po skończonych zajęciach. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci na terenie Gminy Susz będzie realizowane w ramach regularnego przewozu osób w transporcie drogowym.
Część 2 – Dowóz dzieci z miejscowości: Bornice, Bronowo, Dąbrówka Dolina ,Fabianki, Jawty Małe, Lubnowy Małe, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec.
Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości:
1. Do Przedszkola w Suszu z miejscowości:
a) Bronowo – liczba dzieci: 2;
b) Jawty Małe – liczba dzieci: 2;
c) Michałowo – liczba dzieci: 2;
d) Nipkowie – liczba dzieci: 3;
e) Różnowo – liczba dzieci: 6;
f) Olbrachtówko – liczba dzieci: 2.
2. Do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu z miejscowości:
a) Dąbrówka – liczba dzieci: 8;
b) Dolina – liczba dzieci: 1;
c) Rudniki – liczba dzieci: 5.
3. Do Szkoły Podstawowej w Lubnowych z miejscowości:
a) Bornice – liczba dzieci: 16;
b) Lubnowy Małe – liczba dzieci: 10.
4. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości:
a) Bronowo – liczba dzieci: 14;
b) Bornice – liczba dzieci: 1;
c) Jawty Małe – liczba dzieci: 12;
d) Michałowo – liczba dzieci: 13;
e) Nipkowie – liczba dzieci : 20;
f) Olbrachtówko – liczba dzieci: 14;
g) Olbrachtowo – liczba dzieci: 1;
h) Różnowo – liczba dzieci : 19;
i) Rudniki – liczba dzieci: 5;
j) Stawiec – liczba dzieci: 2;
k) Fabiany– liczba dzieci: 2.
5. Do Przedszkola Niepublicznego „Przedszkolak” A. Mieczkowska w Suszu z miejsco-wości:
a) Jawty Małe – liczba dzieci: 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 336869,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386835,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Leonard Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811085895
7.3.3) Ulica: Piastowska 39
7.3.4) Miejscowość: Susz
7.3.5) Kod pocztowy: 14-240
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Leonard Sadowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Leonard Sadowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386835,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254673,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268244,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254673,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Wilemscy Daniel Wilemski, Kamil Wilemski s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441811257
7.3.3) Ulica: Stanisława Komoniewskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Kisielice
7.3.5) Kod pocztowy: 14-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB WILEMSCY DANIEL WILEMSKI, KAMIL WILEMSKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB WILEMSCY DANIEL WILEMSKI, KAMIL WILEMSKI S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254673,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZ
- Wykonanie przejścia między placem zabaw a boiskiem ul. Koszarowa
- Utwardzenie placu przy cmentarzu w m. Redaki
- Budowa drogi na działce 36 obręb Karolewo
- Wykonanie robót budowlanych z zakresie w zakresie wykonania nawierzchni z kostki betonowej na terenie gminy i miasta Susz
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach oraz uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Usługa przewozu osób do Dziennych Domów Pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Dowóz w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r. uczniów z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Żórawina do szkół i placówek oświatowych oraz miejsc zamieszkania w roku 2026
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do specjalistycznych placówek oświatowych w 2026 roku
- Dowóz i rozwóz dzieci i młodzieży wraz z opieką z terenu Gminy Wapno do Szkoły Podstawowej m. Adama Mickiewicza i Przedszkola Publicznego "Solna Kraina" w Wapnie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





